kopulowanie

51. Data: 2004-04-21 10:32:00

Temat: Re: kopulowanie
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alt.religion.albertanism"
<A...@o...pl> napisał w wiadomości
news:Xns94D15E44CBD0Calbrtn@130.133.1.4...
> Twierdzisz, ze kobieta zawsze kocha swojego seksualnego
> partnera i kopuluje jedynie z ukochanym, "uprawiajac milosc".

Tak, tak zbudowana jest psychika kobiety.

> Jak wiec wytlumaczysz, ze ponosc znaczny odsetek populacji
> do dzieci pozamalzenskie!!! Kobiety kopuluja nie tylko z mezami,
> ktorych kochaja, nie tylko z mezczyznami, ktorych kochaja, ale
> tez kopuluja sobie "na boku" i zachodza w ciaze na dodatek!

Maz != osoba, ktora kocham...

> Ja wytlumaczysz spora popularnosc tzw. "swingers" i grupowych
> spotkan seksualnych? Powstaly w tym celu cale wielkie servisy www,
> powstala prasa a anonsami. Ludzie, wyzwoleni spod religii jezusowych
> zaczynaja zajmowac sie wlasna seksualnoscia. Wielu z nich
> lubi wymieniac sie partnerami dla urozmaicenia. Wcale
> to nie musi powodowac rozpadu malzenstw czy
> nieszczescia w rodzinie, poczucia zdrady itp.
> Ludzie przestali po prostu kierowac sie mentalnoscia semicka.

Wiesz... mam znajomych, ktorzy biora udzial w takich orgietkach. Oboja sa
gleboko wierzacy. Chodza do kosciola, wychowuja dzieci w wierze. Sa pod
wplywem religii jezusowej.

To jednak nie przeszkadza im cieszyc sie soba, na rozne sposoby. Zdarzylo im
sie uprawiac seks z innymi osobami RAZ. Ona to odchorowala, on czuje niesmak
do tej pory. Podnieca ich patrzenie, ale kochaja sie TYLKO ze soba.

Mam podstawy, zeby przypuszczac, ze z przypadkowym partnerem seks uprawiaja
osoby samotne lub w niesatysfakcjonujacych (najczesciej pod wzgledem
emocjonalnym) zwiazkach.

> Czyja to podtrzymuje teorie, twoja, czy moja?
> Teraz jestes mloda i idealistyczna, za 20 lat, nie bedzie mialo wiekszego
> znaczenia czy kochasz twojego partnera czy nie.
> Wiekszosc malzonkow po 20-25 latach wspolnego malzenstwa
> sa soba po prostu znudzeni. Dlatego najczesciej zamiast
> "uprawianiem milosci" najczesciej zajmuja sie obzarstwem,
> siedzeniem przed TV itp.
> Taka jest natura, charakter wiekszosci homo sapiens i nie tylko.
> Znane to jest jako efekt Coolidge'a.

Upraszczasz. Faktem, jest ze czesc zwiazkow sie tak konczy. Ale czesc par
sie rozwodzi i zaczyna nowe zycie z nowym partnerem. Czesc zmienia cos w
zwiazku odszukuja sie na nowo...

Zycie toczy sie dalej. Mysle, ze moje pokolenie nie powtorzy bledu swoich
rodzicow :)

Kania

52. Data: 2004-04-21 10:36:18

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<A...@o...pl> napisał w wiadomości
> A FollowUp to a message dated 20 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
> message-id= news:c62i6r$5cb$1@news.onet.pl signed by Kania:

> Zaskakujesz mnie!
> To raczej tobie doradzalbym zapoznanie sie choci pobiezne z
> jakimkolwiek podrecznikiem seksuologii, itp.
> Poczytaj moze publikacje chocby Starowicza, czy Wislockiej.

Z racji studiow, jestem obeznana z tematem.

> Czy wiesz,np. ze wiele kochajacych malzenst rozpada sie, bo
> oprocz milosci meza, kobieta nie dostaje fizycznej kopulacji,
> bo maz ma problemy z erekcja penisa?
> Czy dalej bedziesz sie upierac przy utozsamianiu milosci
> z kopulacja i nierozdzielaniu ich?

Milosc psychiczna powinna (choc nie musi) miec podloze w fizycznosci. Psyche
i soma sa ze soba zwiazane. Dotyk, bliskosc ciala partnera jest tak samo
wazne, jak okazywanie milosci 'duchowej'.

Nadal smiem twierdzic, ze nie da sie oddzielic MILOSCI fizycznej od
duchowej. One stanowia calosc, uzupelniaja sie wzajemnie.

NIGDY nie utozsamialam milosci z kopulacja. Z podrecznikow, ktore na
poczatku nakazales mi przeczytac wiem, ze kobiety nie odczuwaja calej
radosci ze zblizenia, jesli nie sa emocjonalnie zwiazane z partnerem.

kania

53. Data: 2004-04-21 11:36:57

Temat: [OT] Re: kopulowanie
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kania wrote:

> poczatku nakazales mi przeczytac wiem, ze kobiety nie odczuwaja calej
> radosci ze zblizenia, jesli nie sa emocjonalnie zwiazane z partnerem.

