Re: ON a Płatny seks?

Data: 2004-09-17 09:14:18
Temat: Re: ON a Płatny seks?
Od: "budrys" <b...@t...de>

"Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:cie7i9$odp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "budrys"
>
> Nie wiem czy jestes zonaty bo ja nie.

Tak, jestem.

>To, ze sie nie ozenilem nie wynika z
> mojego wyboru, tylko z powodu braku odpowiedniej dziewczyny. Brak
> kandydatek/kandydatow na zone/meza jest podstawowym problemem wiekszosci
> niepelnosprawnych z wadami wrodzonymi, o ktorym nikt tu nie pisze.

Masz racje.
Ale wcale nie trzeba byc inwalida aby miec problemy zwiazane ze znalezieniem
wlasciwej dziewczyny na partnerke do zycia. Tak samo maja te problemy ludzie
nie majacy wad wrodzonych - mysle o fizycznych - gdyz poza nimi jest
jeszcze,
psychika, charkter, upodobania, zainteresowania itd.
Tak wiec powodow ktore utrudniaja realizacje tego pragnienia jest mnostwo i
dotycza wszystkich - ON i nie ON.

Czy w zwiazku z tym jedyna alternatywa dla ludzkosci jest burdel?

> Do tego
> dochodza jeszcze osoby zostawione przez zone/meza w momencie kiedy staly
sie
> niepelnosprawne w wyniku choroby lub wypadku. Platny seks jest w tej
> sytuacji jedna z mozliwosci.

Tak, jedna z mozliwosci - ale nie jedyna.

> Druga mozliwoscia, ktora ja wybralem, jest
> zapomniec o tych sprawach. W obecnych czasach moje zachowanie musi
wygladac
> dosc dziwnie, ale ja juz sie nie zmienie

Byc moze - do czasu az nie natrafisz na ta wlasciwa, czego ci zycze.

Wiesz co to jest tzw. kac moralny?
Tego ci nie zycze.

budrys
_________