PROJEKT Gazu i nie tylko

1. Data: 2006-10-24 17:13:14

Temat: PROJEKT Gazu i nie tylko
Od: "Marcin RANIOWSKI" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zapraszam wszystkich poszukujących projektanta instalacji centralnego
ogrzewania, wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, solarnych do mieszkań i
domków jednorodzinnych. Projekty wykonujemy w atrakcyjnych cenach,
przygotowujemy dokumentacje do urzędów. Firma ma swoją siedzibę w Gliwicach.
Zapraszam.
tel. 032-7444474

2. Data: 2006-10-26 08:44:21

Temat: Re: PROJEKT Gazu i nie tylko
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> domków jednorodzinnych. Projekty wykonujemy w atrakcyjnych cenach,
> przygotowujemy dokumentacje do urzędów. Firma ma swoją siedzibę w

I firma ma tak mało pracy, że musi spamowac na grupach dyskusyjnych...
Mocno dziwne.
--
___________________________________________MAT______
__

3. Data: 2006-10-27 11:51:09

Od: "oktogon" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I firma ma tak mało pracy, że musi spamowac na grupach dyskusyjnych...
> Mocno dziwne.
> --
> ___________________________________________MAT______
__

Zdziwiłbyś się ale wbrew pozorom to co uznajesz za spam moze komuś pomóc.
Po cóż więc uszczypliwości, ogłoszenie jest ogłoszeniem, nie chcesz nie
czytasz - proste. A jeśli znajdzie się ktoś chętny do wymiany choćby opini
na temat poprowadzenia instalacji gazu?

pozdrawiam
Piotrek
www.oktogon.pl

4. Data: 2006-10-27 12:20:09

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czytasz - proste. A jeśli znajdzie się ktoś chętny do wymiany choćby opini

Ja dyskutuje na temat tyego że projektant nie ma pracy, a to co jest
spamem nie podlega dyskusji, bo określa go netykieta* grupy nie posiadającej
w nazwie .ogłoszenia.
Zdziwił byś się, ale nie wszystkie zasady podlegają relatywizacji.
--
___________________________________________MAT______
__

*) teksty dokumentów opisujących szczegółowo zasady netykiety:
- SIEC, WSKAZÓWKI DLA UŻYTKOWNIKOW I ZASADY ETYKIETY.
Autor: Arlene H. Rinaldi (wrzesień 1992),
Tłumaczenie: Krzysztof Snopek (grudzien 1993)
http://www.pg.gda.pl/~agatek/S_S_vivre.txt
- ETYKIETA USENETU.
Autor: Jarosław Rafa.
http://www.wsp.krakow.pl/papers/netykiet.html

Koszt wymiany instalacji elektrycznej - robocizna
Ariston AVSD 129 EU -2,5 roku do wymiany moduł zasilania + hydrostat lub...
Biurko
piec miałowo - tłokowy
Prowadnice teleskopowe w piekarniku