[OT] Wiem, że juz to było ale wróciłam z Arkadii

1. Data: 2004-11-25 18:32:56

Temat: [OT] Wiem, że juz to było ale wróciłam z Arkadii
Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

a konkretnie z Empiku, w którym spędziłam mnóstwo czasu. Te koraliki,
plastikowe kule, serduszka, świece do malowania, piórka, różne kolory rafii,
szablony do malowania wzorów na serwetkch - jestem w szoku. I skoro w Empiku
pokazały się takie rzeczy, to znaczy, ze jest na nie zapotrzebowanie!!!
Oczu nie mogłam oderwać. Szkoda tylko, że nie można kupić włóczki:-)
Mam przy okazji pytanie: czy z rafii można zrobić torebkę szydełkową???

Ola/W-wa

1. Data: 2004-11-25 19:25:52

Temat: Re: [OT] Wiem, że juz to było ale wróciłam z Arkadii
Od: "Dominika " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczu nie mogłam oderwać. Szkoda tylko, że nie można kupić włóczki:-)
> Mam przy okazji pytanie: czy z rafii można zrobić torebkę szydełkową???
> Ola/W-wa

Mnie się wydaje, że tak. Nawet gdzieś w sieci widziałam wzór na torebkę z
rafii. Dokładniej była to rafia + włóczka, ale myślę, że można
poeksperymentować z samą rafią. (Ojej, zaczęłam się zastanawiać czy to nie
były druty...)
Pozdrawiam, Dommi (Wwa)

1. Data: 2004-11-25 20:01:45

Od: "izap" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

< Mam przy okazji pytanie: czy z rafii można zrobić torebkę szydełkową???>

Ja z rafii robiłam pasek na szydełku, uwazam że wyszedł bardzo fajnie;-) ,
natomiast znajoma zrobiła kapelusik dla dziewczynki....tez wyszedł super!
Torebke można wydziergać na pewno , bo gdzies mi kiedys migneły wzory (za
nic nie moge sobie przypomniec gdzie to było)

pozdrawiam
Iza, Gdynia

1. Data: 2004-11-25 20:23:20

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Torebke można wydziergać na pewno , bo gdzies mi kiedys migneły wzory (za
> nic nie moge sobie przypomniec gdzie to było)
W Swetrach znalazłam opis wykonania torebki i kapelusza z juty....czym się
różni od rafii???
A ta rafia w tylu kolorach...nawet była taka "poskręcana" rafia.

Ola

1. Data: 2004-11-26 07:33:47

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Mam przy okazji pytanie: czy z rafii można zrobić torebkę szydełkową???

Tu
http://www.adriafil.com/index.html?id_pagina=3&id_li
ngua=1&id_rivista=36&id_rubrica=1
jest torebka wykonana z rafii.

Kasia

1. Data: 2004-11-26 10:51:15

Od: "Anngo" <a...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy takie cudne sklepy sa tylko w Wwie?
Hej! A my w Katowicach! Tez chcemy miec to w Empiku!
Anngo :/

PS A moze mamy gdzie indziej na Slasku, a Anngo nic o tym nie wie. Hmmm...

1. Data: 2004-11-26 11:35:14

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anngo" <a...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości
| Czy takie cudne sklepy sa tylko w Wwie?
| Hej! A my w Katowicach! Tez chcemy miec to w Empiku!
|
| PS A moze mamy gdzie indziej na Slasku, a Anngo nic o tym nie wie. Hmmm...

Ja też zazdroszczę...szczególnie, że chyba źle obliczyłam ilość potrzebnego
kordonku i teraz zupełnie nie wuem, gdzie dokupię jeszcze jeden motek. W
pasmanteriach po dwa z jednego koloru bywają góra:-(

S.

1. Data: 2004-11-26 20:10:22

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu
> http://www.adriafil.com/index.html?
id_pagina=3&id_lingua=1&id_rivista=36&id_rubrica=1
> jest torebka wykonana z rafii.
>
> Kasia

Tak, tak!!!! Taka sama rafia jest w Empiku. Dzięki za adres:-)Torebka wydaje
sie mało skomplikowana.

Ola

1. Data: 2004-11-27 18:39:36

Od: "Ula Płosarek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)

Ja też właśnie wróciłam z Arkadii i powiem, że jakoś wizyta w EMPiKu mną nie
wstrząsnęła. Rzeczywiście, sporo tam "tego towaru", ale ceny są co najmniej
horrendalne. Jeśli 50 [pięćdziesiąt! Sama policzyłam] koralików 4mm w
ślicznym - prawda - pudełeczku kosztuje 25zł, to moim zdaniem lekkie
przegięcie. Wszystkie towary ściągnięte z Niemiec, często bez opisu po
polsku, nawet bez napisania, co to właściwie jest. Przyznam się, że
przeznaczenia znacznej części ze znajdujących się tam towarów nie byłam w
stanie się domyśleć.
Rzeczywiście jest to coś w rodzaju "zdobniczego raju" :) i wiele osób z
naszej grupki tam "przepadło", ale moim zdaniem częstszymi klientami tego
działu będą kilku-kilkunastoletnie dziewczynki [których całe chmary dzisiaj
świergotały wokół regałów], a tych niestety nie będzie stać na zbyt wiele
gadżetów. Dlatego - przykro mi - ale nie wróżę świetlanej przyszłości temu
działowi EMPiKu.

A! I nie widziałam rafii. Ola, wykupiłaś już całą, czy co? :))))

Uka P.

[DRUTY] Wielka proźba
[xxx] help! - motylki :)
[szydełko] Łączenie elementów-jak?