[OT]CHRISTIAN DIOR DUNE

1. Data: 2006-10-24 22:23:22

Temat: [OT]CHRISTIAN DIOR DUNE
Od: "*Roobert K...*" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Troche z domem nie zwiazane.

Czy takie perfumy CHRISTIAN DIOR DUNE 100ML damskie na allegro za ok. 185 zl
to beda oryginalne ?
W sklepach sa duzo drozej.

--
Pozdr
by *Robert K.*

2. Data: 2006-10-25 08:07:02

Temat: Re: [OT]CHRISTIAN DIOR DUNE
Od: "Mag" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że jeśli ktoś kupił za granica i wystawia, to orginalne i dużo
tańsze. Sama właśnie Diora przywoziłam sobie z Francji za połowę naszej
ceny. Ale to trzeba wybadac u kupującego.

Pozdrawiam, Magda

3. Data: 2006-10-25 08:16:47

Od: "*Roobert K...*" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ja tez kupuje w strefach.

Ale musze takie perfumy kupic, te osoby na allegro maja duzo pozytywow i
troche tego sprzedaja i cena to polowa sklepowej.

Sa na allegro takie perfumy i za 50 zl, ale to falsy, tylko nie chce kupic
za 200zl podrobki.

Pozdr.

4. Data: 2006-10-25 09:26:49

Od: tgorniak <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdz cene na http://strawberrynet.com/ sklep sprawdzony, znajmomy
zamawia tam regularnie, ja raz ale nie miałem zastrzeżeń. Perfumy
orginalne, dobrze opakowane.

5. Data: 2006-10-25 11:07:05

Od: "*Roobert K...*" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na tej stronie sa po 75$, za 100ml, na allegro za 188 zl i ta firma ma ponad
4000 pozytywow, przy prawie braku negatywow - wiec powinni sprzedawac
oryginaly.

Sorry za pytanie, jak sie kupuje z USA (nigdy nie kupowalem z zagranicy) i
jak dlugo trzeba czekac ?

6. Data: 2006-10-25 11:29:48

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Roobert K...* <r...@p...onet.pl> napisał(a):

> Na tej stronie sa po 75$, za 100ml, na allegro za 188 zl i ta firma ma ponad
> 4000 pozytywow, przy prawie braku negatywow - wiec powinni sprzedawac
> oryginaly.

A możesz się przenieść z tymi dylematami na odpowiednią grupę, np.
pl.rec.uroda?

> Sorry za pytanie, jak sie kupuje z USA (nigdy nie kupowalem z zagranicy) i
> jak dlugo trzeba czekac ?

Tam samo jak wszędzie indziej - a indywidualny czas przesyłki zależy od wielu
czynników, np. od rodzaju przesyłki, za jaką zapłacisz. (A po co chcesz
kupować akurat w USA, drogo i mało który sklep wysyła do Polski albo nie
uznaje polskich kart?)

--
JoP

7. Data: 2006-10-25 12:56:40

Od: "neuro" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> [...]
> czynników, np. od rodzaju przesyłki, za jaką zapłacisz. (A po co chcesz
> kupować akurat w USA, drogo i mało który sklep wysyła do Polski albo nie

Drogo??? Perfumy w USA? Chyba nigdy tam nie kupowałaś.
Więksośś cen to mniej więcej 50-60% takiej Sephory. Pierwsze
słysze, żeby kosmetyki w US były drogie - jest dokładnie odwrotnie.
Co do akceptacji polskich kart płatniczych nie już z tym nigdzie
problemów. Są natomiast z wysyłką do Polski, ze względu na jakieś
chore (chyba post-zimnowojenne) regulacje. Najlepiej zakupić na adres
kogoś znajomego i poprosić o przesłanie do kraju, lub skorzystać z
f-my zajmującej się takimi usługami dla Polaków.

neuro

8. Data: 2006-10-26 06:48:36

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"*Roobert K...*" <r...@p...onet.pl> wrote in

> Ale musze takie perfumy kupic, te osoby na allegro maja duzo
> pozytywow i troche tego sprzedaja i cena to polowa sklepowej.

Pozytyw nie swiadczy o tym, ze to nie podrobka :-) Niektorzy kupuja
podrobki i sa zadowoleni.

e-Shrek

9. Data: 2006-10-26 08:01:49

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

neuro <n...@g...com> napisał(a):

> [...]

/przestań robić krzywdę pliterkom/

No nie kupuję, bo drogo. Chyba, że z dostawą tam - wtedy istotnie wychodzi
taniej. Ale z transportem do Europy to już nie bałdzo.

> Wi=EAkso=B6=B6 cen to mniej wi=EAcej 50-60% takiej Sephory. Pierwsze
> s=B3ysze, =BFeby kosmetyki w US by=B3y drogie - jest dok=B3adnie odwrotnie.

Normalne, z powszechnie dostępnych tak, są wręcz tańsze. Ale kupowanie np.
niszowych perfum już nie jest takie korzystne.

> Co do akceptacji polskich kart p=B3atniczych nie ju=BF z tym nigdzie
> problem=F3w.

Rozumiem, że jak chciałam kupić aparat w USA, i dostawałam masowo odpowiedzi
z amerykańskich sklepów, że sorry, ale oni won't charge a non-US issued card,
to miałam halucynacje.

> S=B1 natomiast z wysy=B3k=B1 do Polski, ze wzgl=EAdu na jakie=
> =B6
> chore (chyba post-zimnowojenne) regulacje. Najlepiej zakupi=E6 na adres
> kogo=B6 znajomego i poprosi=E6 o przes=B3anie do kraju, lub skorzysta=E6 z
> f-my zajmuj=B1cej si=EA takimi us=B3ugami dla Polak=F3w.

Taaa, a jak poprosiłam o wysyłkę na adres w Stanach, i po dwóch dniach
dostawałam info, że sorry, nie zrobimy interesu, bo adres karty nie zgadza
się z adresem dostawy, to też miałam halucynacje.

--
JoP

10. Data: 2006-10-26 09:30:01

Od: tgorniak <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

*Roobert K...* wrote:
> [...]
> oryginaly.
>
> Sorry za pytanie, jak sie kupuje z USA (nigdy nie kupowalem z zagranicy) i

Ceny są tam również w złotówkach :D, wysyłka jest z Honk Kongu a ja
dostałem perfumy po 4 dniach.

Szafa wnękowa i problem z drzwiami przesuwnymi
Czym wykończyć okna na zewnątrz?
PROJEKT Gazu i nie tylko
Koszt wymiany instalacji elektrycznej - robocizna
Ariston AVSD 129 EU -2,5 roku do wymiany moduł zasilania + hydrostat lub...