(OT)

1. Data: 2002-12-09 23:14:58

Temat: (OT)
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam sie tylko pochwalic obrazem, ktory namalowal moj Tomek(w kregielni
w Promenadzie,Warszawa)
http://www.promenada.com/galeria/foto/lv6.jpg

To jeden z wielu i bardzo mi sie podoba:)
Pozdrawiam
Ula
ps.to chyba nie jest reklama???
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2002-12-10 00:44:43

Temat: Re: (OT)
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ps.to chyba nie jest reklama???

Chyba nie i mnie sie tez bardzo podoba :))))))))))

Pozdrawiam
Vicky

1. Data: 2002-12-10 04:44:59

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja przychodzę, patrzę, a ulast u...@p...onet.pl tuż przede mną...:

Niezły.
Zastanawiałam się, co nami kieruje... nie, nie zrozum mnie źle, błagam,
piszę "nami" bo i o sobie piszę, co nami kieruje, gdy "chwalimy" się
znajomymi. Jedna rzecz, że jest to chęć "rozleklamowania" np. twórczości tej
osoby, ponieważ ją bardzo lubimy czy kochamy i zwyczajnie życzymy jej
powodzenia, szczęścia - dlatego tak postępujemy. Ale jednocześnie, wydaje mi
się, nie było przypadkiem napisane: "pochwalić"... czy chwalimy się
znajomymi by połechtać siebie? "Kowalski jest świetnym aktorem i bywa u mnie
co kilka dni na kolacji, jesteśmy dobrymi znajomymi", "O, Piotrek, znam go",
itd?

--
~dipsom_ania~byczania~
Bo czasem lepiej odejść od zmysłów by...

1. Data: 2002-12-10 08:03:09

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Dec 2002 00:14:58 +0100, ulast napisał/napisała:
> Chcialam sie tylko pochwalic obrazem, ktory namalowal moj Tomek(w kregielni
> w Promenadzie,Warszawa)
> http://www.promenada.com/galeria/foto/lv6.jpg
>
> To jeden z wielu i bardzo mi sie podoba:)

WOW, no rewelacja :) to jest cos ala grafiti,czy jak ? :D
Ehhh :)

--
* "Zakochany kundel" * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-12-10 08:10:57

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> co nami kieruje, gdy "chwalimy" się
> znajomymi.

i nieznajomymi: "widzisz Małysz.... też Polak"
;->

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-12-10 10:10:15

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niezły.
> Zastanawiałam się, co nami kieruje... nie, nie zrozum mnie źle, błagam,

Co jak co ale Ciebie na pewno zle nie zrozumie :-)
> [...]
mnie
> co kilka dni na kolacji, jesteśmy dobrymi znajomymi", "O, Piotrek, znam
Mysle, ze to i to...
Tomek wczoraj znalaz te strone w sieci, dlatego bardzo sie ucieszylam i
spontanicznie wyslalam.
Nic wczesniej o tym nie bylo nam wiadomo..stad ta radosc:-)
Swoich prac nie ma opublikowanych w necie, dopiero pracuje nad strona:-)

Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2002-12-10 10:11:46

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> WOW, no rewelacja :) to jest cos ala grafiti,czy jak ? :D
> Ehhh :)
Namalowane aerografem, cos w rodzaju grafiti troszke...obraz ten akurat
malowany jest na UV,najlepiej oglada sie go w nocy..
Pozdr.
Ula
www.ulast.prv.pl

1. Data: 2002-12-10 11:44:20

Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ulast" w news:at4emn$jpv$1@news.tpi.pl...
/.../

> Tomek wczoraj znalaz te strone w sieci, dlatego bardzo sie ucieszylam i
> spontanicznie wyslalam.

A wiesz Uleńko, że w serwisie psphome, jest działa Aleja Grupowiczów
a w niej każdy, kto tu zabiera głos może pokazywać własne prace, a także
ptace swych mężów, dzieci a nawet znakomych, jeśli tylko uważa, że jest
taka potrzeba?

Zapraszamy do www.psphome.htc.net.pl/uzytkownicy.html

> Swoich prac nie ma opublikowanych w necie, dopiero pracuje nad strona:-)
>
> Ula

