Wojna N.Jorku z tłuszczami trans

21. Data: 2006-10-11 07:21:47

Temat: Re: [OT] Wplyw diety optymalnej na czynnosc umyslu ludzkiego
Od: janusz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff jak zwykle wybleblał:

> ..a ty naprawde Lepionko widzisz, ze w tekscie opisywano zdjecie N.Y?
>
> To gratuluje zdolnosci logicznego myslenia;)

Lzej ci? Dlaczego nie odniesiesz się do całości dyskusji?
Bo wyjdzie, że ja wiem, o czym piszę, a ty tylko bleblasz!

<cytat>

> zawsze do uslug. lubie Twoje interpretacje tekstu....

a ja - Twoje odpowiedzi na poziomie...

> a jednak sie nie domyslilas....

Dlaczego miałabym się domyślić, skoro wcześniej z takim przydomkiem
Nowego Jorku się nie spotkałam?

Krystyna
</cytat>
Krystynaopty przynajmniej nie udaje, że zjadła wszystkie rozumy.

> Przyjrzyj sie wiec dokladniej temu tekstowi, to zrozumiesz, ze tam byl opisany
> izraelski reaktor atomowy pod kryptonimem "Jablko":)

Jeff _oczywiście_ jest półślepy, bo jakże inaczej określić
niedostrzeżenie uśmieszków w mojej poprzedniej wypowiedzi.

> ps. mysle ze nie zdasz egzaminu bos wyjatkowo niekumaty:(

Zdam, zdam wszystkie. Ty się o mnie nie martw, tylko przeproś za
oszczerstwa, których się dopuściłeś, tchórzliwy kłamco i oszczerco!

j..

22. Data: 2006-10-11 12:32:03

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

janusz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

> Zdam, zdam wszystkie. Ty się o mnie nie martw, tylko przeproś za
> oszczerstwa, których się dopuściłeś, tchórzliwy kłamco i oszczerco!

..watpie, znowu masz egzamin poprawkowy ....wcale sie temu nie dziwie
bo po twoim sposobie rozumowania, widac ze orlem nie jestes, az starch
pomyslec jak taki ktos jak ty zacznie pracowac przy reaktorch nuklearnych..

..to olalal...drugi Czarnobyl gotowy...towarzyszu Lepionko:(

Ps. nawet cytowac sie do tej pory nie nauczyles wlasciwie, biedny czerwony
optymalny osle...

23. Data: 2006-10-11 19:51:35

Od: janusz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff wybleblał:

> ..watpie, znowu masz egzamin poprawkowy

Ciekawe z czego, skoro mój indeks czeka na policzenie średniej,
która i tak wyjdzie >= 5. No, ale takiemu bałwanowi, jak Jeff, nigdy nie
przyjdzie do głowy, że ktoś, kto nie chwali Jeffa na każdym kroku, może
mieć czyste konto, jak i stypendium naukowe.

> ....wcale sie temu nie dziwie
> bo po twoim sposobie rozumowania, widac ze orlem nie jestes, az starch

Moja średnia za część studiów do inż. włącznie = 5.07 , więc nie pieprz.

> pomyslec jak taki ktos jak ty zacznie pracowac przy reaktorch nuklearnych..

To przez ludków pokroju Jeffa w Polsce nie ma elektrowni jądrowej i
marne widoki, żeby powstała.

> ..to olalal...drugi Czarnobyl gotowy

Czy kłamliwy oszczerca Jeff w ogóle widział choć jeden reaktor na oczy?
Oczywiście kłamliwy oszczerca Jeff zaraz zacznie szukać po internecie
informacji, żeby się wykazać, jaki to on mądry.
To niech kłamliwy oszczerca Jeff napisze, jaka jest róznica między
stanem nadkrytycznym a podkrytycznym reaktora, co to jest równanie
wieku, jak przebiega moderacja neutronów w reaktorze
wysokotemperaturowym z wrzącą wodą.
Albo chociaż, czym różniła się awaria w Czarnobylu od awarii w Three
Mile Island. Czy chociaż tyle kłamliwy oszczerca Jeff jest w stanie napisać?

> ...towarzyszu Lepionko:(

Nie należałem, nie należę i nie będę należeć do _żadnej_ partii,
czy to się Jeffowi podoba, czy nie.
Towarzyszem Jeffa też nie jestem.

> Ps. nawet cytowac sie do tej pory nie nauczyles wlasciwie,

Cytuję jak mi się podoba. Wystarczejąco czytelnie.
Jak kłamliwemu oszczercy Jeffowi się nie podoba,
to niech spada do /dev/null .

> biedny czerwony optymalny osle...

