OT - Czy odpisywac??? ( do Wszystkich, szczegolnie do lekarzy)

51. Data: 2005-07-08 17:39:43

Temat: Re: OT - Czy odpisywac??? ( do Wszystkich, szczegolnie do lekarzy)
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozostac
>
> ja uwazam, ze tak i tak samo jako nick traktuje "casus", jak i jak ktos
> napisze "jan kowalski" - nie dociekam. wogole mi to nie przeszkadza, ze
> ludzie do mnie czy na grupach czy gdziekolwiek w necie podpisuja sie
> nickami.

ale nie wtedy, kiedy zwracaja sie o pomoc na priv. Na grupie jestem casusem,
prywatnie sie przedstawiam, bo tak zostalem wychowany. Ponadto podanie
swoich danych uwiarygadnia moje odpowiedzi. Te maile, ktore dostaje nie
dotycza chatow erotycznych, tylko sa z reguly prosbami o pomoc (jakakolwiek
by ona nie byla) zwiazana z moja specjalnoscia, z moim zawodem. Na maile
podpisane nickiem mozna odpowiadac na grupie. Jesli komus zalezy na mailowym
kontakcie face to face i nie chce tego dawac na grupe to uwazam, ze
przedstawienie sie tylko nickiem jest conajmniej nie na miejscu.

pozdr.

casus

52. Data: 2005-07-08 20:12:35

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.07.2005, o godzinie 17.15.33, na pl.sci.medycyna, Lia napisał(a):

> Chciałam Ci przypomnieć tylko, że MI zaponiałes przesłać wymiarów...

Wagę już znasz. :)) Resztę widziałaś na zdjęciach. :)

*Habeck*
- Schutzbach

53. Data: 2005-07-09 10:47:57

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> ale nie wtedy, kiedy zwracaja sie o pomoc na priv. Na grupie jestem
casusem,
> prywatnie sie przedstawiam, bo tak zostalem wychowany.

co zostales???:) twoi rodzice dziescia lat temu uczyli cie netykiety?:) w
realu ja sie przedstawiam wszedzie, w grupie i osobiscie, ale w necie sami
niepotrzebne czyjes dane osobowe.

> [...]
> kontakcie face to face i nie chce tego dawac na grupe to uwazam, ze
> przedstawienie sie tylko nickiem jest conajmniej nie na miejscu.

sluchaj - po co ty wogole zalozyles ten watek? niby pytasz, a widac, ze
zdanie masz ugrontowane. trzeba bylo napisac, ze sie zalisz i tyle. ty masz
takie zdanie, ktos inny ma takie i tyle. tobie pozostaje nie reagowac na
maile podpisane nickiem.

54. Data: 2005-07-09 13:17:58

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> realu ja sie przedstawiam wszedzie, w grupie i osobiscie, ale w necie sami

sorki, widocznie mamy troche inne pojecie wychowania. Masz do tego prawo.
Natomiast odsylam Cie do mojego postu pierwotnego - nie jest mowa o
przedstawianiu sie na grupie, tylko na w mailach na priv, w ktorych jestem
proszony o pomoc. Zweryfikuj wiec swoja odpowiedz w stosunku do tego, czego
temat dotyczy.

> [...]
masz
> takie zdanie, ktos inny ma takie i tyle. tobie pozostaje nie reagowac na

Mam ugruntowane zdanie, co nie oznacza, ze nie slucham innych zdan. Zalic
sie nie mam nad czym, raczej ubolewam i to nie nad soba, ale nad poziomem
ludzi, ktorzy korzystajac z anonimowosci, jaka daje internet oczekuja
przychylnosci od innych nie majac za grosz dobrych manier. Watek zalozylem
dlatego, gdyz chcialem poznac opinie innych na ten temat i z wnikliwa uwaga
je czytam. Czesc osob, ktore wiedza, ze na privach odpowiadam tez zajely
swoje stanowiska. Natomiast jest pewna grupa, ktora np moze uznac za afront,
ze piszac do mnie moga nie dostac odpowiedzi - i zapewne moga sie dziwic
dlaczego. Zreszta....jesli HaNkA (sorry jesli pomylilem kolejnosc duzych i
malych liter:-))) ) pozwoli, moge ujawnic napisane juz wlasnymi slowami to,
co Jej odpisalem po Jej pierwszym mailu na priv i jak to skonczylo:-))) - to
moze byc jako przyklad.
Nie rozumiem wiec, dlaczego rozmawiasz ze mna o moim zdaniu, czy tez
stanowisku, gdyz problem nie dotyczy generalnie mojej osoby, ale cyklu
zdarzen, czy tez zachowan - to jest jadro calego problemu i tylko to mnie
interesuje.

pozdr.

casus

55. Data: 2005-07-09 14:38:45

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to,
> co Jej odpisalem po Jej pierwszym mailu na priv i jak to skonczylo:-))) -

Ależ prosze bardzo:-)) Nawet łącznie z ujawnieniem moich supertajnych danych
osobowych:-)) Wiem, ze w usencie wlaściwie obowiązuje zasada "real name",
ale jak już pisałam, w moim przypadku netowy pseudonim, praktycznie stał się
"real name". Pisząc do kogoś kogo nie znam in person, a jedynie z netu
podpisuję się HaNkA, żeby ułatwić identyfikację, ale zdyscyplinowana w
meskich słowach [:-)))] bez specjalnego oporu uzywam prawdziwego ImIeNiA
NaZwIsKa :-))

Pozdrawiam,

AnNa HoSzCz [ a co mi tam:-)) ]

56. Data: 2005-07-09 15:15:51

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podpisuję się HaNkA, żeby ułatwić identyfikację, ale zdyscyplinowana w
> meskich słowach [:-)))] bez specjalnego oporu uzywam prawdziwego ImIeNiA

