[OT] Wazne! Prosze,przeczytaj, to nie jest spam!!

1. Data: 2005-07-13 21:51:02

Temat: [OT] Wazne! Prosze,przeczytaj, to nie jest spam!!
Od: "cartman4" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to pierwszy i ostatni mail, ktorego Pan/Pani dostanie.
Poniewaz cenie sobie czas jak i Twoj, drogi interesancie, stawiam na
prostote i szybkosc dzialania aby wszyscy tu zgromadzeni mogli sie
wzbogacic. oczywiscie ja tez tego pragne,dlatego im wiecej osob tym
wiecej
pieniedzy. Ale zacznijmy od poczatku a wszystkiego sie dowiesz!

Prosze nie podchodz do tego zbyt sceptycznie! Po prostu zastanow sie
nawet
przez kilka dni, przeciez nikt Cie nie pogania. A jesli nie wrocisz za
kilka dni mozesz wyrzucac wlasnie 15 000 w gotowce! Ten program
dziala juz
przez przeszlo 2 lata w 40 krajach i tysiacami ludzi ktorzy nie zapomna
tego dnia w ktorym wybrali wlasnie ten sposob zarabiania pieniedzy! A co
lepsze- TY TEZ MASZ DZISIAJ TAKA SZANSE!

Bylem bezrobotny w sierpniu 2001 roku z kilkoma innymi absolwentami
wyzszych uczelni. Od tamtego czasu zylem bez dochodow na utrzymaniu
rodzicow, co bylo dla mnie strasznie przygnebiajace. Mieszkalem
wowczas w
kawalerce. Probowalem zainwestowac w cokolwiek troche pieniedzy,
ktore mi
zostaly ze stypendium, ktore otrzymalem leczy po tym wszystkim mialem
coraz wiecej zadluzen. Doslownie kilkunastu poborcow podatkowych scigalo
mnie prawie codziennie. Wszystko to prowadzilo do tego, ze musialem
sprzedac swoj samochod, ktory byl dla mnie wszystkim no i kawalerke-
wrocic do rodzicow. Jak mozesz sobie wyobrazic moje perspektywy na
przyszlosc byly raczej w czarnych kolorach.

Wowczas, w marcu 2002, dostalem krotki I prosty email mowiacy jak
zarobic
15 000 zl. Oczywiscie jak kazdy normalny czlowiek zignorowalem go
poniewaz
bylem do wszystkiego sceptycznie nastawiony. Jakkolwiek, nie skasowalem
tego maila bo cos przyciagnelo moja uwage- bylem bardzo ciekawy jak
mozna
zarobic taka duza sume w tak krotkim czasie. Chcialem po prostu TYLKO to
wiedziec! Nie chcialem probowac. Ale i tym razem chcialem wyrownac
poglebiajacy sie dlug i wlasnie osiagnalem najwiekszy punkt rozpaczy
az w
koncu uswiadomilem sobie, ze nie mam kompletnie nic do stracenia, aby
sprobowac zainwestowac w ten program Roberta, ktory mi przyslano. A poza
tym nie moglem przestac myslec o tym co by bylo gdyby to wszystko
zaczelo
dzialac?

Dlatego tez wzialem swoje watpliwosci daleko od siebie I poszedlem
prosto
po prostych wskazowkach, ktore napisano w tym mailu. Zajelo mi to
wszystko
mniej niz 30 minut i zainwestowalem jedynie 5zl. Pod koniec 2002
roku bylem
w stanie zafundowac sobie wakacje nad morzem (mieszkam na poludniu
Polski)
i kupic sobie wlasny samochod. I zostalo mi jeszcze troszke grosza dla
siebie i dla mojej dziewczyny.

Moje konto wciaz roslo i dalej rosnie. A jak tak dalej pojdzie zostane
milionerem z jednego internetowego biznesu- czy jest to mozliwe?! Nawet
teraz jak to pisze, dziwi mnie ile osob musi ciezko pracowac by utrzymac
dom, swoje dzieci lub po prostu zbiera na kino lub komputer. Dziekuje
teraz temu kto wyslal mi tego emaila i przedstawil mi ten pomysl,
dziekuje, ze naklonil mnie do tego, aby zrobic jeden maly skok w bok od
szarego zycia i zainwestowal pieniadze po to by wlozone- pracowaly dla
mnie- a nie ja na te pieniadze!! Kiedy pomysle w tyl do wszystkich
takich
prostych ofert, ktore kasowalem nawet ich nie czytajac to az
przechodzi mi
dreszcz poniewaz teraz wiem jak blisko bylem, zeby skasowac i tego.
Prawdopodobnie dalej bym zbieral na swoje dlugi.

Chcesz wiedziec co bylo w tym mailu? Czytaj dalej a wszystko sie
wyjasni!

