Mam zal do Was kobiet

1. Data: 2005-12-14 21:12:47

Temat: Mam zal do Was kobiet
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, wiem ze to sie zdarza po jednej jak i po drugiej stronie i nie
chce na ten temat dyskutowac, ale po prostu zdarzylo sie to mnie i chce
o tym gdzies powiedziec - musze sobie pogadac komus jeszcze, moze wtedy
szybciej przejdzie :(

Jedna z Was kobiet, zwiodla mnie na manowce. Najpierw wmowila nieprawde,
przez co poswicilem dla niej czas, srodki i przede wszystkim siebie, a
potem od tak jakby nic powiedziala spadaj. Nie jest glupia, sprawia
wrazenenie inteligentnej to w takim razie, dlaczego zachowuje sie tak
chamsko. Nie potrafie zrozumiec ;( Zastanawiam sie tylko, czy ona
swiadomie wie co robi i wykorzystuje ludzi. Moja pierwsza prawdziwa
milosc i pewnie dlatego zaufalem jej tak szybko, co bylo moim bledem.
Coz przejechalem sie i z goscia o wielkim zaufaniu i braku egoizmu jest
teraz o jednego wiecej z tych, ktorzy teraz Wam moga wyrzadzic podobna
krzywde (ewentualnych hamulcow juz brak).

Przepraszam z gory te czesc kobiet, ktore tutaj stanowczo nie pasuja,
wierze i wiem, ze jest Was na prawde sporo i to nie do Was kieruje
powyzsze slowa. Po prostu chcialem sie komus jeszcze o tym wygadac, zeby
sprobowac poprawic sobie humor. Jak komus sie to nie podoba to trudno,
wczesniej bym tak nigdy nie postapil, ale teraz...teraz to mam to
gleboko tam pod plecami.

2. Data: 2005-12-14 21:27:52

Temat: Re: Mam zal do Was kobiet
Od: "Poldek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karol Y" <k...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> sprobowac poprawic sobie humor. Jak komus sie to nie podoba to trudno,
> wczesniej bym tak nigdy nie postapil, ale teraz...teraz to mam to gleboko

olej kretynke znajdz inna...NIE kretynke

3. Data: 2005-12-14 21:40:13

Temat: Odp: Mam zal do Was kobiet
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chce na ten temat dyskutowac, ale po prostu zdarzylo sie to mnie i chce
> o tym gdzies powiedziec - musze sobie pogadac komus jeszcze, moze wtedy

- jak dojrzejesz i zrozumiesz kobiety będziesz miał żal do samego siebie.

> Jedna z Was kobiet, zwiodla mnie na manowce.

- łoł, halucynacje mamy w innym wątku!

> Najpierw wmowila nieprawde,

- po co naiwnie wierzyłeś?

> przez co poswicilem dla niej czas, srodki i przede wszystkim siebie, a
> potem od tak jakby nic powiedziala spadaj.

- powiedz czy rzeczywiście powiedziła "spadaj" czy tylko tak sobie
dokopujesz i potem się dziwisz, że źle się czujesz?

> [...]
> teraz o jednego wiecej z tych, ktorzy teraz Wam moga wyrzadzic podobna
> krzywde (ewentualnych hamulcow juz brak).

- gdybyś był w stanie tak zrobić to by od ciebie nie odeszła. Zrozumiesz to
za 20 lat jak dobrze pójdzie.

4. Data: 2005-12-14 21:49:31

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Y; <dnq22b$2af9$1@node3.news.atman.pl> :

> [...]
> przez co poswicilem dla niej czas, srodki i przede wszystkim siebie, a
> potem od tak jakby nic powiedziala spadaj.

Ma do tego prawo.

> Nie jest glupia, sprawia
> wrazenenie inteligentnej to w takim razie, dlaczego zachowuje sie tak
> chamsko. Nie potrafie zrozumiec ;( Zastanawiam sie tylko, czy ona
> swiadomie wie co robi i wykorzystuje ludzi.

"W ostatecznym rozrachunku postąpila na jego korzysc, niewazne czy
swiadomie czy nie. Wazne by on to wykorzystal." - autor JIMMYtm

To podsumowanie podobnych rozważań z grupy alt.pl.psychologia.miłość.

> [...]
> teraz o jednego wiecej z tych, ktorzy teraz Wam moga wyrzadzic podobna
> krzywde (ewentualnych hamulcow juz brak).