[ajr]
~~~
p...@p...onet.pl
www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2002-12-10 12:23:26

Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:19558-1039507749@213.17.138.62...
> [...]

Właśnie..
Czy to leży w naturze człowieka? A może szczególnie w Polaków? "O zobacz, to
nasi" (i po raz setny puszczaja sobie mecz z lat siedemdziesiątych po tym,
jak Polacy nie odnieśli wymarzonego zwycięstwa...).

1. Data: 2002-12-10 12:39:27

Temat: Felieton MN - prawda, i tylko
Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

PRAWDA, I TYLKO PRAWDA...

"Idzmy za swiatlem prawdy i pilni, i radzi."
- Kazimierz Brodzinski

Chcesz wiedziec, zrozumiec, poznac? Dazenie do prawdy jest
jedna z najsilniejszych cech ludzkiej osobowosci. Czym jest
prawda? To, co rzeczywiscie jest lub bylo, zdarzylo sie
faktycznie. To obiektywna rzeczywistosc. Prawda to proces poznania
uwienczony sukcesem. To odkrycie. Eureka! Znam jaskinie, w
ktorych sie nie ryje  ani wzdluz, ani wszerz, ani wprost, ani na
poprzek, tylko w sama Prawde  w malutki otworek, przez ktory bog
usiluje podac reke czlowiekowi.  Stanislaw Ignacy Witkiewicz

Sa prawdy odkrywane na co dzien i prawdy podstawowe,
odwieczne, niepodwazalne. Prawda o ludziach, o faktach, o
zjawiskach to historyczna, dziejowa prawda. Jak podsumuje Adolf
Dygasinski: "Czlowiek... ma tylko maly i jedynie swoj wlasny
swiat, nie przeznaczony bynajmniej na siedlisko prawdy. Ta
ostatnia znajduje sie poza nami, w realnych warunkach bytu."
Prawda jest zawsze tylko corka czasu. "W kazdej epoce tkwi w
atmosferze kilka wielkich prawd; tworza one umyslowa atmosfere
stulecia." (Marie Von Ebner- Eschenbach)

Znac prawde  boska rzecz, a ludzka jej szukac powie Henryk
Sienkiewicz. Wartoscia czlowieka nie jest prawda posiadana, ani
ta, ktora w swoim mniemaniu posiada; jest nia szczery wysilek, aby
ja zdobyc. (...) Gdyby Bog trzymal w prawej rece cala Prawde, a w
lewej wieczne dazenie do Prawdy nawet za cene nieustajacego bledu,
i powiedzial do mnie: wybieraj! Pokornie wybralbym lewa reke i
powiedzialbym: te, moj Ojcze, albowiem czysta Prawda jest tylko
dla Ciebie.  Gothold Ephraim Lessing

Jaka moze byc prawda? Gorzka, gleboka, naga, rzetelna,
szczera prawda. "Naga prawda zawsze wyglada tak samo. Ubieraja ja
tylko zgodnie z obowiazujaca moda" (Janusz Ros). Dante Alghieri
ostrzega: "Rod ludzki wnet od prawdy odwyknie." Ludzie wola
wyglaszac prawdy niz ich sluchac. Wolimy sluchac przyjemnych
zludzen nizli nieprzyjemnych prawd. "Kto prawde mowi, przeciaga
przez uszy sluchaczow oset." - Aleksander Swietochowski. Prawda
moze byc niewygodna, bolesna. I takiej unikamy.

Poznajmy prawde nie tylko rozumem, ale i sercem. Bedzie to
nasza wlasna, istniejaca w nas prawda. Staniemy sie nierozerwalna
czescia realnego bytu, o ktorym mowi Adolf Dygasinski. Mimo, ze
jakze skromnie wyglada prawda, kiedy sie ja wypowiada. Wszystkie
wielkie prawdy sa na poczatku bluznierstwem. "Prawda jest forma
pozoru, pozor - forma prawdy" (zaslyszane). Kiedy prawda pojawia
sie jako obowiazujacy banal - to znaczy, ze umarla i nie jest
prawda.  Slawomir Mrozek

Istnieja prawdy, ktore przez czeste uzytkowanie powszednieja
ludziom do tego stopnia, ze nikomu nie wpadnie do glowy zastanowic
sie nad ich rodowodem. Obraca sie nimi w rozumowaniach na
podobienstwo matematycznych symboli, bez mysli o ich merytorycznym
sensie i pochodzeniu. A przeciez wszystkie te prawdy, zanim
uzyskaly range szacownych aksjomatow, mialy burzliwa mlodosc,
wywolywaly swym nowatorstwem entuzjazm lub opozycje. W kazdej z
nich ucielesnialy sie dramatyczne, nieraz bardzo osobliwe koleje
losu czlowieka laknacego wiedzy, odkrywcy walczacego o uznanie
swojej naukowej zdobyczy, niejednokrotnie bohatera i meczennika w
tej walce z gnusna opinia swiata. - tak podsumuje przemijanie
prawd Zenon Kosidowski.

"Kto nie zna prawdy, ten jest tylko glupcem. Ale kto ja zna i
nazywa klamstwem, ten jest zbrodniarzem (Bertold Brecht).
Unikajmy takiej zbrodni. Droga do prawdy jest zawila i
skomplikowana. Prawda nie zawsze jest prawdopodobna. Bladzenie
jest koniecznym instrumentem prawdy. Nie bojmy sie zatem bladzic,
gdyz nagroda jest wielka: prawda, i tylko prawda.

Szukajcie prawdy jasnego plomiania,
Szukajcie nowych nieodkrytych drog:
Za kazdym krokiem w tajniki stworzenia
Coraz sie dusza ludzka rozprzestrzenia
I wiekszym staje sie Bog!

Magdalena Nawrocka
www.geocities.com/magdanawrocka

Re: jaki prorok?
Po czym poznać że ktoś się w tobie kocha
Krótki poradnik hodowli mężczyzn. :)
CHAT TODAY :)
program do analizy sciezkowej - prosze o pomoc