Kto to powiedzial ? Pewnie jakis facet ;)
Radosc z seksu zalezy IMHO do jakosci tegoz i tyle.
Wszystko inne to propaganda ! ;)

Dunia (offtopicznie)
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

54. Data: 2004-04-21 15:00:45

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id= news:40865CD9.5050900@nielubiespamu.o2.pl signed
by Dunia:

> Kto to powiedzial ? Pewnie jakis facet ;)
> Radosc z seksu zalezy IMHO do jakosci tegoz i tyle.
> Wszystko inne to propaganda ! ;)

Faktem jest, ze kobiety maja wieksza satysfakcje z kopulacji, jesli
kopuluja z kims kogo kochaja, albo bardzo lubia.
Ponoc satatystycznie czesciej wtedy dostaja orgazmow.

Jednak ja zdecydowanie odrzucam teze, ze kobiety kopuluja
tylko z tymi mezczyznami, ktorych kochaja, lub chocby lubia.
To jest wedlug mnie tylko 'sentymentalny mit'.
Wspomne tylko fakt, ze sa kobiety, ktore placa za uzlugi seksualne,
albo molestuja seksualnie podwladnych.

Kiedys zas kobiety po prostu Wydawano za maz" i nikt sie
specjalnie nie zastanawial, czy wydawana corka, kocha przyszlego
malzonka, ktorego czasem widziala dopiero na slubie, czy krotko przed.
A jednak kobiety kopulowaly, rodzily dzieci.

Nie moge pojac dlaczego niektore kobiety tak usilnie wiaza kopulacje
z miloscia, skoro wiele faktow wskazuje na to, ze mozna kopulowac
i bez milosci i ludzie to czynili, czynia i beda czynic.

Kopulacja byla pierwotna! Milosc pojawila sie dodatkowo znacznie pozniej.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/wisdom/pl
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

55. Data: 2004-04-21 15:06:36

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

alt.religion.albertanism wrote:

> Faktem jest, ze kobiety maja wieksza satysfakcje z kopulacji, jesli
> kopuluja z kims kogo kochaja, albo bardzo lubia.

To przynajmniej wyniki w testu z 'Plci mozgu' sie potwierdzaja w moim
przypadku ;)

> Jednak ja zdecydowanie odrzucam teze, ze kobiety kopuluja
> tylko z tymi mezczyznami, ktorych kochaja, lub chocby lubia.
> To jest wedlug mnie tylko 'sentymentalny mit'.

Ja sie z Toba w tej kwestii zgadzam, mnie nie musisz przekonywac :)

Dunia

56. Data: 2004-04-21 19:23:44

Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id= news:40868DFC.1020607@nielubiespamu.o2.pl signed
by Dunia:

> To przynajmniej wyniki w testu z 'Plci mozgu' sie
> potwierdzaja w moim przypadku ;)

Czytalas "Plec Mozgu"? Bardzo wszystkim troche inteligentniejszym
polecam! Wiele z doktryny mojej nowej religii bazuje na tamtych
tezach zawartych w tamtej ksiazce.
Przede wszystkim to, ze kobiety i mezczyzni nie sa sobie rowni!
To sa rozne typy istot o roznych cechach i roznych mentalnosciach.
Nie uznaje zadnego seksualnego egalitaryzmu.
Jestem seksista.

> Ja sie z Toba w tej kwestii zgadzam, mnie nie musisz
> przekonywac :)

Ja sie z toba nie spieram i nie przekonuje, bo dostrzeglem,
ze sie zgadzamy przynajmniej w sprawach kopulacji... :-)

Ja... hmmm... nawet nie staram sie przekonac... bo widze,
nie moge przekonac... mojej rozmowczyni, ktora ma poglady
dosc odmienne od moich. Czasem skrajnie odmienne.
Ja po prostu staram sie zaprezentowac i zaakcentowac moje
opinie na temat seksualnosci u ludzi i implikacji do pozycia
rodzinnego i spolecznego.

> Dunia

Z dobrymi życzeniami,

57. Data: 2004-04-22 05:51:34

Temat: Re: [OT] Re: kopulowanie
Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
> Kto to powiedzial ? Pewnie jakis facet ;)
> Radosc z seksu zalezy IMHO do jakosci tegoz i tyle.
> Wszystko inne to propaganda ! ;)

Moze, ale ta propaganda jakos swietnie pasuje do wiekszosci przypadkow,
jakie widzialam w zyciu.

Ale moze obracam sie w tak zamknietym towarzystwie... Kobiety, ktore znam
nie umialyby czerpac satysfakcji z kopulacji z facetem, z ktorym nie sa
emocjonalnie zwiazane. Czynnik emocjonalny dopelnia akt plciowy, jakby na to
nie patrzec :)

Gdy czujesz zwiazek emocjonalny z partnerem, to latwiej sie otworzyc,
zaufac... skupic na innych sprawach niz TYLKO orgazm...

