[OT] WITAJCIE !!!

1. Data: 2003-07-20 11:47:18

Temat: [OT] WITAJCIE !!!
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Mam na imię Monika mieszkam w Świdniku, od jakiegoś czasu (odkąd mam łącze
stałe :-)))) ) ślędzę tą grupę dyskusyjną i postanowiłam się przywitać...
(Znalazłam nawet swoją imienniczkę, która również skończyła informatykę na
politechnice, tylko że ja na lubelskiej i kilka lat wcześniej)
Mam nadzieję, że moje doświadczenie się komuś przyda...
Robótkami wszelakiego rodzaju zajmuję się prawie "od dziecka", tzn. chodzą
legendy, że jak miałam ok. 2 lat to się nauczyłam nawlekać oczka P-)))
A tak na 100% to było tak, że moja mama lubiła robić na drutach, więc pewnie od
niej to podejrzała, ale robótki miała zawsze schowane pod kluczem...
Pewnego razu nie pilnowana, bez namysłu otworzyłam sobie tą szafkę, wyjęłam
robótkę i poważnie się zabrałam za robotę.... nie mogłam tylko zrozumieć czemu
mama mnie skrzyczała skoro tyle jej pomogłam... :-))))
Następnym moim przełomem w życiu było wyhaftowanie pierwszej serwetki, teraz
wiem że haftem płaskim... z tym też się wiąże pewna historyjka, ale nie będę
zanudzać... i przepraszam modemowców za moje długie wywody.
Mam więc 29 lat i dosyć długie doświadczenie w: robótkach na drutach, na
szydełku, hafcie przeróżnym (ale najbardziej mnie pasonują krzyżyki !!!)
Nie poznałam jak na razie frywolitek.
Chciałabym podać link do strony z moimi pracami, ale takowej nie posiadam, może
ktoś z was mi poradzi, czy lepiej tworzyć swoją czy może gdzieś się dołączyć???
Od razu dzięki za rady.
Muszę jeszcze dodać, że odkąd zaglądam na tą grupę czuję jakbym się odnalazła,
niestety moje pasje są w moim otoczeniu raczej wydziwiane i nie znam nikogo kto
by nim poświęcał tyle czasu jak ja. A ja niestety miałam przerwę i to dość
dużą, ponieważ od 14 miesięcy jestem mamusią... a mój chłoptyś nie dawał mi nic
zrobić czego on by nie mógł osobiście wybadać i wziąć do buzi :-))
Ostatnio ja go wybadałam... że mogłabym znowu zacząć coś robić!!!!
Od jutra więc mam nadzieję zacząć "Irysy" Van Gogha (może ktoś robił?)

Jeszcze raz WITAJCIE!!!

Monika ze Świdnika

1. Data: 2003-07-20 12:08:25

Temat: Re: [OT] WITAJCIE !!!
Od: "Jane Grey" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ja też jestem tu od niedawna. Powiem tylko tyle, że oprócz robótek mamy
jeszcze jedną wspólną cechę - skończyłam informatykę tak jak Ty.

Pozdrawiam,

Jane Grey

1. Data: 2003-07-20 12:08:25

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
niestety twoja rodzina ucierpi na znajmosci z nami ale to bardzo mila
znajomosc.:)
Pozdrawiam Marzena (Police)

1. Data: 2003-07-20 15:21:40

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj! Witajcie,

pozdrawia,

frywolitkujaca i haftujaca

Anna

Okropna Ciotka Paszczaka

PS. Przeczytaj(cie) link "czy my dziwolagi.." i od razu lepiej sie poczujesz,

jest nas tu DUZO "robotkujacych" w rozmaity sposob, z niuniami (niuniusiami)
jak i bez...

:-))))

1. Data: 2003-07-20 17:24:01

Od: "Connie" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :o))

Jak ja Ci zazdroszczę, że coś od jutra ładnego zaczynasz.... :o))

Zawalona pracą i załamana, że przez najbliższe pięć dni nie będzie kiedy
zabrać się za robótkę,
Connie (W-wa)

1. Data: 2003-07-20 18:41:24

Temat: Odp: [OT] WITAJCIE !!!
Od: "jimi" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!!

Widze nie tylko ja dużo piszę !!!

> [...]
odnalazła,
> niestety moje pasje są w moim otoczeniu raczej wydziwiane i nie znam
-----------Zapraszam do lubelskiej grupy robótek ręcznych - tu jest około
300 osób zajmujących się tym samym hobby

""""> Nie poznałam jak na razie frywolitek."""
-----------Organizujemy kursy frywolitek klocków haftu fileta i szydełka

"""> Chciałabym podać link do strony z moimi pracami, ale takowej nie
posiadam, może
> ktoś z was mi poradzi, czy lepiej tworzyć swoją czy może gdzieś się
dołączyć???"""
----------Pracujemy nad stroną ze wspólną galerią prac

przepraszam za cytaty - tak było prościej i szybciej
zapraszam do grupy --- napewno się spodoba

pozdrawiam

Darek Jedlina z Lublina
r...@i...pl
gg31479

1. Data: 2003-07-20 19:05:42

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam, witam:)
> ja głównie ostatnio frywolitkuję tęsknie popatrując na krzyżyki i zaczęte
richelieu... ale z długowiecznych jestem, więc wszystko przede mną:)

> Anna
> Okropna Ciotka Paszczaka
CIOTKA PASZCZAKA WCALE NIE JEST OKROPNA, NIE WIERZ W TO:)))

Zosia - od kilku godzin znów Konin;)

1. Data: 2003-07-20 20:33:43

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za tak miłe przyjęcie...
będę śledzić posty i czekać na następne zebranie gupy lubelskiej

> ----------Pracujemy nad stroną ze wspólną galerią prac

Domyślam się, że chodzi o stronę www.pasja.z.pl
Oczywiście wchodziłam, nie będę się jednak powtarzać po poprzedniczkach...ze
wszystkimi uwagami sie zgadzam
zapytam tylko, czy jest w Lublinie sklep gdzie są takie ceny mulin?
z chęcią bym go odwiedziła...

pozdrowienia
Monika ze Świdnika

1. Data: 2003-07-21 07:33:40

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze raz WITAJCIE!!!
> Monika ze Świdnika
witamy witamy :-)
SaNi-ŚR

[szydełko] ... jak magiczna rożdżka
[xxx] strona super :-)
[OT}Jestem dumna
Warszawa - spotkanie 24 lipca, czwartek?
DMC - w Warszawie