Biznes plan, ktory chce Ci przedstawic dziala perfekcyjnie przez caly
czas. Nigdy nie zarobilem mniej niz 14 000zl z kazdej okazji. Teraz
udowodnie Ci, iz jest to LEGALNY BIZNES!! Nie potrzebujesz niczego
sprzedawac! Nie potrzebujesz rozmawiac o tym z przyjaciolmi, rodzina
lub z
nikim innym (chyba, ze chcesz). W dodatku, jesli jestes niesmialy(a) to
problem masz z glowy- bo nie musisz miec bezposredniego kontaktu z
drugim
czlowiekiem. Ktokolwiek kto trzyma reke na pulsie moze osiagnac sukces i
wzbogacic sie o kilkadziesiat tysiecy zlotych. Jesli wierzysz, ze
kazdy ma
swoje piec minut to po prostu zrob krok po kroku tak jak jest to
napisane
ponizej! To Twoja szansa na zmiane Twojej przyszlosci!
Jesli bedziesz to robic sam(a), GWARANTUJE, ze przez nastepne 30 dni
wzbogacisz sie o 15 000 zl. przez twoje konto w PayU. Wiem, ze to musi
brzmiec jak oburzajsce a zarazem smieszne stwierdzenie, szczegolnie
jesli
nigdy nie miales(as) styku z taka iloscia pieniedzy wczesniej, ale
prosze,
uwierz mi( jak mi nie chcesz uwierzyc to uwierz Robertowi T. Kiyosaki-
najbogatszemu inwestorowi na swiecie, ktory w dodatku nie ma
pracy!), ten
biznes moze dzialac jak nic co wczesniej w twoim zyciu! Przy
nastepnych 3
krokach planu napisanego ponizej i przez kilka krotkich tygodni twojego
zycia przejdziesz totalna transformacje! Prosze, nie pozwol aby twoja
pierwsza sceptyczna mysl do tego planu zdruzgotala twoja finansowa
przyszlosc!

Jesli zdecydujesz nie wziac korzysci z zycia- tej szansy zmiany na
lepsze,
to chce abys wiedzial(a), ze szczerze bede szanowac Twoja decyzje I
zrozumiem ze miales(as) swoje powody. Zatem zycze Ci szczescia w
przyszlosci. Moge to powiedziec z absolutna szczeroscia poniewaz, jak
widzisz, jesli zadecydujesz wziac ten plan, nie wezme zadnego
odszkodowania od Ciebie ani nie bede zadal od Ciebie i od nikogo innego
zadnych pieniedzy.
Po tym wszystkim, moge podzielic sie z Toba tym systemem za darmo!
Jakkolwiek, pamietaj-zycie jest krotkie. Nikt nie powiedzial, ze nie
mozesz miec wolnosci finansowej za to co chcialbys robic, kiedy
chcesz to
robic. Musisz niestety najpierw za to zaplacic odpowiednia cene. Ale nie
tutaj! Cena tutaj jest akcja, ktora podejmujesz- to proste! Jestem
bardzo
dumny, ze moge powiedziec, iz jestem spokojny o moja finansowa
przyszlosc
I bede mogl wyzywic swoja przyszla rodzine. I wierze, ze kazda cena jest
warta tego by miec taki duchowy spokoj.

To jest NAJTANSZA, NAJSZYBSZA I NAJPROSTSZA droga do zarobienia
prawdziwych pieniedzy przez Internet w takim KROTKIM czasie.

Jest pelno firm, ktore oferuja Ci swoj biznes, ale jestem tak pewny, ze
nie zarobisz nigdzie indziej takiego POWAZNEGO DOCHODU jaki mozesz
uzyskac
po tym, gdy zaczne Ci pomagac- WLASNIE TERAZ!

Pamietaj, nie bede wymagac od Ciebie ani zlotowki za ten projekt
biznesu,
z ktorym sie z Toba podziele. Na dodatek, nie bedziesz musial nic
kupowac
lub marnowac swojego cennego czasu. Zrobisz po prostu szybka i latwa
kase
z ta strone i najprostszym Internetowym systemem platniczym jaki
istnieje!

Ten program dziala I niewazne z jakiego kraju jestes albo w jakim
przebywasz. Nie wazne ile masz lat. I na dodatek nie bedziesz
potrzebowac
specjalnej wiedzy lub talentu. Nie bedziesz przegladal stron
internetowych, nie bedziesz nigdzie dzwonic, klikac w banery, lub
SPAMowac, nie bedziesz takze placic za reklamy itp. Wszystko czego
potrzebujesz to:

-> Adres email

-> Konto w PayU

-> I okolo 20-30 minut twojego czasu jednorazowo!

Ten program zajmie Ci okolo 20 minut przygotowan. Po tym bedziesz
wolny i
nie bedziesz nic kompletnie robic. I na koniec staniesz na swoich
nogach z
kilka tysiecy razy bogatszy. Wystarcza kilka tygodni z 20 minut roboty I
juz stajesz sie bogatszy! Tak wiem, to brzmi za dobrze, zeby bylo
prawdziwe. I tak najprawdopodobniej ja myslalem o tym zanim tego nie
sprobowalem!

