[szydełko] Łączenie elementów-jak?

1. Data: 2004-11-25 14:13:01

Temat: [szydełko] Łączenie elementów-jak?
Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak powinno łączyć się małe elementy w całość ? ...igłą...szydełkiem ? W
gazetkach pokazane są tylko miejsca połączeń. Wyciągnęłam serwetki prababci
ale niewiele się dowiedziałam. Jedne wyglądają jak łączone igłą ale inne
połączone są jakby siateczką czy łańcuszkiem....A ja laik jestem .
Pomogłyście jak raczkowałam z krzyżykami to teraz też ładnie proszę o pomoc
:-)

Pozdrawiam
Toffi ( a za rok popytam o druty;-)

1. Data: 2004-11-25 14:13:49

Temat: Re: [szydełko] Łączenie elementów-jak?
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Toffi wrote:

> [...]
> połączone są jakby siateczką czy łańcuszkiem....A ja laik jestem .
> Pomogłyście jak raczkowałam z krzyżykami to teraz też ładnie proszę o pomoc

Oczkami ścisłymi w trakcie roboty.

1. Data: 2004-11-25 14:21:56

Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Oczkami ścisłymi w trakcie roboty.

Eee...jestem większym laikiem niż myślisz :-) Czy to znaczy , że najpierw
robi się jeden element ( gwiazdka czy kwiatek) a potem przechodzi się do
robienia drugiego elementu ?

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2004-11-25 14:44:52

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Toffi napisał:

> Eee...jestem większym laikiem niż myślisz :-) Czy to znaczy , że najpierw
> robi się jeden element ( gwiazdka czy kwiatek) a potem przechodzi się do
> robienia drugiego elementu ?

Dokladnie, i w ostatnim rzedzie dolaczasz go do poprzedniego.
W bardziej wyrafinowanych wzorach (widzialam wzor na szal skladajacy sie
chyba z 6 rodzajow elementow roznych ksztaltow) mozna tez zrobic
wszystkie elementy, ulozyc je we wskazany wzor, a nastepnie robic
szydelkiem lancuszek, po kolei dolaczajac elemnty oczkiem scislym, a jak
trzeba, slupkiem.

th.

1. Data: 2004-11-25 14:45:15

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eee...jestem wi?kszym laikiem ni? my?lisz :-) Czy to znaczy , ?e najpierw
> robi si? jeden element ( gwiazdka czy kwiatek) a potem przechodzi si? do
> robienia drugiego elementu ?

polecam archiwum, a najlepiej ten oto wątek w którym juz byla o tym mowa:
http://tinylink.com/?UX4NhUxMbq

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-11-25 15:00:20

Temat: Re: [szydeĹ?ko] ŁÄ?czenie elementĂłw-jak?
Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> polecam archiwum, a najlepiej ten oto wątek w którym juz byla o tym
> mowa:łącz
> http://tinylink.com/?UX4NhUxMbq

Dzięki. A szukać próbowałam tyle, że z poszukiwań zrezygnowałam jak po
wstukaniu "szydełko-łączenie elementów" wyskoczył mi pan Szydełko który
łączył elementy na Politechnice Rzeszowskiej :-)))))

Pozdrawiam
Toffi

1. Data: 2004-11-25 18:22:13

Od: "Toffi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

Czy to znaczy , że najpierw

> Dokladnie, i w ostatnim rzedzie dolaczasz go do poprzedniego.

Da się jeszcze dokładniej ?;-) Przeczytałam podany link ale wcale nie jestem
teraz mądrzejsza ;-(

Robię jeden element i ?....jak mam zacząć ten następny skoro nitka tkwi przy
pierwszym a przeciez nowy element zaczynam od wewnątrz ?

Pozdrawiam
Toffi ...i nie zrobię sobie testu na inteligencję bo strach ;-)))

1. Data: 2004-11-25 18:34:27

Od: Arista <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robię jeden element i ?....jak mam zacząć ten następny skoro nitka tkwi przy
> pierwszym a przeciez nowy element zaczynam od wewnątrz ?
Robisz pierwszy element i go KOŃCZYSZ (odcinasz od nitki po zrobieniu!
:D)
Dajmy na to, że cztery zakończone elementy (oddzielne cząstki) to symbol
"O" a ten niedokończony to "D". Masz schemat:
ODO

Wtedy ostatnim rzędem elementu niedokończonego "D" zahaczasz o zrobione
już elementy "O" i tak masz połączonych 5 elementów...

> Pozdrawiam
> Toffi ...i nie zrobię sobie testu na inteligencję bo strach ;-)))
To dobre, hi,hi
Powodzenia i pozdrawiam,

--
Arista <a...@o...pl>

1. Data: 2004-11-25 23:29:44

Od: "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Toffi" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dzięki. A szukać próbowałam tyle, że z poszukiwań zrezygnowałam jak po
> wstukaniu "szydełko-łączenie elementów" wyskoczył mi pan Szydełko który
> łączył elementy na Politechnice Rzeszowskiej :-)))))

Dodo

Piekne swetry
gotowe - czapka i szal
nici szydełkowe
[OT] i jak tu nie wierzyc w czarne koty? ;)
[szydelko] aniolki