Ariston AVSD 129 EU -2,5 roku do wymiany moduł zasilania + hydrostat lub...

1. Data: 2006-10-23 22:57:29

Temat: Ariston AVSD 129 EU -2,5 roku do wymiany moduł zasilania + hydrostat lub...
Od: "Aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...podejrzenie jest na wszystko - płyta główna, cuda wianki. Pojawia się
błąd
F-10 i wypuszcza wodę nontoper. Można only wirowanie i wypuszczanie wody
uczynić...
Jakieś alternatywy dla pralki tego typu do 1200-1300 PLN w obecnych czasach?

ARISTON AVSD 129 EU: 1200 obr, wszystko co pralka może mieć super ciach
blele i gówno pierze.

Sorry ale nie podziele zdania wielu z grupowiczów, że Ariston jest debest.
MOja pralka za którą wydałem 1800 pln po negocjacjach, niecałe 3 lata temu,
padła i koszt naprawy wynosi 700 zł... więc logicznym jest, że jej nie będę
naprawiać.

Co sądzicie o pralkach BEKO. Bo jezeli ma mi się walić system za 1800 PLN to
mam to generalnie w dupie i równie dobrze mogę kupić coś za 900 PLN a BEKO w
tej cenie się już nadaje...
Dodatkowo za free dają gwarancję ponoć 5 lat - czy ktoś może posiada coś
piorącego BEKO?

Pozdrawiam serdecznie :)

PBR

2. Data: 2006-10-24 19:09:38

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodatkowo za free dają gwarancję ponoć 5 lat - czy ktoś może posiada coś
> piorącego BEKO?
>
> Pozdrawiam serdecznie :)

Otóż posiadam i właśnie mija te 5 lat. Całkowicie bezproblemowo pierze,
jedyną wadą jest to, że trochę starły się napisy wokół programatora. Te 990
zł to były dobrze wydane pieniądze:-)

Biurko
piec miałowo - tłokowy
Prowadnice teleskopowe w piekarniku