OD WCZORAJ...

51. Data: 2010-10-16 20:01:16

Temat: Re: OD WCZORAJ...
Od: Paweł <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.com> napisał w wiadomości
news:i9cvu5$taf$1@speranza.aioe.org...

> Alez komentuje tylko jak wykules swoj los, normalnie jak stal.
> Wez wrzuc moze lepiej swoj nr konta w sygnaturke.
> Jak jeszcze troche tu poskomlisz to moze ktos ci kopsnie pare zlotych na
> jakis talerz zupy, kowalu za dyche ;)

Czyli nie zrozumiałaś glisto a pyszczysz.

"Kowalstwo" to stanowisko Chirona, nie moje.
Odpowiedziałem Veronice.

A teraz spierdalaj.

Paweł

52. Data: 2010-10-16 20:21:07

Od: Paweł <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz juz taborety dla meza Ewki i tej drugiej?
> To moze wez sie wreszcie za to 'kowalstwo' zamiast imitowac tutaj kozaka,
> platfusie.
> Daj ten numer konta, kopsne ci na ta zupe, bo moze ty juz z glodu sie tak
> wsciekles i rzucasz sie tu na ludzi.
> I wez sie wreszcie do jakiejs roboty, pasozycie.

A to dopiero Glista Lebowska, zamiast grzecznie przeprosić, że po raz
kolejny gówno zrozumiała, to dalej pyszczy.
Trawki se zapal, może zaczniesz lepiej trybić. A najlepiej weż się wreszcie
zajmij swoim gównianym życiem glisty, a nie cudzym, ludzkim, to może w
następnym wcieleniu awansujesz chociaż na kurę?

P.

53. Data: 2010-10-16 20:46:07

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-10-16 22:21, niebożę Paweł wylazło do ludzi i marudzi:

Wypraszam sobie!

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

54. Data: 2010-10-16 20:55:43

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Kowalstwo.

Aha.
Że niby każdy jest kowalem... itd.
Miałam nadzieję na jakieś głębsze przemyślenia Chirona.
Na temat sensu życia.

V-V

55. Data: 2010-10-16 20:59:53

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ja 60 ona 40... Myślę, ze wiedziała co robi, a jak się oświadczyć
> mężatce?
> Nawet raptus puella nie można zrobić jako Cygance.

I się puściłeś?

V-V

56. Data: 2010-10-16 20:59:56

Od: Paweł <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Aha.
> Że niby każdy jest kowalem... itd.
> Miałam nadzieję na jakieś głębsze przemyślenia Chirona.
> Na temat sensu życia.

Na pewno ma i może się z Tobą podzieli.

Ja zasygnalizowałem tylko, w co wierzy zamiast przypadku.

P.

57. Data: 2010-10-16 21:02:12

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wreszcie zajmij swoim gównianym życiem glisty, a nie cudzym, ludzkim, to
> może w następnym wcieleniu awansujesz chociaż na kurę?

A ja nie widuję tej glisty.
Zaledwie w cytatach.
Chyba mam fajnie. :)

V-V

58. Data: 2010-10-16 21:06:19

Od: Paweł <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

[...]
> A ja nie widuję tej glisty.
> Zaledwie w cytatach.
> Chyba mam fajnie. :)

Chyba nie byłaś znana ze stosowania KF?
A może tylko robiłaś to dyskretniej niż większość.

Paweł

59. Data: 2010-10-16 21:09:31

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Na pewno ma i może się z Tobą podzieli.
>
> Ja zasygnalizowałem tylko, w co wierzy zamiast przypadku.
>
> P.
ja myślę, że Chiron się miga
ostatnio

kiwiko

60. Data: 2010-10-16 21:10:37

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie byłaś znana ze stosowania KF?
> A może tylko robiłaś to dyskretniej niż większość.

Nie mam nikogo w KF.
Raz zagroziłam Ikselce.
Ale w końcu tego nie zrobiłam.
Wolę wiedzieć co o mnie gadają. :)
A glisty nie widzę, bo chyba neostrada mi go filtruje. Taka jest mądra.

V-V

BEZ LICENCJI...
Głosy o północy.
Uznajecie ten autorytet?
Trochę jesieni...
Snobizm,próżność,zad ate tyłki, buraczane damy itd.