Nawet jesli juz kiedys, podobny program, wydal Ci sie skomplikowany,
zostan z tym ponizej, ale rob to tylko Ty i jak najlepiej potrafisz! Nie
masz absolutnie nic do stracenia, a masz szanse zmienic swoje zycie
wraz z
ta wielka suma pieniedzy, ktore zarobisz w kilka tygodni! W dodatku,
tu NIE
MA ZADNEGO LIMITU zwiazanego z dochodem!

W rzeczywistosci wyglada to tak: Jesli potrzebujesz kilkaset zlotych
NAPRAWDE SZYBKO, to po prostu wprowadzasz ten program! Jest to
NAJTANSZY,
NAJSZYBSZY, NAJPROSTSZY NAJBARDZIEJ LUKRATYWNY program z jakim
miales(as)
w ogole do czynienia!

Prosze, badz pewny, ze przeczytasz cala ta strone ... miej na to czas
(jakies 5minut)...i uwierz mi- nie bedziesz zawiedziony! Moge Ci to
obiecac!! Jesli nie masz teraz tych 5minut zapisz tego maila I wroc
jesli
bedziesz miec czas.

Wszystko czego potrzebujesz to konto w PayU I adres mailowy!

Prawie kazdy slyszal o "PayU" (Jesli nie- uslyszysz za moment!) i kiedy
dowiedzialem sie ,ze ten program opiera sie na nim juz wiedzialem, ze to
wszystko moze zadzialac poniewaz doswiadczylem niejednokrotnie
transakcji
w PayU. Firma zajmuje sie transakcjami glownie aukcyjnymi i jest
najprostszym "bankiem" jakiegokolwiek znam (z gwarancja "Ebay company").
Kazdy z adresem mailowym moze dolaczyc do PayU ZA DARMO! W PayU mozna
wysylac I odbierac pieniadze poprzez karty kredytowe, czeki bankowe,
inny
konto bankowe ze swojego lub na swoje konto- gdzie tylko chcesz na
swiecie! Prosze, przeczytaj do konca jesli chcesz sie tam zarejestrowac!
Mozesz ukonczyc ten caly proces, ktory tworzymy w niecale 20 minut i juz
nigdy nie zapomnisz tego, ze sie na to zdecydowales!

A teraz pora na dowody! POTRZEBUJESZ DOWODU? Tutaj sa przykladowe 3
osoby(liste osob zadowolonych dostaniesz jutro! oczywiscie nie sa to
wszystkie!!), ktore testowaly ten program i ktore zainwestowaly nic
innego
jak 5zl. I 30 minut swojego czasu!:

"Jaki wspanialy plan! Zrobilem wszystko co mi poradziliscie z jakies 3
tygodnie temu i co prawda nie udalo mi sie uzbierac 15 000 o ktorych
mowiliscie, ale te 9 135zl tez mnie powalily!!:))"

Tomasz Watorek , Warszawa

"Czesc. Tu Justyna! No coz- co moge powiedziec? DZIEKUJE BARDZO BARDZO
BARDZOOO MOCNO:))))) wyslalam 40 maili tak jak mowiliscie i w sumie
zapomnialam o calej tej sprawie bo tak naprawde nie wierzylam w to,
a te 5
zlotych to jeszcze nikogo nie uratowalo. Ale jak zobaczylam moje konto w
PayU po kilku tygodniach to sie zalamalam!!!!! W tym dobrym
znaczeniu!:))
bylo tam 5000 zlotych!!! I jak ja to teraz wydam tak szybko?:)) przeciez
za kolejnych 30 dni bede miec tego wiecej:P:)))) DZiekuje jeszcze
raz!!!!:*"

Justyna Tojan, Strzelce Opolskie

"Bylem zaskoczony kiedy zobaczylem moje konto!! Przez 3 tygodnie na moim
koncie znalazlo sie 9 440zl. Na poczatku myslalem, ze to jakis blad
wkradl
im sie do kompow(tym z PayU)Ale potem wyplacilem pieniadze i kupilem
sobie
zaje*istego kompa!!nareszcie!!:))) Dzieki dzieki dzieki!! "

Ryszard Bodler, Gdansk

Kilka miesiecy temu, kazdy z tych ludzi robil dokladnie to samo co Ty
teraz w tej chwili- czytal to i sie zastanawial! Czy to ma sens? Ale
dlatego, ze oni zdecydowali sie na podazenie za prostymi instrukcjami
podanymi ponizej, teraz sa znacznie lepsi w rezultatach. I nie ma
zadnego
powodu dlaczego TY nie moglbys (moglabys) dzielic z nimi tego
sukcesu! Nie
masz nic do stracenia a wszystko do zgarniecia!

