Re: ?!?

1. Data: 2000-01-18 23:24:49

Temat: Re: ?!?
Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

> Czy w istocie kobieta jest zdolna pokochac mezczyzne na tyle mocno, by
> zdradzona, odebrac sobie zycie?

Pewnie, ze tak. Tyle, ze moim zdaniem wiaze sie to raczej nie z faktem
"jak mocno" sie kogos kocha tylko z tym, w jakiej sie samemu
jest kondycji psychicznej, czy sie siebie akceptuje i czy czasem nie ma
sie tendencji do "uzalezniania" od innych osob.

---
Nina (Mazur) Miller

Uważam , za kobieta jezeli popelnia samobojstwo z powodu zawodu milosnego , to
swiadczy raczej o jej slabosci . Nie potrafi sie pogodzic z brakiem partnera i
zaakceptowac nagla samotnosc .
Jestem zdania , ze nie jest to dowod bezgranicznej milosci do drugiej osoby , a
nieumiejetnosc zaakceptowania nowej niekorzystnej sytuacji , rozczarowania , bolu i
braku partnera !!!!!!
Zgodzicie się ze mną ??????
Agnieszka

1. Data: 2000-01-19 04:35:11

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
nieumiejetnosc zaakceptowania nowej niekorzystnej sytuacji , rozczarowania , bolu i

Przede wszystkim to najpierw poczytaj netykiete i naucz sie poprawnie
formatowac swoje posty.
I nie obrazaj sie jak ktos ci na to zwraca uwage - bo wkrotce wyladujesz
w killfile wszystkich na tej grupie i nikt nie bedzie ci odpowiadal.

Jak nie rozumiesz czego od ciebie chca to wyjasniam: jakbys sie poczula
jak dostalabys list od kogos papierowy w pomazanej i pociapanej
tluszczem kopercie, na pomietym papierze z ktorego ledwo sie daje odczytac
cos nabazgranego olowkiem?

Nadto zwaz, ze wiele osob ciagnie newsy modemami i oni placa za kazdy
dodatkowy bajt.

Pozdrawiam,
---
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net
n...@c...com
http://pierdol.ninka.net/~ninka/

1. Data: 2000-01-19 09:59:45

Od: Kawul <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net wrote:

> [...]
> I nie obrazaj sie jak ktos ci na to zwraca uwage - bo wkrotce wyladujesz
> w killfile wszystkich na tej grupie i nikt nie bedzie ci odpowiadal.

Zawsze nieco chce mi sie smiac gdy ktos uwaza ze jest w stanie miec
wplyw na to czy ludzie wysylaja HTML-em czy nie. Wlasne doswiadczenia
zawodowe mowia mi ze czesto osoby na bardzo wysokim poziomie
intelektualnym maja piekielne problemy z najprostszymi operacjami w
opcjach programow komputerowych. Nie powinno chyba to ograniczac im
mozliwosci korzystania z Internetu ktory przestal byc juz elitarna
rozrywka akademicka. Gdy ktos uzywa totalnego chlamu w rodzaju OUTLOOK
EXPRESS albo innego wynalazku Microgowna to musi miec swiadomosc jakosci
tego oprogramowania i plynacych z tego ograniczen - czesto niemozliwych
do opanowania nawet dla ludzi ktorzy z k-rem maja do czynienia od dawna.
Dodalbym do tych slow - z ktorymi trudno sie nie zgodzic - by wszyscy
ktorym zalezy na tym by sie ich nie opieprzalo wykasowali internetowe
pseudoprogramy Microsyfu zastepujac je np. produktami Netscape'a.

> Nadto zwaz, ze wiele osob ciagnie newsy modemami i oni placa za kazdy
> dodatkowy bajt.

To fakt.
Kawul

1. Data: 2000-01-19 13:11:54

Temat: [OT] Re: ?!?
Od: Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Jan 2000, Kawul wrote:

[..]
> albo innego wynalazku Microgowna
[..]
> pseudoprogramy Microsyfu

A w naglowku:

^^^^^
ROTFL.

