[OT] Do PowerBox'a - możesz zmienić/ustawić czytnik news? Odp:Odp:Odp:Odp...

1. Data: 2005-12-15 14:47:42

Temat: [OT] Do PowerBox'a - możesz zmienić/ustawić czytnik news? Odp:Odp:Odp:Odp...
Od: jhao <lekko@***gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj,

temat rzucam na grupe bo nie jestem pewien czy to wina ustawień twojego
czytnika news czy może mój 4tude Dialog nie radzi sobie.

Chodzi o twoje odpowiedzi na posty. Strasznie mi zaśmieca tymi Odp: zamiast
grzecznie i czytelnie wyświetlać odpowiedzi pod postem. Dochodzi do tego że
mam 30 nowych linije w stylu Odp:Odp:Odp:Odp:Odp:Odp:....(PowerBox)
Wybacz,ale cięzko tak śledzić główny wątek.

Nie możesz zmienić ustawień? A najlepiej zainstaluj sobie 4tude Dialog ;-)
Ładny, prosty, darmowy.

pozdr
jhao

2. Data: 2005-12-15 16:26:19

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam 30 nowych linije w stylu Odp:Odp:Odp:Odp:Odp:Odp:....(PowerBox)
> Wybacz,ale cięzko tak śledzić główny wątek.

- generalnie jestem pod tym względem trudno reformowalny. Czy jak będe
wstawiać ręcznie 'Re' zamiast 'Odp' to wystarczy?

3. Data: 2005-12-15 16:30:20

Od: Jaroslaw Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jhao wrote:
> [...]
> Wybacz,ale cięzko tak śledzić główny wątek.
>
> Nie możesz zmienić ustawień? A najlepiej zainstaluj sobie 4tude Dialog ;-)

Polecam thunderbirda, choć każdy czyntnik jest dobry (choć niektóre
wymagają ustawienia ...).

--
Jarosław Grzyb [PL] <g...@o...pl>
Blog : http://octopian.prv.pl/blog/

4. Data: 2005-12-15 17:48:44

Od: plonk <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox napisał(a):

> - generalnie jestem pod tym względem trudno reformowalny. Czy jak będe
> wstawiać ręcznie 'Re' zamiast 'Odp' to wystarczy?

ej a ty niejeste psychiatrom?

5. Data: 2005-12-15 23:03:16

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PowerBox" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> - generalnie jestem pod tym względem trudno reformowalny.
> Czy jak będe
> wstawiać ręcznie 'Re' zamiast 'Odp' to wystarczy?

Zamordujesz się tym, a i zapomnisz w końcu.

Kliknij sobie tutaj:

http://tinyurl.com/4eq33

i zainstaluj stamtąd IE 6. To powinno rozwiązać problem
Twoich ustawień po wsze czasy ;).

Amnesiak

6. Data: 2005-12-16 21:25:53

Od: plonk <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox napisał(a):

> zamiast

> że

> - generalnie jestem pod tym względem trudno reformowalny. Czy jak będe
> wstawiać ręcznie 'Re' zamiast 'Odp' to wystarczy?

reformuje cie

7. Data: 2005-12-16 21:37:02

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plonk" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> reformuje cie

czy ten post już jest OK i nie zaśmieca?

8. Data: 2005-12-16 22:20:20

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ten post już jest OK i nie zaśmieca?

Nie zaśmieca. Bravo :)

Amnesiak

9. Data: 2005-12-17 12:42:35

Od: jhao <lekko@***gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Dec 2005 22:37:02 +0100, PowerBox napisał(a):

> Użytkownik "plonk" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> czy ten post już jest OK i nie zaśmieca?

jest OK, tak trzymaj! a tak swoją drogą to nie bądź oporny na zmiany ;-)
świat się zmienia i trzeba za nim nadąrzać bo zostaniesz w tyle ;-)

dzięki za chęci. to naprawdę ułatwia czytanie i śledzenie wątków

pozdr
jhao

10. Data: 2005-12-21 19:37:35

Od: Marek Krużel <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 Dec 2005 00:03:16 +0100 "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>
wyśle <dnssnf$1gk$1@news.onet.pl> zawierający:

> i zainstaluj stamtąd IE 6. To powinno rozwiązać problem Twoich
> ustawień po wsze czasy ;).

czyżby M$ zaniechał rozwijania swojej przeglądarki? ;)

wszystko mnie wkurwia i w ogole to swiat jest zly
Sztuczni ludzie
Wszystko mnie wkur...
Ochroniarze
Mam zal do Was kobiet