Wiec zacznijmy! Po prostu rob to, co jest we wskazowkach a pozniej...
przygotuj sie na WIELKI naplyw gotowki w ciagu 30 dni!

Tu jest wszystko, czego potrzebujesz. . .

KROK 1

Ok, jesli nie jestes jeszcze zapisany w PayU, to pierwsza rzecza, ktora
musisz zrobic to klikniecie w ponizszy link i zapisanie sie w tym
"banku".
Zajmie Ci to 2 minutki i jest ZA DARMO.

Oto ten link:

http://www.payu.pl

KROK 2

Niezaprzeczalne prawo natury jest takie, zeby zarobic musisz cos od
siebie
dac! Wiec pierwsze co musisz zrobic to zainwestowac 5 zl. Jak mowi
Robert
T. Kiyosaki- "jesli nic nie zainwestujesz- nic wiekszego nie
zyskasz!". Im
szybciej zainwestujesz tym szybciej zaczniesz zarabiac z
powiekszajaca sie
rzesza ludzi!! Wiec, jak NAJSZYBCIEJ zaiwestuj przez PayU 5zl. na
PIERWSZY
adres mailowy znajdujacy sie ponizej z notka mowiaca(Opisem transakcji):

"Prosze, dodaj mnie do swojej listy mailowej"

Chce, zebys wiedzial, ze jest to po to aby UTRZYMAC TEN PROGRAM
LEGALNYM!.
Instrukcje dotyczace platnosci sa pod "Jak dziala system PayU" ->
"Platnosci". To naprawde proste!!

Gdy wyslesz 5zl na pierwszy adres ponizszej listy, to po prostu
mozesz juz
sie szeroooko usmiechnac:) Nie wiem czy wiesz, ale juz czerpiesz z tego
programu wielkie korzysci!! Nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy:)

Oto obecna lista:

1. c...@p...onet.pl

2. g...@t...pl

3. g...@t...pl

4. m...@p...onet.pl

5. s...@t...pl

Po tym jak zainwestowales 5zl. w adres mailowy znajdujacy sie na pozycji
nr 1, dzieje sie cos niesamowitego. Daje Ci to nieopisana,
obezwladniajaca
pewnosc, wierzytelnosc i przekonane w ten system. Wlasnie udowodniles to
sobie, poniewaz zrobiles to; teraz jest ogromna ilosc innych ludzi,
ktorzy
czytaja to samo. Tak wiec teraz widzisz, z pierwszej reki,
przekonales sie
na wlasnej skorze, ze ten biznes naprawde dziala! Nie musisz mi juz
ufac-
sam to widzisz!

KROK 3

Gdy juz wyslales 5zl. Na adres znajdujacy sie na 1 miejscu listy (wraz z
ta dodatkowa notka- To BARDZO wazne!), nastepna rzecza, ktora musisz
zrobic to zrobic kopie tego maila, po to by wyslac go
ponownie(korzystajac
z twojej ksiazki mailowej albo reklamowac na swojej stronie www- tak
jak ja
zrobilem) do np. 40 osob (zapamietaj, ze 40 osob to dobra liczba do
wzbogacenia sie, ale mozesz zareklamowac to w darmowy sposob w
Internecie
przez co wiecej ludzi to zobaczy i mozesz wiecej zarobic!). !!UWAGA!!
Kopia, ktora wyslesz musi zawierac TWoJ ADRES MAILOWY na 5 miejscu tej
listy- musisz skasowac numer 1 i przemiescic wszystkich o jedna
pozycje do
gory tak, abys Ty byl na miejscu 5.

Najlepszym sposobem poczatkowo na rozreklamowanie tego to skopiowac i
wkleic w maile twojej rodziny i przyjaciol. Mozesz tez zrobic wlasna
strone internetowa. Jest tuz serwerow, ktore oferuja nam miejsce na
nasza
strone ZA DARMO. Np. http://www.prv.pl
,http://www.wp.plhttp://www.onet.pl
itp. Wszystkie te portale sa naprawde proste w obsludze. Nastepnie
dodawac
swoje strony do http://www.toplista.pl aby nasza reklama byla jeszcze
wieksza!

Jesli bedziesz wysylal ten program za pomoca swojej skrzynki pocztowej
musisz pamietac, aby w temacie napisac "To nie jest SPAM". Jest to
wazne,
aby utrzymac caly program legalnie!
Jedyne czego musisz byc pewny przy wysylaniu to zamieszczenie SWOJEGO
MAILA na pozycji nr 5 listy. Oczywiscie pierwszy adres z tej listy
skasowac, a nastepny adres mailowy przesunac o pozycje do gory itd.
i swoj
adres wpisac na ostatnie, 5 miejsce. Gdy juz to zrobisz twoj mail jest
gotowy do wysylania!

