Re: (OT) Odp: tabletki antykoncepcyjne a zdrowie

Data: 2003-01-19 13:47:32
Temat: Re: (OT) Odp: tabletki antykoncepcyjne a zdrowie
Od: Tinue <t...@w...tlen.pl>

"mysza" <m...@w...pl> napisał/a
news:b0e6fv$vl$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl:

> Dodaj zero to może uwierzę. W tej chwili zajada się hormony jak
> cukierki.

80%? Myszko, skąd Ty masz takie informacje?

http://www.amwaw.edu.pl/antykoncepcja/pages/skuteczn
.htm :

Częstoœć stosowania antykoncepcji:

Œwiat Polska
Sterylizacja 25 % metoda w naszym kraju zabroniona
Antykoncepcja hormonalna 23 % brak danych statystycznych !
Prezerwatywa 16 % brak danych statystycznych !
IUD (wkładka wewnštrzmaciczna) 5 % brak danych statystycznych !
Inne metody zapobiegania cišży 6 % brak danych statystycznych !
Abstynencja seksualna 16 % brak danych statystycznych !
Cišża lub planowanie cišży 9 % brak danych statystycznych !

Skoro reszcie świata wychodzi 23%, to jakim cudem niby w Polsce 80%?

--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~