CHOINKA

1. Data: 2005-12-14 20:57:49

Temat: CHOINKA
Od: l...@o...pl (ottawa) szukaj wiadomości tego autora

chcialam zapytac,czy ktos mzoe wie,kiedy choinka?ta sama choinka co jest od
4 lat tutaj,kiedy bedzie mozna pod ta choinka,polozyc juz prezenty?czy to
aby nie czas juz?

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

2. Data: 2005-12-14 21:09:20

Temat: Re: CHOINKA
Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny> szukaj wiadomości tego autora

ottawa napisał(a):

> chcialam zapytac,czy ktos mzoe wie,kiedy choinka?ta sama choinka co jest od
> 4 lat tutaj,kiedy bedzie mozna pod ta choinka,polozyc juz prezenty?czy to
> aby nie czas juz?

Pamietajcie do kurwy jasnej o mnie. Będzi mi naprawdę miło.

--
Do piekła!

www.szyderca.sympatia.pl GG: 7526231
alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj! szyderca!@!apz.kicks-ass.org

3. Data: 2005-12-14 21:34:37

Od: Gippo <d...@n...satfilm.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szyderca! napisał(a):

> Pamietajcie do kurwy jasnej o mnie. Będzi mi naprawdę miło.

ja wole wersje do qr** nedzy ;) ale to kwestia gustu ;)
gr33tz

|Gippo gg:2364689 |
|www.gippo-art.xt.pl|

4. Data: 2005-12-14 21:42:13

Od: Szyderca! <j...@o...niepotrzebny> szukaj wiadomości tego autora

Gippo napisał(a):

> ja wole wersje do qr** nedzy ;) ale to kwestia gustu ;)

Gdybyś napisał tyle razy co ja ten przyjacielski zwrot "do kurwy nędzy" to
z czasem szukałbyś odskoczni do chuja obolałego.

5. Data: 2005-12-15 13:27:04

Od: Gippo <d...@n...satfilm.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szyderca! napisał(a):

> Gdybyś napisał tyle razy co ja ten przyjacielski zwrot "do kurwy nędzy" to
> z czasem szukałbyś odskoczni do chuja obolałego.

lol ;)

|Gippo gg:2364689 |
|www.gippo-art.xt.pl|

6. Data: 2005-12-15 14:22:23

Od: "PiotrB." <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

14 grudnia 2005, ottawa w <dnq10d$gdl$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> chcialam zapytac,czy ktos mzoe wie,kiedy choinka?ta sama choinka co
> jest od 4 lat tutaj,kiedy bedzie mozna pod ta choinka,polozyc juz
> prezenty?czy to aby nie czas juz?

cierpliwości, może uda się uruchomić:) może w weekend

--
PiotrB.

Śmierć przy komputerze
wypadek