Re: [OT] Faq

Data: 2003-04-23 16:47:51
Temat: Re: [OT] Faq
Od: w...@g...pl (Elżbieta)

Skakanka wrote:
> Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> A ja pisalam nad postami nie tnac cytatow. Dostalam opieprz az milo,
> troche poklelam pod nosem, ze wydziwiaja, a teraz widze, ze to jest
> jedynie sluszny sposob postepowania:)))

Robi się wspominkowo ;)
Ja na dzieciakach, statrałam się bardzo, przeczytałam kilka postów, no
to myslę "się nauczyłam" i zaczęłam pisać. Potem byłam strasznie
zdziwiona, że posypały się uwagi. Okazało się, że nie uczyłam się od
mistrzów, tylko akurat posty, które ja wzięłam sobie za wzór były pisane
nad cytatem, więc ja w dobrej myśli zrobiłam tak samo. Potem jeszcze
bardzo skrupulatnie wycinałam wrotki, a zostawiałam podpisy, ech
życie........
Na szczęście szybko się nauczyłam.

> Jak najbardziej za i zglaszam swoja gotowosc do pomocy w razie
> potrzeby (o ile bede umiala pomoc)

Pomysł dobry.
Ja się nie zgłoszę do pomocy, bo zupełnie się na tym nie znam.

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda