ugryzienie owada

1. Data: 2001-07-21 19:51:29

Temat: ugryzienie owada
Od: "Małgorzata" <g...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na nodze powyzej kolana po ugryzieniu owada (nie wiem jakiego) powstal
bardzo duzy obrzek i prega szerokosci ok1-1,5 cm, ktora biegnie w gore nogi.
Wyglada to niezbyt ciekawie, zwlaszcza ta prega, ktora sie posuwa w miare
uplywu czasu. Do ugryzienia doszlo prawdopobnie wczoraj w lesie. Czy lekarz
w takim przypadku jest niezbedny?
Zazywane bylo tylko wapno w tabletkach.

Gos

2. Data: 2001-07-21 19:58:22

Temat: Re: ugryzienie owada
Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieto pedz szyko do lekarza !!!!
Bo jak ta prega dojdzie do serca to bedziesz MARTWA!!!!!

3. Data: 2001-07-21 20:45:39

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata" <g...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wyglada to niezbyt ciekawie, zwlaszcza ta prega, ktora sie posuwa w miare
> uplywu czasu. Do ugryzienia doszlo prawdopobnie wczoraj w lesie. Czy

Goń do leakarza, tylko zaraz, to pewnie reakcja uczuleniowa ale i
ZAKAŻENIE.

Pozdr.
Sark

4. Data: 2001-07-21 21:55:44

Od: "Paweł Muszyński" <p...@b...int.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobieto pedz szyko do lekarza !!!!
> Bo jak ta prega dojdzie do serca to bedziesz MARTWA!!!!!

Ojej, ojej!

Do lekarza owszem, bo to zakażenie (sam niedawno miałem) ale z tą śmiercią
to nie przesadzaj.

Lekarz dał mi penicylinę i bielało w oczach...
Po 1 dniu nie było śladu.
Paweł

5. Data: 2001-07-22 00:47:34

Temat: [OT] Odp: ugryzienie owada
Od: "Rafal Maj (Raf256)" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojej, ojej!
[ciach]

Sorry za OT, ale muszę o coś zapytać... chyba mi się psuje (znowu !) Outlook
bo nie wiczę wiadomości którą cytuje mój przedmówca, czyli nie widzę
wiadomości :
] Kobieto pedz szybko...
] Bo jak ta ....

U mnie to wygląda tak :
+ Małgorzata
Sark
+ Paweł M
mój post

czy mam coś źle z przeglądarką ? PS. Łacze się przez cyfronet.

--
Raf256 C++ TP JAVA 3DMax POV HTML <== Email me if U need developer
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

6. Data: 2001-07-22 12:17:30

Temat: Re: [OT] Odp: ugryzienie owada
Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Maj (Raf256)" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Outlook
> bo nie wiczę wiadomości którą cytuje mój przedmówca, czyli nie widzę

Też OE i wygląda to tak:
+ Małgorzata
Sark
+ Piotr K
+ Paweł M
+ Rafał M
mój post (Sark)

wynika z tego że chyba Cyfronet odpuścił sobie post Pawła M

Sark

7. Data: 2001-07-22 16:14:07

Od: "Paweł Muszyński" <p...@b...int.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wynika z tego że chyba Cyfronet odpuścił sobie post Pawła M

Nie lubie cyfronetu!!!!!!!!!!!!!!!!

Paweł M

Perfumy alternatywne?
alergia a ciąża
Angina
rozpoznanie po lacinie - prosba o tlumaczenie
Jakie soczewki kontaktowe?