JEDNO SLOWO WYTLUMACZENIA! Nie badz za bardzo chciwy, aby dac swoj adres
na pozycje 1 zeby szybciej zarobic! TO NIE DZIALA W TEN SPOSOB! JeSli
zrobisz to, to poprotsu zmniejszysz ilosc ludzi, ktorzy zainwestuja
w twoj
adres mailowy. Bo gdy jestes na pozycji 5, wtedy bedzie doslownie KILKA
TYSIECY ludzi, ktorzy otrzymaja maila i wysla 5zl na Twojego gdy
dostaniesz sie juz na 1 miejsce listy. A gdy bedziesz na 1 miejscu
szybko
znikniesz z tej listy!
Popatrz: gdy jestes teraz na 1 miejscu i wyslesz do 40 osob tego
maila to
tylko te 40 osob bedzie o tym wiedzialo. A gdy bedziesz na 5 to te
40 osob
wysle tego maila nastepnym 40 osobom, tak jak Ty i wtedy przesuniesz
sie na
4 pozycje i tak dalej. Czyli 40 osob jak bedziesz na 5, 40 osob jak
bedziesz na 4 itd. Co daje 40x40x40x40x40= ???(policz!) i tyle wlasnie
osob bedzie o tym programie wiedziec, gdy bedziesz na 1 pozycji!!! A gdy
bedziesz na 1 pozycji to juz wiesz co bedzie:))

Gdy juz masz gotowa mailowa wiadomosc do wyslania wyslij ok. 40
kopii- ale
tylko do ludzi, ktorych masz w ksiazce adresowej, albo ktorzy otrzymuja
oferty MLM, lub ktorzy przyslali Ci swoje oferty. Poprzez wysylanie tego
listu i placeniu poprzez Maila, czas odpowiedzi jest EKSTREMALNIE
szybki... poprzez tzw. "szybki elektroniczny transfer internetowy"
dlatego
tez czas, ktory mija od wyslania twoich 5 zl do otrzymania wplaty na
twoje
konto PayU jest tak maly!

I TO WSZYSTKO! Caly ten proces nie powinien zajac wiecej niz 20-30
minut.
BADZ PRZYGOTOWANY NA SAME NIESAMOWITOSCI... NIE ZAWIEDZIESZ SIE!!! Pol
godziny prostej roboty- to wszystko czego potrzebujesz!- bez
kapitalowych
dlugow, bez stempli pocztowych kosztujacych 30zl!, bez drukowania
niczego,
bez klikania w banery lub czytania maili! Calkiem nowy system! W 100%
legalny!!

W ciagu 30 dni, ponad 15 000 w gotowce bedzie przychodzilo do Ciebie
przez
konto PayU! GWARANTUJE TO! Oczywiscie, mozesz sie spodziewac otrzymania
pokaznych iloczynow 5zl. w ciagu, juz pierwszych kilku dni! Zatrzymaj
kopie Twojego maila po to by zrobic to jeszcze raz kiedy tylko bedziesz
potrzebowac gotowki!

A tutaj troszke matematyki :

Kiedy wyslesz swoje maile, bedziesz na 5 miejscu listy. To najlepsza
pozycja po to by zarobic powazne pieniadze! zaden inny program nie daje
tak wysokich I realnych pieniedzy z roznych powodow, ktore wytlumacze
ponizej. Jak dlugo bedziesz wysylac maile do ludzi, ktorzy beda
zainteresowani programem, mozesz spodziewac sie, ze srednio odpowie
na nie
25% ludzi. Ale badzmy bardziej pesymistyczni i dajmy na to, ze tylko
12,5%
dla utrudnienia.

Gdy wyslesz 40 maili do roznych osob, mozesz spodziewac sie ze 5 z nich
zrobi dokladnie to co Ty(12,5% z 40= 5). Ale tym razem twoj adres
mailowy
przesunie sie na 4 pozycje. Wtenczas juz bedzie o tym programie
wiedzialo
200 osob (5 x 40).

Z tych 200 ludzi, udzieli sie 25 (12.5% z 200=25), wiec dalsze 1 000
maili
(25 x 40), podniosa twoj mail na 3 pozycje.

Z tych 1 000 ludzi, mozesz spodziewac sie, ze udzieli sie 125
osob(12.5% z
1000= 125), wiec dalsze 5000 maili (125 x 40) podniesie Twojego
maila na 2
pozycje w liscie.

A z tych 5 000 ludzi, mozesz spodziewac sie 625 osob, ktore sie udziela
(12.5% z 5 000=625), wiec kolejne 25 000 osob (625x40) podniesie TWOJ
ADRES MAILOWY na 1 pozycje!!

