gotowe - czapka i szal

1. Data: 2004-11-25 13:05:22

Temat: gotowe - czapka i szal
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

http://tinylink.com/?9gwOG35wjv
na nast. zdjeciu jest szal, robilam go dookola tego ciemnego paska w srodku.

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-11-25 13:15:48

Temat: Re: gotowe - czapka i szal
Od: "Pestka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://tinylink.com/?9gwOG35wjv
> na nast. zdjeciu jest szal, robilam go dookola tego ciemnego paska w srodku.
>
> Monika (Hannover)

Świetny komplet.Gratuluje pomyłsu.

1. Data: 2004-11-25 13:32:17

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na nast. zdjeciu jest szal, robilam go dookola tego ciemnego paska w
srodku.

> Monika (Hannover)

Padam do nózek! Czapka rewelacyjna! Nic tylko pozazdroscic talentu i dobrego
smaku :) A do takiego szalika przymierzam sie od uuuuu i jeszcze troszke,
ale zawsze cos mi sie wcisnie w kolejce. Teraz xxx pochlaniaja mnie bez
reszty. Jest jeszcze jeden pozeracz czasu - internet:)

Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl
GG 2442065
[Warszawa]

1. Data: 2004-11-25 14:20:16

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No, Moniko, alez sie nadlubalas! :))))))) Super!

--
Pozdrawiam!
Anna B.-co to nie moze od wiosny skonczyc jednego sweterka :-|

1. Data: 2004-11-25 14:46:08

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://tinylink.com/?9gwOG35wjv
> na nast. zdjeciu jest szal, robilam go dookola tego ciemnego paska w
> srodku.

brawo!!! bardzo ładny oryginalny komplecik :)))

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-11-25 14:53:54

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko sliczne !!
Gratuluje pomyslow !!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-11-25 15:15:36

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za uznanie, wzor na czapke odpatrzylam w sieci i "namalowalam" go
sobie w programie do xxx - jesli ktos chce (musze go tylko troche przerobic,
bo w trakcie pracy nastapily male zmiany) to chetnie podesle. Kto chce niech
pisze na priva.

Pozdrowienka

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-11-26 08:58:24

Od: "Anngo" <a...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moniko!!! Jak Ty to robisz?!? Zdolniacha z Ciebie!!!
Chlip, chlip... czemu ja nie mam takich uzdolnien? No czemu? chlip...

Anngo

A co mi tam! Stawie temu czola (hmm... tylko kiedy)! Biegne na priv!!!

Uzytkownik "Monika Biermann" <m...@g...de> napisal w wiadomosci

1. Data: 2004-11-29 19:44:58

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monika,naprawdę cudne :))

Szczególnie czapeczka...mmmmm
I czemu ja jeszcze nie nauczyłam się robić na drutach :(

Marzena

http://tinylink.com/?9gwOG35wjv
> na nast. zdjeciu jest szal, robilam go dookola tego ciemnego paska w srodku.
>
> Monika (Hannover)

nici szydełkowe
[OT] i jak tu nie wierzyc w czarne koty? ;)
[szydelko] aniolki
frywolitka-igła-ratunku !!!
[OT] Dekorowanie potraw