[OT] Faq

1. Data: 2003-04-23 07:48:02

Temat: [OT] Faq
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może by tak po napisaniu pierwszego posta na grupę automatycznie wysyłać
nasze faq, linki do netykiety, do archiwum i takie tam podstawowe
informacje? Cos takiego jest na grupie pl.rec.fantastyka.sf-f - jak posłałam
tam moje pierwsze pytanie to na skrzynkę przyszedł mi dokument, w którym
było napisane o co można pytać, które pytania są na grupie źle widziane itd.
Moim zdaniem to dobry pomysł, z dwóch powodów:
Po pierwsze sama pamiętam moje początki na uesnecie i przyznam że pierwsze
co zrobiłam to wysłałam na kuchnie ze 3 testy:-) - nie żebym miała złą wolę
ale w ogóle nie wiedziałam że istnieje coś takiego jak netykieta, grupa
testowa i że w ogóle panują tu jakieś zasady. O tajemniczym archiwum
dowiedziałam się i w ogóle zrozumiałam o co chodzi, po którymś z kolei
przeczytanym poście odsyłającym z zawartym linkiem (na szczęście te akurat
nie były skierowane do mnie:-) ). Jakiekolwiek ustawienia czcionek, długości
linijek i tym podobnych rzeczy były dla mnie czarną magią i dopiero na
jakieś stronie dla "lamerów" wyczytałam dokładnie co i jak trzeba zrobić.
Gdybym czytanie grup zaczęła od "fantastyki" pewnie wszystko to od razu
stało by się dla mnie jasne i oszczędziło by mi dużo stresu:-)
Po drugie, wysłanie takiego tekstu informacyjnego, stanowiło by mocny
argument przeciwko trolom - dostał, przeczytał, nie zastosował się, więc nie
ma niepewności czy troluje czy tylko jest nieświadom pewnych rzeczy.
Aby nie być gołosłownym "gdybaczem", zobowiązuję się napisać częściowo taki
tekst - poproszę na "fantastyce" żeby pozwolili mi napisać go na podstawie
ich dokumentu. A pierwszą rzeczą jaką napisałabym w faq, była by informacja
o bazie ArtDeco:-)))
Niestety nie mam pojęcia jak rozwiązać to technicznie, ale może ktoś z Was
ma jakieś pomysły?
Co o tym sądzicie?
DominikaNM

1. Data: 2003-04-23 08:02:59

Temat: Re: [OT] Faq
Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> A może by tak po napisaniu pierwszego posta na grupę automatycznie wysyłać
> nasze faq, linki do netykiety, do archiwum i takie tam podstawowe
> informacje?

Pomysl jest niezly, moge podpytac znajomych o techniczne rozwiazanie tej
kwestii, zreszta na grupie jest wiele swiatlych ludzi:)

> Po pierwsze sama pamiętam moje początki na uesnecie i przyznam że pierwsze
> co zrobiłam to wysłałam na kuchnie ze 3 testy:-)

A ja pisalam nad postami nie tnac cytatow. Dostalam opieprz az milo, troche
poklelam pod nosem, ze wydziwiaja, a teraz widze, ze to jest jedynie sluszny
sposob postepowania:)))

> Co o tym sądzicie?

Jak najbardziej za i zglaszam swoja gotowosc do pomocy w razie potrzeby (o
ile bede umiala pomoc)

Kaska

1. Data: 2003-04-23 08:05:06

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM <d...@a...pl> napisał(a) w wiadomości

> Niestety nie mam pojęcia jak rozwiązać to technicznie, ale może ktoś
> z Was ma jakieś pomysły?

Trzeba pogadać z adminem jakiegoś serwera news by pozwolił zainstalować u
siebie faq-bota.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-04-23 08:26:21

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
> Trzeba pogadać z adminem jakiegoś serwera news by pozwolił zainstalować u
> siebie faq-bota.

Gdzie ten admin? Jak go znaleźć?

DominikaNM

1. Data: 2003-04-23 08:42:42

Od: "star" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM wrote:
> A pierwszą rzeczą jaką napisałabym w faq, była by
> informacja o bazie ArtDeco:-))) Niestety nie mam pojęcia jak
> rozwiązać to technicznie, ale może ktoś z Was ma jakieś pomysły? Co o
> tym sądzicie?

Swietny pomysl. Proponuje dolozenie informacji o Petrole;)))

--
star

1. Data: 2003-04-23 08:56:59

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości
> Swietny pomysl. Proponuje dolozenie informacji o Petrole;)))

I o olejku rycynowym. No i Mariza oczywiscie :) Gdzie ja dostac znaczy sie
:)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-23 08:59:30

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:
> Użytkownik "star" <s...@s...com> napisał w wiadomości

> I o olejku rycynowym. No i Mariza oczywiscie :) Gdzie ja dostac znaczy sie
> :)

I gdzie znalezc fryzjera w Krakowie ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-23 08:59:41

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

Jest tez na psychologii i wiem ze kombinuja z tym na kuchni teraz (przejrzyj
watki z ostatniego okresu... bylo mnusto testow z tym wlasnie).
Mozna by przeczytac wszystkie i na ich podstawie cos naszego wyskrobac

ja jestem jak najbardziej ZA

Kropelka

1. Data: 2003-04-23 09:05:09

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie ten admin? Jak go znaleźć?

Wydaje mi się, że najlepszą grupa na pytanie o takiego ochotnika jest
pl.comp.networking.

1. Data: 2003-04-23 09:07:01

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> ile bede umiala pomoc)
>
> Kaska

Ach, Wy moje Slodkie...

Akryle - Samodzielne wykonywanie
Jaki makijaż?
przeliczanie
Z nowym dniem nowa, a urodziwa swiadomosc.
Florina we Wroclawiu