Dzieki:-)))))))
Tak wiec HaNkA napisala do mnie na priv i podpisala sie nickiem.
Odpowiedzialem, ze odpowiadam tylko osobom, ktore sie przedstawia. HaNkA
natychmiast zwrotnie sie przedstawila i problem okulistyczny moglismy
wspolnie rozwiazac ( o ile sie nie myle:-))). Mysle, ze moja uwaga nie
wywolala w HaNcE zdziwienia, zaakceptowala moj warunek i reszta
korespondencji (bez komentarzy) byla OK. Na marginesie - wystarczylo podanie
imienia i nazwiska - o nic innego sie nie pytalem, ani nie weryfikowalem
prawdziwosci podanych danych.
Uwazam jednak, ze pisanie do kogos z PROSBA O POMOC i podpisanie sie np.
jackie jest nietaktem, a po poproszeniu o przedstawienie sie prowadzenie ze
mna negocjacji lub powolywanie sie na wolnosc internetu stanowi juz
bezczelnosc.

pozdr.

casus

57. Data: 2005-07-09 16:43:05

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.07.05, około 17:15, casus bulgocze

> [...]
> Odpowiedzialem, ze odpowiadam tylko osobom, ktore sie przedstawia. HaNkA
> natychmiast zwrotnie sie przedstawila i problem okulistyczny moglismy

Kiedy się zwraca do kogoś z grupy na priv, to się nie wie jeszcze czy ten
ktoś tez mi się wyjawi z imienia i nazwiska. Może również woli podpisywać
się nickiem, który w necie jest jak imię i nazwisko, jak trwały,
rozpoznawalny identyfikator. Jeśli piszę do kogoś, podpisuję się nickiem -
na początek - jako kontynuacja rozmowy publicznej, tylko czasem albo jest
to za duży OT, żeby kontynuować na grupie, albo wymaga podania prywatnych
danych, ale imię i nazwisko nie jest konieczne do udzielenia pomocy ;)
Natomiast jeśli ten ktoś mi odpisuje, że na priv to woli kulturalnie, ą ę
bułkę przez bibułkę, to oczywiście się przedstawiam i dygam grzecznie
nóżką co drugie słowo.
Wychodzi na to, po raz kolejny, że jestem chamką i prostaczką.
Nie tak dawno zdziwiłam się jak koleżanka ze szkoły, na mój luźny,
koleżeński mail odpisała, że nie życzy sobie takiej formy w mailu, że mam
być bardziej oficjalna. Pomyślałam, że ma nieco poprzestawiane w głowie, w
końcu to dziewczyna w moim wieku, razem chodzimy na zajęcia, a ona mi
wyjeżdża, że mam się jej kłaniać. Ale posłusznie to uczyniłam, bo po
cholerę mam się kłócić. Teraz widzę, że może pisząc do niej 'cześć' itp
'hopsasa', popełniłam gigantyczną gafę kulturalną.
O rety ;/

--
ika - umop apisdn

58. Data: 2005-07-09 17:08:48

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości

> O rety ;/

no wlasnie - twoja opinia jest mi bliska.

59. Data: 2005-07-09 17:14:39

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

czego
> temat dotyczy.

"Na grupie jestem casusem, prywatnie sie przedstawiam, bo tak zostalem
wychowany.". - ustosunkowalam sie do tego. w realu przedstawiam sie
wszedzie, w necie nie czuje takiej potrzeby. nikt mnie nie uraza nie
przedstawiajac mi sie w necie, ciebie uraza i tym sie roznimy. ty jestes
formalista. ja juz dostanie nicka 2-czlonowego, brzmiacego, jak imie i
nazwisko, czujesz sie usatysfakcjonowany:)

> [...]
> ludzi, ktorzy korzystajac z anonimowosci, jaka daje internet oczekuja
> przychylnosci od innych nie majac za grosz dobrych manier.

niesmialo przypomne, ze chyba anonimowosc byla tematem pobocznym,
najbardziej cie bolalo, ze ludzie ci nie dziekuja za porade - i tu sie z
toba zgadzam, jesli wlozyles w to prace, to byloby ci milo uslyszec
podziekowanie. ja akurat nie oczekuje podziekowac, cieszy mnie juz sam fakt,
ze pomoglam, ale jestem w stanie zrozumiec, ze tobie jest przykro. zac co do
anonimowosci - mamy odmienne zdanie:)

60. Data: 2005-07-09 17:23:29

Temat: Re: anonimowosc
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

znalazlam cos takiego (zwroc uwage na I czesc tego tekstu):

"Anonimowość w Usenecie
Muszę Cię zmartwić (lub ucieszyć) - w sieci nie ma czegoś takiego jak
anonimowość. Mimo że nie zalecam (jak to czyni większość autorów netykiet)
podpisywania postów imieniem i nazwiskiem, to jednak ostrzegam, że jeśli
posłużysz się siecią niewłaściwie (będziesz obrażał innych użytkowników
Usenetu, spamował grupy reklamami, zaśmiecał newsy albo dopuścisz się innych
nagannych zachowań), poniesiesz konsekwencje swoich czynów. W skrajnych
przypadkach karą za niewłaściwe korzystanie z Usenetu jest odcięcie od
Internetu, a nawet poważniejsze przykrości. Niech Cię zatem nie zwiedzie
pozorna anonimowość i bezkarność, jeśli nawet nie masz innych oporów. "

http://www.uczucia.com.pl/faqman/index.php?op=view&t
=4

wada czynnościowa serca
spokrewnione małżeństwo i dzieci - genetyka
Znieczulenie szczeny :)
Co dokladnie pylilo w ciagu minionego tygodnia (od ok.29 VI) ?
Czy ktoś może mi polecić jakieś jednodniowe soczewki?