Że jestem optymalny, to twoje złudzenie.
Najciekawsze w tym złudzeniu jest to, że gdybym był optymalny,
to na pewno nie odbierałbym określania mnie tak jako obelgi.
Ale to już problem oszczercy Jeffa, że nawet bluzgać nie umie.
Do Indian mam stosunek obojętny, więc nazywanie mnie czerwonym też nie
robi na mnie wrażenia. Jako że lubię dobre salami nie mam nic przeciwko
osłom. Chyba, że są tak niestrawne, jak Jeff.
I widzisz zakłamany oszczerco Jeffie - twoje plucie grzęźnie w pierzu.
No, ale ad rem: kiedy mnie przeprosisz kłamliwy oszczerco Jeffie za
swoje oszczerstwa?

j..

24. Data: 2006-10-11 20:45:52

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janusz" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I widzisz zakłamany oszczerco Jeffie - twoje plucie grzęźnie w pierzu.
> No, ale ad rem: kiedy mnie przeprosisz kłamliwy oszczerco Jeffie za swoje

Woprawdzie nie do mnie był ten post, ale pochwalę się, że w zeszłym roku jak
byłem z rodziną na krymie, mijałem niedoszły reaktor dojeżdżając do morza
azowskiego od strony morza Czarnego. Wydali Rosjanie na niego ok. 50 mld
dolarów, ale był w złym miejscu, nawodnionym. Inżynierowie przed jego
wybudowaniem ostrzegali, że ten teren jest "na wodzie", ale nikt ich nie
słuchał....
Widziałem blisko dróg samochodowych pompy pompujące ropę naftową, niektóre
stały, ponieważ nie przedlużyli umowy z Kanadyjczykami... (Jeff może coś
wiedzieć na ten temat...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

25. Data: 2006-10-11 21:01:15

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

janusz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]

> osłom. Chyba, że są tak niestrawne, jak Jeff.
> I widzisz zakłamany oszczerco Jeffie - twoje plucie grzęźnie w pierzu.

...no przeciez ty jestes psychol, biedaku:))))

> No, ale ad rem: kiedy mnie przeprosisz kłamliwy oszczerco Jeffie za
> swoje oszczerstwa?

...zwroc sie z ta prosba do twojego lekarza prowadzacego czerwony baranie...

******
Jeff

26. Data: 2006-10-11 21:05:01

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

.
> Widziałem blisko dróg samochodowych pompy pompujące ropę naftową, niektóre
> stały, ponieważ nie przedlużyli umowy z Kanadyjczykami... (Jeff może coś
> wiedzieć na ten temat...:)))

....a kosmitow tam przypadkiem nie widziales ?

*****
Jeff

27. Data: 2006-10-11 22:17:19

Od: janusz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff jak zykle nableblał:
[ciach]

[ciach]

[ciach]

[ciach]

> ...no przeciez ty jestes psychol, biedaku:))))

Jeff jak zwykle nie potrafi nic merytorycznego napisać,
tylko i jedynie potrafi bleblać, pluć...

> ...zwroc sie z ta prosba do twojego lekarza prowadzacego czerwony baranie...

TO TY MNIE CIĄGLE OBSZCZEKUJESZ, OD OSZUSTÓW I PSYCHOLI WYZYWASZ,
PROKURATOREM STRASZYSZ NIE MAJĄC KU TEMU *ŻADNYCH* PODSTAW!
WNIOSEK LOGICZNY, ŻEŚ TO TY PSYCHICZNY!

j..

28. Data: 2006-10-11 22:38:26

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

janusz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [ciach]

> Jeff jak zwykle nie potrafi nic merytorycznego napisać,
> tylko i jedynie potrafi bleblać, pluć...

..przykro mi Lepionko, ale ja nie jestem twoim psychiatra wiec nie moge
mertorycznie ustosunkowac sie do twojego poprzeniego postu...

> TO TY MNIE CIĄGLE OBSZCZEKUJESZ, OD OSZUSTÓW I PSYCHOLI WYZYWASZ,
> PROKURATOREM STRASZYSZ NIE MAJĄC KU TEMU *ŻADNYCH* PODSTAW!
> WNIOSEK LOGICZNY, ŻEŚ TO TY PSYCHICZNY!

..uspokuj sie Lepionko, tylko posluchaj mojej dobrej rady...moze jeszcze nie
jest zbyt pozno, zwlaszcza ze psychiatrzy dysponuja obecnie dobymi terapiami...

..mam cicha nadzieje, ze nie uwazasz sie jeszcze za reaktor jadrowy?

*****
Jeff

29. Data: 2006-10-12 05:50:44

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
egjrp1$rl3$...@i...gazeta.pl...
> ..uspokuj sie Lepionko, tylko posluchaj mojej dobrej rady...moze jeszcze
> nie
> jest zbyt pozno, zwlaszcza ze psychiatrzy dysponuja obecnie dobymi
> terapiami...

sadzac po twoim stanie, nie bardzo im idzie to leczenie :/

Jurek

po co dieta??
czosnek
Czym zabijać głód??
poczatek odchudzania-2 dni i juz 2 kg mniej
Weglowodany w jogurcie.