OT - Czy odpisywac??? ( do Wszystkich, szczegolnie do lekarzy)

91. Data: 2005-07-12 08:44:01

Temat: Re: OT - Czy odpisywac??? ( do Wszystkich, szczegolnie do lekarzy)
Od: żuk gnojny <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

taora napisał(a):

no nie wiedziałem, że teraz to sie nazywa "instalacja"-
to głupie
znam potoczne okreslenie bardziej oddajace sens

92. Data: 2005-07-12 08:46:47

Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Odpisywać.Rózni ludzie pytają - czesto te informacje sa na wage złota dla kogos
z innej branży.W przychodniach - tez prywatnych powszechna jest
spychologia.Pacjent jest sam z problemem. brak lekarza prowadzącego któryby
wszystko ogarniał - bo takich nie ma.Dlatego ktoś kto jest najbardziej
zainteresowany problemem -sam pacjent- musi sobie po omacku wszystko
składac.Czesto wybory sa kwestią zycia i smierci - szybka diagnostyka np. Ktoś
nie myśli wtedy o o formach , savoir vivre, podziekowaniach .I nie dlatego ze
ma kogoś 'w głebokim poważaniu' ale ze jest sam z problemem i mysli o ratowaniu
siebie, czesto jest spanikowany choc moze to ni jst wyczuwalne w necie.
Dlatego -ODPISYWAĆ.

93. Data: 2005-07-12 08:47:16

Od: żuk gnojny <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Pozwolę sobie być odmiennego zdania, drogi anonimie.
>
> JoP

ja co do podpisu
czy to nie literówki
czy aby nie powinno być
..ło.ka

94. Data: 2005-07-12 09:08:07

Temat: Re: anonimowosc
Od: żuk gnojny <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

taora napisał(a):
> Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości

i sądzisz, że odpowie ?

> o ten to juz wogole niewychowany - na pewno sie nie przedstawi, anonim
> jeden:)

brak mu zainstalowanej kindersztuby

95. Data: 2005-07-12 15:51:18

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "żuk gnojny" <s...@k...pl> napisał w wiadomości

> taora napisał(a):

> no nie wiedziałem, że teraz to sie nazywa "instalacja"-
> to głupie
> znam potoczne okreslenie bardziej oddajace sens

takiego okreslenie uzyla niejaka jolanta, a ty mi odpisuje, podobnie jak w
jeszcze jednym mcu - odpisujesz jolancie, ale w drzewku wyglada to tak,
jakbys mi odpisywal (przepraszam za nieprofesjonalne okreslenia, ale chyba
zrozumiales o co mi chodzi?:)

wada czynnościowa serca
spokrewnione małżeństwo i dzieci - genetyka
Znieczulenie szczeny :)
Co dokladnie pylilo w ciagu minionego tygodnia (od ok.29 VI) ?
Czy ktoś może mi polecić jakieś jednodniowe soczewki?