I teraz, z 25 000 ludzi, mozesz spodziewac sie, ze 3125 z nich odpowie
(12.5% z 25 000=3 125). A w tym czasie to Ty bedziesz na 1 miejscu! Wiec
dostaniesz:

15 625 zlotych!! (3125 x 5zl)

Wiec, jak Twoj mail znajdzie sie na 1 pozycji przez kolejne kilka
dni, to
bedzie Twoj czas na to by zbierac pieniadze! Przez serie 30 dni, te
pieniadze beda wyslane przez kilka tysiecy ludzi tak jak Ty to zrobiles!
Myslisz, ze inni ludzie nie beda inwestowac? Oni mysla identycznie
jak Ty
lub ja...lecz jak ja zainwestuje to Ty tez i inni rowniez! Jak kazdy
zainwestuje po 5zl to kazdy tez na tym zyska!! Wszyscy zainwestuja swoje
30 minut i jakies drobne 5zl, aby zyskac ponad 15 000 zlotych w
kilka dni!
Pierwsze wplaty na Twoje konto beda juz pokazywac sie w przeciagu kilku
dni. Bedziesz mial(a) 100 wplat kazdego dnia i tak przez kolejnych
30! Po
tym czasie, objetosc twoich wplat bedzie zwezac sie az do tego iz
wszedzie
bedziesz na 1 pozycji. Wtedy mozesz jeszcze raz zaczac wysylac maile i
sytuacja sie powtorzy!!

To wszystko co musisz zrobic! To bedzie ok. 15 000zl z 5zl inwestycji w
przeciagu kilku tygodni dzieki koncie na PayU! 15 000 zlotych za 30
minut
roboty! TO prawdziwe pieniadze, ktore mozesz wydac na, co bedziesz
mial(a)
ochote. Mozesz ulokowac je w swoim banku lub wydac na jakies aukcje za
posrednictwem PayU!!! To takie proste!! Mysle, ze to jest WARTE nawet
polowy tych pieniedzy, ktore planowo mozesz zyskac, nieprawdaz? Bo
kto by
nie zamienil 5zl. Na 15 000zl?

Pamietaj, to bylo na przykladzie 12,5% tak wirc 35 osob z 40, ktore
otrzymaja ten list nie zrobia absolutnie nic oprocz skasowania tego
maila!! Jakkolwiek, jesli pojdziesz z tym planem i wyslesz maile do
ludzi,
ktorzy CHCA ZAROBIC przez Internet to twoja stawka wyniesie nie 12,5% a
wzrosnie do ok. 25%.
Ale zauwaz, ze obie te stawki pokazane sa wtedy, gdy wyslesz 40
maili, to
wyobraz sobie co sie stanie jak wyslesz np. 500 takich maili! Uwierz mi,
bardzo duzo ludzi wyslaloby tyle i o wiele wiecej, aby przynajmniej
troszke sie wzbogacic!!

Rozwazajac to! Miliony ludzi surfuje po internecine kazdego dnia, na
calym
swiecie! Plus okolo 50 000 nowych ludzi, ktorzy zaczynaja korzystac z
Internetu kazdego miesiaca! Ludzie, ktorzy wysylaja oferty Tobie przez
email moga byc dla Ciebie dobrym zrodlem na mase nowych adresow
mailowych,
na ktore wyslesz swojego maila. Mozesz tez wysylac maile do wszystkich z
rodziny, przyjaciol i kogokolwiek, kto skusi sie na zainwestowanie 5zl i
30 minut prostej pracy aby wziac pokazna bryle zlota kazdego miesiaca.

Wszystkie inne programy sa strasznie czasochlonne lub kosztowne. Ten,
5-poziomowy program wyniesie Cie tylko 5zl. Tak! Tylko 5 zl
JEDNORAZOWO!!
I jest o wiele bardziej realistyczny I przynosi o wiele wiecej
rezultatow
w bardzo krotkim czasie! Tylko pierwsza osoba z listy dostaje 5zl, ale
kazdy inny podnosi sie z czasem na pierwsza pozycje zdobywajac wielka
liczbe ludzi, ktorzy zainwestuja w ten sam sposob jak Ty!! A teraz
najlepsze- w tym systemie nie moze zdarzyc sie zadne oszustwo!!:)
(pomysl
logicznie! jak?). Jedna osoba moze miec jedno konto w PayU. Nie jest to
trudny system dlatego tez wspolczynnik odpowiedzi na poszczegolne maile
jest BARDZO WYSOKI i BARDZO SZYBKI- SZYBKIE Internetowe konta pocztowe i
zobaczysz niesamowite rezultaty w mniej niz jeden tydzien! PROSTO BY
ZAPlACIC RACHUNKI W NASTEPNYM MIESIACU!

Pamietaj, potrzebujesz wyslac tylko 40 kopi, zeby zaczac zarabiac.
Wystarczy, zeby wygenerowac pokazna sume w ciagu 30 dni. Na przyklad,
wyslij do ludzi, ktorych masz w swojej liscie mailowej I do ludzi,
ktorzy
przyslali swoje oferty. To NIE JEST SPAM jesli korespondujesz z innymi
ludzmi oferujacymi prace w Internecie albo z przyjaciolmi, rodzina i
swoimi kontaktami, lub gdy uzywasz legalne mailowej listy.

