Re: ORIFLAME?

Data: 2003-02-28 11:15:32
Temat: Re: ORIFLAME?
Od: "trawa" <t...@p...onet.pl>

Ave

> A tak w ogole to ktos uzywa tych kosmetykow?
> bo nikt z moich krewnych i znajomych,
> konsultantke jakas to widzialam ostatnio z 5 lat temu...
> chociaz moze to tylko w Lodzi taki marazm?

Ja uzywam. :)
Krem na noc z wit. A. Gesty tlusty krem o dziwnym zapachu.
Lekko poprawia koloryt skory. Wygladza i nawilza.
Nie luszczy mi sie po nim skora na nosie :).
Mam tusz do rzes, ten tanszy z Visions i jest calkiem calkiem.
Moja kolezanka od dluzszego czasu uzywa tylko tuszu z oriflame
wodoodpornego i jest zadowolona.
Pomadki... no cusz mam - ale z reguly uzywam raz na jakis czas.
Ja tam jestem zadowolona.
Aha maja taki krem do ciala i rak miodowo-mleczny.
Mnie osobiscie totalnie zachwycil, ale jak na moja 18stoletnia
kieszen to kosztuje za duzo.

> Pozdrowienia
> ISIA

Bastet_Milo