[OT] Faq

From: "DominikaNM" <d...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: [OT] Faq
Date: Wed, 23 Apr 2003 09:48:02 +0200

A może by tak po napisaniu pierwszego posta na grupę automatycznie wysyłać
nasze faq, linki do netykiety, do archiwum i takie tam podstawowe
informacje? Cos takiego jest na grupie pl.rec.fantastyka.sf-f - jak posłałam
tam moje pierwsze pytanie to na skrzynkę przyszedł mi dokument, w którym
było napisane o co można pytać, które pytania są na grupie źle widziane itd.
Moim zdaniem to dobry pomysł, z dwóch powodów:
Po pierwsze sama pamiętam moje początki na uesnecie i przyznam że pierwsze
co zrobiłam to wysłałam na kuchnie ze 3 testy:-) - nie żebym miała złą wolę
ale w ogóle nie wiedziałam że istnieje coś takiego jak netykieta, grupa
testowa i że w ogóle panują tu jakieś zasady. O tajemniczym archiwum
dowiedziałam się i w ogóle zrozumiałam o co chodzi, po którymś z kolei
przeczytanym poście odsyłającym z zawartym linkiem (na szczęście te akurat
nie były skierowane do mnie:-) ). Jakiekolwiek ustawienia czcionek, długości
linijek i tym podobnych rzeczy były dla mnie czarną magią i dopiero na
jakieś stronie dla "lamerów" wyczytałam dokładnie co i jak trzeba zrobić.
Gdybym czytanie grup zaczęła od "fantastyki" pewnie wszystko to od razu
stało by się dla mnie jasne i oszczędziło by mi dużo stresu:-)
Po drugie, wysłanie takiego tekstu informacyjnego, stanowiło by mocny
argument przeciwko trolom - dostał, przeczytał, nie zastosował się, więc nie
ma niepewności czy troluje czy tylko jest nieświadom pewnych rzeczy.
Aby nie być gołosłownym "gdybaczem", zobowiązuję się napisać częściowo taki
tekst - poproszę na "fantastyce" żeby pozwolili mi napisać go na podstawie
ich dokumentu. A pierwszą rzeczą jaką napisałabym w faq, była by informacja
o bazie ArtDeco:-)))
Niestety nie mam pojęcia jak rozwiązać to technicznie, ale może ktoś z Was
ma jakieś pomysły?
Co o tym sądzicie?
DominikaNM