Re: OT Odp: warjuje

Data: 2002-03-06 15:04:26
Temat: Re: OT Odp: warjuje
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl>

DL napisał(a) w wiadomości: ...

>Posłuchaj, gdy ktoś ma dzieci lub je wychowuje to wie jak to się robi.

Oooooo... doprawdy????? Przepraszam, nie moge sie powstrzymac, znam wiele
osob, ktore maja dzieci, za to nie maja pojecia, jak je wychowywac!

>O świecie nie pisałem tylko o zabawie z dziećmi.
>(przeczytaj uważnie)

Nie mialam dotad dzieci. Czy to oznacza, ze a) nie moge miec pojecia o tym,
czy dziecko jest dobrze czy zle wychowane (nawet jesli rzuca sie to w oczy
od razu), b) nie moglam, bo sila rzeczy nie umialam bawic sie z dziecmi? Jak
w takim razie wytlumaczyc fakt, ze jestem ciocia lubiana, choc wymagajaca
(trzeba mnie zapytac, czy cos wolno wziac, trzeba za soba poskladac rzeczy
po zabawie, a mniejszych dzieci po prostu pilnuje, jesli nie robia tego
rodzice)

Dzieci to nie pepek swiata, o czym niektorzy dzieciaci zapominaja na smierc
;)))

>Ja wiem, że bardzo chcesz (i inni też) kopnąć DL bo nikt nie będzie
>ryzykował własnego zdania pod naciskiem grupy.

Gwoli wyjasnienia, daleka jestem od kopania DLa, o czym DL chyba dobrze wie
:)

Margola