1. Data: 2000-01-19 13:47:15

Temat: Re: [OT] Re: ?!?
Od: Kawul <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Grzeca wrote:

> On Wed, 19 Jan 2000, Kawul wrote:
>
> [..]
> [..]
>
> A w naglowku:

> ^^^^^
Troche ciezkie byloby administrowanie kilkunastu k-row z Win95/98 innym
systemem operacyjnym niz wyzej opisany - chyba ze znasz jakies inne
niestety :-( nie znane mi rozwiazania ???
Kawul

1. Data: 2000-01-19 16:03:08

Temat: Re: ?!? Oftopic grupo...
Od: Kenneth McCoy <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kawul wrote:

> [...]
> intelektualnym maja piekielne problemy z najprostszymi operacjami w
> opcjach programow komputerowych. Nie powinno chyba to ograniczac im

Zgadza sie. Ale to jest ich wina... Nie chce im sie walczyc ? To nie,
ale niech dadza mozliwosc innym normalnego zycia...

> [...]
> ktorym zalezy na tym by sie ich nie opieprzalo wykasowali internetowe
> pseudoprogramy Microsyfu zastepujac je np. produktami Netscape'a.

ZGADZAM SIE !!! Szajs jakim jest Outlooka bardzo lubi sapmowac bo ma
ustawione DOMYSLNIE, uzywanie formatu HTML do wysylania WSZYSTKICH
maili, takze tych na news grupy...
Nie mowiac o tym, ze Outlook ma sporo bledow w bezpieczenstwie
przesylanych danych, czyli wszystkiego najlepszego dla lamerstwa... :)))

> To fakt.

Ja takze... A jezyk opisu strony html poza tym nie jest prawidlowo
czytany podobno przez programy lazace pod unixem, na ktorych pracuja
maszynki w uniwerkach...
Czylipiszacy maila z prosba o pomoc jej nie uzyska bo czlowiek ktory
chcialby mu pomoc nie odczyta maila... Samobojstwo wrecz, masochizm ?

> Kawul

Pozdrawiamy i popieramy...
--
Kenneth McCoy (ZOP) stdkmc+1 advkmc+1
< Tekst tygodnia >

1. Data: 2000-01-19 18:55:21

Od: Demiurg <j...@z...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kawul <m...@p...onet.pl> napisał(a) na grupę pl.sci.psychologia:

: Mariusz Grzeca wrote:
: >
: > On Wed, 19 Jan 2000, Kawul wrote:
: >
: > [..]
[...]
: > ^^^^^
[...]

Wyżej opisany, tzn. Win98? To ja się spytam, czy można siebie nazywać
*administratorem* obsługując kilka spiętych komputerów z Win98?
Jeżeli tak, to jestem już dawno BOFH^2 ;))) [dla NetAdminów skali już by
zabrakło]

ROTFL
Pozdrawiam.
--
[ 21.01 - Pełnia i zaćmienie Księżyca ]
MAS S W++ N+ P Ds Dd !Dr A-- a+++ C* G+ QJ+ 666- Y>+++

1. Data: 2000-01-19 22:48:40

Temat: Odp: ?!? [OT]
Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Kawul:
> Dodalbym do tych slow - z ktorymi trudno sie nie zgodzic - by wszyscy
> ktorym zalezy na tym by sie ich nie opieprzalo wykasowali internetowe
> pseudoprogramy Microsyfu zastepujac je np. produktami Netscape'a.