Wiec, wyslij juz dzisiaj swoje maile, I przygotuj sie na wielki przyplyw
gotowki w ciagu 30 dni!!

4 czynniki, ktare prowadza do sukcesu tego programu a zarazem twojego!

EKSTREMALNIE SZYBKIE ODPOWIEDZI

EKSTREMALNIE WYSOKA STAWKA ODPOWIEDZI

NIEOGRANICZONA STAWKA POTENCJALNEGO PROFTU

SZYBKI, PROSTY I TANI START

Poniewaz NIE MASZ ZADNEGO DLUGU, poniewaZ WYSOKA PREDKOSC I WYSOKIE
POTENCJALNE PROFITY programu dzialaja na BARDZO WYSOKA STAWKE ODPOWIEDZI
I wszystko to za posrednictwem Twojego maila i transakcji 5zl na twoim
koncie PayU! Inne programy tego typu maja stawke odpowiedzi od 3% do 5%,
ten natomiast od 20% do 30%. Dzieje sie to dlatego bo jest najprostszy i
co najwazniejsze nie kosztuje Cie nic! Nie myl inwestowania z
kosztami(zaiwestowac to znaczy zamienic 5zl na 15 000, a jesli cos Cie
kosztuje tzn. stracic 5 zl)!! Poza tym rezultaty widac juz po kilku
dniach! Czytalem to kilka razy zanim podjalem decyzje i napisze
tutaj cos,
abys Ty nie musial tego jeszcze raz czytac!:
-Inwestuje TYLKO 5 zlotych- wzialem od mamy "na lody":)
-Zwrocilo mi sie to po 6 dniach a na koncie mialem juz ok. 230zl
-ten program jest o wiele prostszy i latwiejszy niz inne.
-nie musialem klikac w banery, ani nic drukowac i narazac sie na zadne
inne koszty!
-i oczywiscie co miesiac moglem robic to samo- wyslac 40 maili i to
wszystko. Dawalo mi to niekonczacy sie potencjalny dochod.

Program jest konstrukcja skladajaca sie z osob, ktore otrzymaly maila od
Ciebie. Jakkolwiek, nie ma limitowanych maili, mozesz zrzeszyc
wiecej niz
40 osob, a dostaniesz premie! Ta premia bedzie liczniejsze grono ludzi,
ktore zainwestuja w ten program! Wiec slij maili ile tylko chcesz! Mozna
liczyc, iz na kazde 40 maili, ktore wyslesz DOSTANIESZ OKOlO 15 000
zl. W
CIAGU 30 DNI. Wiec jak mozesz wyslac 50 maili, albo 100 czy tam ile
chcesz, ZROB TO! JAK WIECEJ LUDZI W TO WCIAGNIESZ, WIECEJ ZYSKOW
WYCIAGNIESZ!!

Musisz jedynie pamietac, Ze gdybys chcial dac swojego maila wyzej
niz na 5
miejsce na liscie, to nie przyniesie lepszych efektow! A nawet gorsze, a
tylko oszukasz innych ludzi, ktorzy wniesli w to wysilek, aby byc na 1
miejscu. Wiec...prosze, grajmy fair play a wtedy prawdziwe pieniadze
przyjda same!

Jestes z pewnoscia sceptycznie nastawiony do tego, tak jak do wszystkich
innych programow krazacych po sieci, ale jesli nie sprobujesz tego-
nigdy
sie nie dowiesz. Poza tym z samej ciekawosci- nie chcialbys sprobowac i
sprawdzic czy to dziala? Przeciez to tylko 20 minut i 5zl!! Czulem
najprawdopodobniej to samo co Ty teraz. Chcialem w to uwierzyc, ze
to nie
jest po to by kogos naciagnac. Ale uswiadomilem sobie, ze nie mam
kompletnie nic do stracenia ani nie popadne w nastepne dlugi!! Po tym
wszystkim zrozumialem, ze poswiecajac 5 zlotych moge zyskac znacznie
wiecej! Nawet kilka tysiecy zlotych w ciagu miesiaca. I to tylko przy 30
minutowej pracy! Zatem, zrobilem dokladnie to co bylo napisane w mailu.
Zajelo mi to okolo 30 min. I bylem bardzo, bardzo z siebie dumny.
Poczulem, iz nareszcie zainwestowalem pieniadze w jakis rozsadny sposob!
I bylo to tylko 5zl.

Zeby zaczac, poprostu kliknij na link ponizej, wtenczas zapiszesz sie do
PayU(jak juz posiadasz tam konto to nie klikaj!):

http://www.payu.pl/

Badz pewny, ze grasz uczciwie!