Jak czasami mawiam na takie sytuacje - na złość tacie nasram se w gacie
- zaufanie i brak egoizmu są cechami pozytywnymi i nie warto ich w sobie
negować. Wystarczy zdać sobie sprawę z tego, że ryzyko i porażki to
chleb powszedni życia - chcesz w nim uczestniczyć, musisz od czasu do
czasu ryzykować.

Flyer

5. Data: 2005-12-14 21:51:10

Temat: Re: Odp: Mam zal do Was kobiet
Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> - jak dojrzejesz i zrozumiesz kobiety będziesz miał żal do samego siebie.

Pozyjemy zobaczymy.

> - łoł, halucynacje mamy w innym wątku!

Nie bede zaprzeczal, bo nie wiem. W pierwszych 10 pod moim nic takiego
nie widze :)

> - po co naiwnie wierzyłeś?

Bo zawsze daje szanse kazdemu i nie skoncze z tym, ale teraz bede
wiedzial, zeby po prostu bardziej uwazac :)

> - powiedz czy rzeczywiście powiedziła "spadaj" czy tylko tak sobie
> dokopujesz i potem się dziwisz, że źle się czujesz?

Wiesz, cos w tym jest ;) Powiedzmy, ze zamiast rozdrabniac sie tutaj na
cala garsc slowek, uzylem ich ogolnego zamiennika ;o

> - gdybyś był w stanie tak zrobić to by od ciebie nie odeszła. Zrozumiesz to
> za 20 lat jak dobrze pójdzie.

To jak, ksiecia z bajki nikt juz na tym swiecie nie potrzebuje? A w
bajkach pokazuja nadal co innego sic!

6. Data: 2005-12-14 22:01:08

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma do tego prawo.

Ale na pewno nie wg kodeksu moralnego. Ja tez moge wyjsc z kalachem na
ulice i sobie postrzelac prawo jako takie mi zabrania, ale inne mowi
"robta co chceta" :)

Jak sie za cos biore to przyjmuje na siebie obowiazki, chodzby takie, ze
obowiazuja mnie odpowiednie procedury wyjscia z danej sytuacji.

> "W ostatecznym rozrachunku postąpila na jego korzysc, niewazne czy
> swiadomie czy nie. Wazne by on to wykorzystal." - autor JIMMYtm
>
> To podsumowanie podobnych rozważań z grupy alt.pl.psychologia.miłość.

W tym przypadku, wierze ze jak najbardziej tak jest :)

> [...]
> negować. Wystarczy zdać sobie sprawę z tego, że ryzyko i porażki to
> chleb powszedni życia - chcesz w nim uczestniczyć, musisz od czasu do

Fakt, zawsze bylem za haslem "kto nie ryzykuje ten nic nie zyskuje",
dzieki ze mi je przypomniales ;)

Pozdrawiam Mateusz

7. Data: 2005-12-14 22:10:20

Temat: Odp: Odp: Mam zal do Was kobiet
Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jak, ksiecia z bajki nikt juz na tym swiecie nie potrzebuje? A w
> bajkach pokazuja nadal co innego sic!

- tutaj jest sedno sprawy. Fakt jest taki, że dziewczyny automatycznie
reagują na pewien zestaw cech psychicznych faceta i nie mają na to wpływu,
choćby nie wiem jak chciały. Nad wszystkim panujesz TY. -tzn. zdecydowana
większość facetów nie panuje.
Przynajmniej już wiesz jakie cechy nie działają :-)

8. Data: 2005-12-14 22:16:56

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

[...]

Oczywiście masz całkowitą rację. Moja rada jest taka - staraj się o tym nie
myśleć ... i pamiętaj - czas leczy rany.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

9. Data: 2005-12-14 22:20:07

Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Oczywiście masz całkowitą rację. Moja rada jest taka - staraj się o tym nie
> myśleć ... i pamiętaj - czas leczy rany.

Nagle poczułem, że cie lubie.
Dasz mi prezent pod choinkę?

--
Do piekła!

www.szyderca.sympatia.pl GG: 7526231
alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj! szyderca!@!apz.kicks-ass.org

10. Data: 2005-12-14 23:12:46

Od: plonk <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PowerBox napisał(a):

> - łoł, halucynacje mamy w innym wątku!

skoncz podstawuwke i wetedy przyjc pisac

CHOINKA
Śmierć przy komputerze
wypadek
Emisja Głosu - najnowszy termin