Ehhh, nie przesadzajcie. Mowicie o Wielkiej Informatyce w kraju w ktorym
przecietny uzytkownik systemu operacyjnego (hiehiehie...) MS Windows 95/98
nie ma pojecia o obsludze np Ekploratora (przegladarka zasobow danych) i nie
chce ani wiedziec do czego to sluzy ani miec z tym cokolwiek wspolnego.
Jesli ma sie do wyboru: robienie W-I + satysfakcja za 'malawe' pieniadze +
'odpornosc' i niezadowolenie uzytkownikow (bo 'wszyscy' maja Windows) lub:
Win98 + zadowolenie z zadowolenia uzytkownikow za ta sama kase +
'konstruktywnie ciekawskie' podejscie uzytkownikow do pojawiajacych sie
problemow - to wiadomo co 'trzeba' zrobic.
Moj znajomy czasami opowiada o swoich 'sukcesach' we wdrazaniu Linuxa - na
dzis nie ma sensu brac sie za to IMO. Moze za jakies ze 2-latka....., jesli
W-2000 nie spelni oczekowan uzytkownikow. ;)

A jesli chodzi o 'niezawodnosc' udziwnionych z lekka produktow Netscape'a to
nie wiem czy napewno jest to sensowne 'rozwiazanie'. IMO w zadnym razie nie
jest, ale jesli ktos sobie zyczy to prosze bardzo.

Oprogramowanie MS ma jedna ale *kolosalna* zalete: jest proste w obsludze i
oferuje teoretycznie wystarczajaca ilosc funkcjonalnych wlasciwosci.
Pozostali - rozumiejac ten fakt, usiluja nasladowac 'standard MS'. Co z tego
wyniknie - czas pokaze. Na dzis wystarczy sprawdzic wlasciwosci postow na
grupach (no moze z wyjatkiem grup z 'comp' w nazwie ;)).

Pozdrawiam.
--
Czarek
ktory czasami wdraza a czasami rowniez 'szkoli' uzytkownikow 'produktow MS'

1. Data: 2000-01-20 06:12:23

Od: "g_HUNT" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kenneth McCoy <r...@f...onet.pl> w artykule
news:3885E06A.A67EEA56@friko2.onet.pl pisze...
> Zgadza sie. Ale to jest ich wina... Nie chce im sie walczyc ? To nie,
> ale niech dadza mozliwosc innym normalnego zycia...

Walką nazywasz zmianę jednej opcji???. No oczywiście, prościej, łatwiej
i szybciej się nauczyć linuxa.

> ZGADZAM SIE !!! Szajs jakim jest Outlooka bardzo lubi sapmowac bo ma
> ustawione DOMYSLNIE, uzywanie formatu HTML do wysylania WSZYSTKICH
> maili, takze tych na news grupy...

Ale przecież nie używasz, bo jakbyś używał, tobyś wiedział, że tylko
poczta jest ustawiona na html, a newsy tekst (tylko że UUEncode, ale i
tak nie masz racji, i krzyk nie zmieni tego).

> Nie mowiac o tym, ze Outlook ma sporo bledow w bezpieczenstwie
> przesylanych danych, czyli wszystkiego najlepszego dla lamerstwa...
:)))

Bezpieczeństwo przesyłanych danych???. Oświeć mnie, jak Outlook
albo inny program zabezpiecza listy na newsy, bo ja nie wiem.

> Ja takze... A jezyk opisu strony html poza tym nie jest prawidlowo
> czytany podobno przez programy lazace pod unixem, na ktorych pracuja
> maszynki w uniwerkach...

Przecież do użytkownika w takim wypadku dojdzie list z komendami
html-a...

> Czylipiszacy maila z prosba o pomoc jej nie uzyska bo czlowiek ktory
> chcialby mu pomoc nie odczyta maila... Samobojstwo wrecz, masochizm ?

g_HUNT

1. Data: 2000-01-20 11:08:51

Temat: Re: ?!? [OT]
Od: Mariusz Grzeca <m...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 19 Jan 2000, Czarek wrote:

> Oprogramowanie MS ma jedna ale *kolosalna* zalete: jest proste w obsludze i

Gdyby bylo proste, to by ludzie nie mieli z nim tyle problemow. Prosty
to jest Pine, Tin, albo slrn, ale OE zdecydowanie nie.

Re: Znowu ta milosc..
Pytanie
IDEAS ERICH FROMM
TEORIE ERICHA FROMMA