Re: [OT] Allegro

Data: 2006-02-04 14:04:25
Temat: Re: [OT] Allegro
Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl>

> W tym poscie jawnie przyznajesz sie ze ukradlas zdjecia z gazety,zeby
> wystawic swoje wyroby na Allegro
> http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.robotki-reczne&aid=34
> 595828 wiec czerpalas jakby nie patzrac profity finansowe ze swej
> dzialalnosci a w innych postach prosisz o schematy i sama je rozsylasz
> (kto
> bedzie chcial to znajdzie posty w archiwum) wiec moze nie czepiaj sie
> Agatka
> i sama tez pomysl w milczeniu co wypisujesz oki?
> Pusia

Czepiam sie tego, ze Dziunia pobiegla, zeby zglosic naruszenie zasad...Choc
sama zasady lamie i niczego w tym kierunku nie zmienia. Tego sie czepiam
Droga Pusiu, a nie tego czy ktos kradnie czy nie.

A z dzialalnosci nadal czerpie profity. Jak tylko zrobie sama jakas bluzke
to zmieniam zdjecie na oryginal. Reszta zdjec jest podpisana z jakiego jest
czasopisma - co zreszta kazalo mi zrobic same wydawnictwo.
I to tyle w tym temacie.

Bye.
Weronika