Ja to przynajmniej tak widze. A wiedza i doswiadczenie zyciowe tylko
popieraja ta teoria :)

Kania

58. Data: 2004-04-22 05:56:05

Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> To jest wedlug mnie tylko 'sentymentalny mit'.
> Wspomne tylko fakt, ze sa kobiety, ktore placa za uzlugi seksualne,

Ale przeciez ja nie napisalam, ze kobiety TYLKO z mezczyznami, ktorych
kochaja. Ja po prostu nie zgadzam sie z okresleniem kopulacja dla aktu
milosnego osob, ktore sie kochaja.

I uwazam, ze statystyczna kobieta, ktora ma mozliwosc uprawiania seksu z
mezczyzna, ktorego kocha i mezczyzna, ktorego nie kocha, wiecej satysfakcji
bedzie miala ze zblizenia z tym pierwszym.

> [...]
> malzonka, ktorego czasem widziala dopiero na slubie, czy krotko przed.
> A jednak kobiety kopulowaly, rodzily dzieci.

A tak... o ile nie bylo milosci, to tylko kopulowaly. Jak to ktos ladnie
okreslil byly chodzacymi macicami i ich rola w malzenstwie konczyla sie na
urodzeniu i wychowaniu.

> Nie moge pojac dlaczego niektore kobiety tak usilnie wiaza kopulacje
> z miloscia, skoro wiele faktow wskazuje na to, ze mozna kopulowac
> i bez milosci i ludzie to czynili, czynia i beda czynic.

Dlatego, ze dla zblizenie BEZ uczucia, jest inne niz zblizenie z uczuciem. A
poniewaz roznica jest diametralna, to uwazam, ze nie mozna tego nazywac tak
samo.

> Kopulacja byla pierwotna! Milosc pojawila sie dodatkowo znacznie pozniej.

Co nie oznacza, ze milosc, nie zmienia samej kopulacji. A skoro zmienia, to
juz nie jest kopulacja...

Kania

59. Data: 2004-04-22 08:06:05

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kania wrote:

> Moze, ale ta propaganda jakos swietnie pasuje do wiekszosci przypadkow,
> jakie widzialam w zyciu.
>
> Ale moze obracam sie w tak zamknietym towarzystwie...

Albo zaklamanym ;)

Dunia

60. Data: 2004-04-22 13:06:38

Temat: Re: pozegnanie
Od: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 22 Apr 2004 from pl.soc.rodzina
message-id= news:c67mn3$bmi$1@news.onet.pl signed by Kania:

> Co nie oznacza, ze milosc, nie zmienia samej kopulacji. A
> skoro zmienia, to juz nie jest kopulacja...

Kania!
Wybacz mi!
Cieszylem sie na rozmowy z toba najpierw, ale teraz
mecza one mnie znacznie.
Doceniam twoje zalety umyslowe. Faktycznie przewyzszasz
wiele osob intelektualnie. Zaluje jednak bardzo, ale jestesmy
niekompatybilni mentalnosciowo.
Bardzo mi jest przykro.
Po prostu to co ty widzisz jako biale ja widze jako czarne,
i odwrotnie. Mamy jak ja to mowie, rozne niekompatybilne
religie, swiatopoglady. Ja jestem skrajnym seksista, ty masz
wyrazne tendencje feministyczne i egalitaryzmu seksualnego.
Ja staram sie widziec sprawy objektywnie, w odniesieniu
do calych populacji i to bardzo zroznicowanych, ty zas masz
tendencje do postrzegania spraw przez pryzmat wlasnych
preferencji i wlasnych doswiadczen.

Ja przedstawiam sie jako "wiecej wiedzacy", "madrzejszy"
prorok, ty to odrzucasz, z gory nie uznajesz, bo takie
masz przekonania...

W ten sposob, zawsze skonczymy sporami, z ktorych bedziemy
wychodzic zachowujac poglady sprzed sporow.
Ja nie przyjmuje twoich pogladow, bo mam inne zalozenia,
ty nie przyjmujesz moich pogladow, bo ty masz inne zalozenia
i cele. Jestesmy w impasie i nie widze szans na jego rozwiazanie.

Na zakonczenie dodam, ze ze wszystkich sporow miedzy nami,
w wiekszosci spraw, zachowuje moje opinie sprzed sporow
i je podtrzymuje.
Dziekuje ci za twoje wielkie zaangazowanie i kulturalna dyskusje.
Doceniam twoje zachowanie, szczegolnie w porownaniu do tego,
jak zachowywaly sie inne osoby wobec mnie. Ty o tamtym wiesz.

Zycze wiele dobrego tobie i twoim bliskim!
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/wisdom/pl
www.internet-encyclopedia.org/wiki.php?title=Albert_
Jacher

Re: Ja nie komentuje, ja tylko odsylam do artykulu
[albertan] Natura to wszystko zaplanowala
jak?
[OG] bobasek.com-sklep internetowy
Czy nasze małżeństwo ma szansę?