Ten program nie kosztuje nic oprocz 30 minut twojego czasu I
inwestujesz w
niego 5zl... jesli bedziesz wszyscy bedziemy uczciwi to kazdy bedzie
DOSTAWAL PIENIADZE!!

No i tyle. Masz teraz potrzebna wiedze do zarobienia ponad 15 000zl. w
kilka tygodni. Jedyna rzecza, ktora moze sprawic, ze sie wycofasz to
brak
wiary lub brak przekonania. Jednak, wszelkie watpliwosci, ktore
teraz masz
moga zniknac w przeciagu kilku dni jesli tylko wprowadzisz w zycie ten
prosty plan. Zaufaj mi, a jak nie chcesz mi ufac(w koncu sie nie
znamy) to
zaufaj Robertowi T. Kiyosaki- tworcy tego programu i wielu innych! Nie
bedziesz tego zalowal!!!

P.S. Nie brzmi to zbyt dobrze? No coz, moze... ale zwroc uwage, ze plan
nie ma zadnych bledow, czyli zadnych zlych stron. Stworzony przez
profesjonaliste! Wiec nie trac czasu, napij sie czegos i do dziela!! Po
tym wszystkim nie mozesz przegrac, nie mozesz sie wycofac bo sama
ciekawosc jest silniejsza. A co by sie stalo gdybys mial(a) te 15 000zl?
Tak, wlasnie Ty!! Mozesz rosnac w sile gospodarki finansowej i zarabiac
kazdego miesiaca coraz wiecej!

Powodzenia! I pamietaj, zajmie Ci to jedyne 30 minut( no moze 40
jesli za
bardzo nie znasz sie na komputerach.), ale najwazniejsze, ze jest to dla
wszystkich i wszyscy to moga zrobic! Podazaj za instrukcjami w liscie, a
wszystko bedzie dobrze. TO TYLKO JEDNA JEDYNA INWESTYCJA 5zlotych I
NIGDY
WIECEJ! NIE ZAPOMNIJ O TYM!

Powodzenia, PROSZE, nawet jesli sie nie zdecydowales(as) jeszcze, nie
wyrzucaj tego maila. DOBRZE CI RADZE!

http://www.payu.pl/

2. Data: 2005-07-13 22:14:53

Temat: Re: [OT] Wazne! Prosze,przeczytaj, to nie jest spam!!
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

cartman4 wrote: [...]

Tego typu oszustwo funkcjonowalo na dlugo przed wynalezieniem
komputerow. Ciekawe, czy naprawde jeszcze ktos daje sie na to
nabierac?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2005-07-14 06:48:34

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tego typu oszustwo funkcjonowalo na dlugo przed wynalezieniem
> komputerow. Ciekawe, czy naprawde jeszcze ktos daje sie na to

Na czym polega oszustwo? Miło by mi było, gdyby wszyscy oszuści
oszukiwali mnie na 5 zł.Domyślnie-aluzja z podtekstem politycznym.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2005-07-14 09:18:44

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan napisał(a):

> Na czym polega oszustwo? Miło by mi było, gdyby wszyscy oszuści
> oszukiwali mnie na 5 zł.Domyślnie-aluzja z podtekstem politycznym.
> Pozdrawiam.Mirzan

Ogólnie chodzi o to, że zarobią ci "na górze".
Ci którzy zaczęli całą piramidkę zarobią na całej
masie osób, którzy nie znajdą już jeleni.

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

5. Data: 2005-07-14 12:03:19

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogólnie chodzi o to, że zarobią ci "na górze".

Czyli jest normalnie jak w każdej dziedzinie życia,
czyli sprawiedliwie.
Mirzan

6. Data: 2005-07-14 16:21:32

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

_rais wrote:

> Ogólnie chodzi o to, że zarobią ci "na górze".
> Ci którzy zaczęli całą piramidkę zarobią na całej
> masie osób, którzy nie znajdą już jeleni.

Tak jest. Mami sie ludzi obietnica zarobku, a przeciez jesli
ktos tu zarobi, to kto inny musi na tym stracic.

Pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2005-07-15 09:49:46

Od: "Dalon" <a...@N...NIC.NIC.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

mylisz sie, to jest spam!!

mam nadzieje ze Twoj dostawca cablowy uwaza podobnie

8. Data: 2005-07-18 07:10:56

Od: "Jerrry" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwne! Czemu Cartman4 zamieszczajac ogloszenie umiescil swoj adres mailowy
na 1 miejscu a nie na ostatnim
jak mowi instrukcja? (maly oszust?)

Użytkownik "Dalon" <a...@N...NIC.NIC.op.pl> napisał w wiadomości
> [ciach]
>
> mylisz sie, to jest spam!!
>
> mam nadzieje ze Twoj dostawca cablowy uwaza podobnie

Do Janusz czapskiego
Amorfa
Zeszen
Re: facelia -- walka z chwastami