"Oczy", "Włoski wkoło sutków" - KAJA

1. Data: 2003-05-08 08:43:40

Temat: "Oczy", "Włoski wkoło sutków" - KAJA
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to powinien juz byc tutaj spokój z Kają, która poszlała w watkach "Oczy"
i "Włoski wkoło sutków"

Warto czasami napisac do abuse, zwłaszcza ze zareagowali po 15 minutach.

Jesli przegapie jej kolejne wyczyny tutaj to dobrze bedzie, jesli ktos je
prześle na o...@a...pl

-------
Witamy.
Dziekujemy za informacje.
Po zgloszeniu, uzytkownik tego konta otrzymal ostrzezenie.
Jesli sytuacja sie powtorzy (prosimy o informacje w takim przypadku) -
konto zostanie zablokowane.

Pozdrawiamy
Zespół Abuse
Onet.pl SA
------

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

2. Data: 2003-05-08 15:27:52

Temat: [OT] Re: "Oczy", "Włoski wkoło sutków" - KAJA
Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Jesli przegapie jej kolejne wyczyny tutaj to dobrze bedzie, jesli ktos je

jak juz to a...@o...pl
A to jest tylko skrzynka pocztowa, ktora mozna zalozyc w 2 minuty.
Pisze to sie pod adres a...@t...pl i przedstawia sie wiarygodne dowody.
Najlepiej jak ktos pisze ze stalego lacza. Mozna tez bezposrednio do
Polpaku.

--
Wise Man
Nie ponosze odpowiedzialnosci

3. Data: 2003-05-08 15:32:21

Temat: Re: [OT] Re: "Oczy", "Włoski wkoło sutków" - KAJA
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"WiseMan" wrote:

> jak juz to a...@o...pl

Racja, z rozpedu pomyliłąm :)

> A to jest tylko skrzynka pocztowa, ktora mozna zalozyc w 2 minuty.

Wiem, ale to tez jej utrdni zycie, bo zapewne korzysta z tego konta nie
tylko na grupach.

> Pisze to sie pod adres a...@t...pl i przedstawia sie wiarygodne
> dowody. Najlepiej jak ktos pisze ze stalego lacza. Mozna tez
> bezposrednio do Polpaku.

Ona pisze z modemu, ale poszło i na ten adres, choć wątpie zeby cos wskórali
( zwłaszcza ze tam czas reakcji jest dłuuuuuuuuuuuugi nawet jak ktos ma
stałke).
Jedyne co mozna to utrudnic jej zycie zamykaniem skrzynek pocztowych jak
tylko fiknie.

4. Data: 2003-05-08 16:13:15

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stałke).
> Jedyne co mozna to utrudnic jej zycie zamykaniem skrzynek pocztowych jak

Pytanie tylko, czy nie podala "lewego" adresu. Jezeli tak, bedzie troche
trudniej...

Anka

5. Data: 2003-05-08 16:17:03

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anka Łazowska" wrote:

> Pytanie tylko, czy nie podala "lewego" adresu. Jezeli tak, bedzie
> troche trudniej...

Jak dotąd nie,
a jak poda,
to wtedy zacznie sie w tepsie sprawdzac logi z jej modemu - modemowca tez
mozna "dorwac" jak sie bardzo chce :)

6. Data: 2003-05-08 16:17:29

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Jak dotąd nie,
> a jak poda,
> to wtedy zacznie sie w tepsie sprawdzac logi z jej modemu - modemowca tez
> mozna "dorwac" jak sie bardzo chce :)

Oczywiscie - w sieci nikt nie jest anonimem.

Anka

7. Data: 2003-05-08 16:50:36

Od: "..::Bogen::.." <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Oczywiscie - w sieci nikt nie jest anonimem.

Tja zwlaszcza w kawiarence.

Powodzenia.

Bogen

8. Data: 2003-05-08 16:56:20

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"..::Bogen::.." wrote:

> Tja zwlaszcza w kawiarence.

Były juz przykłady na innych grupach, ze osoba pokroju Kaji, która
korzystała ciagle z tej samej kawiarenki, została namierzona, i przez samego
własciciela pogoniona z wielkim hukiem.

9. Data: 2003-05-08 17:21:42

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 May 2003 18:56:20 +0200, Lia napisał/napisała:
> Były juz przykłady na innych grupach, ze osoba pokroju Kaji, która
> korzystała ciagle z tej samej kawiarenki, została namierzona, i przez samego
> własciciela pogoniona z wielkim hukiem.

dokladnie :) W interesie samej kawiarenki jest ostro zgnoic takiego
delikwenta (sam zam 2 przypadki) :))

--
* byle do 30. sierpnia * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

10. Data: 2003-05-08 19:50:15

Temat: Re: "Oczy", "Włoski wkoło sutków" - KAJA
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> No to powinien juz byc tutaj spokój z Kają, która poszlała w watkach
"Oczy"
> i "Włoski wkoło sutków"

Dzieki Lia, niektorzy z nas sie nad tym powaznie zastanawiali, uprzedzilas
nas....

pozdrawiam serdecznie

casus

Prestarium vs. Lotensin
donacja organow - pytanie
zielony jezyk i nietaki zapach...
Tadeusz Cegliński - bioenergoterapeuta z tychów - szukam namiarów
Chirurg