Biurko

1. Data: 2006-10-23 22:38:48

Temat: Biurko
Od: e...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry

Jest pewne biurko, na którego posiadaniu mi zależy. Można je kupić
pod adresem:
http://www.topdeq.de/topdeq/category.do;jsessionid=C
2A7C08856ADD0A7BCE17CFD00FA978F?catid=de_220
Problem polega na:

1. Sprzedaż wyłącznie dla firm a ja jestem osoba prywatna
2. Lokalizacja

Moje pytanie do Was, czy wiecie jak zlokalizowac firmę, która takie
biurko wyprodukowała? Czy może znajdę coś takiego w PL (chodzi tu o
biurko ze stelażem chromowanym i blatem szklanym)? Proszę o pomoc! Z
góry dziękuję!

Serdecznie pozdrawiam
Tomek

2. Data: 2006-10-24 08:23:56

Temat: Re: Biurko
Od: "Skokasia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@g...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Witaj
Tak mi przyszło do głowy, że mółbyś zapytać czy Ci zrobią takie biurko w
firmie która robi chromowane balustrady, poręcze itp, oni najczęściej do
takich balustrad mają szklane wypełnienia, wydaje mi się , że nie powinno
być problemu ze zrobieniem biurka na zamówienie. W miejscu gdzie mieszkasz
poszukaj firmy , która takie balustrady robi.
Pozdrawiam Kasia

3. Data: 2006-10-24 14:43:21

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Tu poszukaj. http://www.allmendinger.pl/html/main.php
Np. w systemie USM mają podobne.
Ale uprzedzam - cena zabija ;)

4. Data: 2006-10-25 08:35:50

Od: "P" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może nie do końca biurko, ale w każdym razie szkło i chrom
http://www.newdesign.pl/lawy-i-stoly/lawy-i-stoly2.h
tml

piec miałowo - tłokowy
Prowadnice teleskopowe w piekarniku
Schody
Piekarnik Bosch - jakieś "ale" ?
naprawiany komin od komika - kiedy mozna zaczac palic w kominku ?