Ser feta - ktory najmniej slony?

1. Data: 2003-03-28 12:46:22

Temat: Ser feta - ktory najmniej slony?
Od: "renpas" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Widziałm rózne kolorki opakowan i roznia sie zawartoscia
tluszczu , a czy slonoscia tez?

renpas
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-03-28 13:07:48

Temat: Re: Ser feta - ktory najmniej slony?
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie. Widziałm rózne kolorki opakowan i roznia sie zawartoscia
> tluszczu , a czy slonoscia tez?

Nie zauważyłam. Raczej nie.
O.

1. Data: 2003-03-28 13:36:30

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik renpas napisał:

> Jak w temacie. Widziałm rózne kolorki opakowan i roznia sie zawartoscia
> tluszczu , a czy slonoscia tez?
>
> renpas

Zolta, light jest nieco mniej slona.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-28 14:39:15

Temat: Odp: Ser feta - ktory najmniej slony?
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik walkie! <w...@w...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net.pl...

> Zolta, light jest nieco mniej slona.

IMHO rowniez najmniej smaczna.
Jak rozumiem, ze mowimy o produktach Mlekowity?

A moze te fety kupowane na wage na stoiskach z zoltymi serami?
Wydaje mi sie ze one _bywaja_ mniej solone.
A tych w sloiczkach probowalas?

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda

Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-03-28 15:10:22

Temat: Re: Odp: Ser feta - ktory najmniej slony?
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *madzik* napisał:

> IMHO rowniez najmniej smaczna.
> Jak rozumiem, ze mowimy o produktach Mlekowity?
O mlokowicie, ja ja z kolei najbardziej lubie :-)

> A moze te fety kupowane na wage na stoiskach z zoltymi serami?
> Wydaje mi sie ze one _bywaja_ mniej solone.
raczej rak samo

> A tych w sloiczkach probowalas?
nie, nawet szczerze mowiac nie widzialam

1. Data: 2003-03-31 06:35:10

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze te fety kupowane na wage na stoiskach z zoltymi serami?
> Wydaje mi sie ze one _bywaja_ mniej solone.
===========
Juhuuuu... Haha...
Przeciez to jest ta feta z kartonikow, tylko pocieta w kostke,
aby na wage ludziska mogli kupowac (mowie o tej najtanszej).

waldek
===========

1. Data: 2003-03-31 07:16:01

Od: "renpas" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie! napisał:

>Zolta, light jest nieco mniej slona.

Dzięki była w sam raz. Sałatka była pyszna

1. Data: 2003-03-31 08:06:20

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik renpas napisał:

> Dzięki była w sam raz. Sałatka była pyszna
>
> Renpas

Ciesze sie :)))))
Ja wlasnie wcinam kanapki z zolta feta i ogorkiem, jest rzeczywiscie
pyszna :)))))

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-03-31 08:13:03

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ciesze sie :)))))
> Ja wlasnie wcinam kanapki z zolta feta i ogorkiem, jest rzeczywiscie
> pyszna :)))))

A jak przezyliscie wczorajsza bitwe na ulicach Wroclawia?
Nie mam krewnych we Wroclawiu i jak zobaczylam wczoraj relacje w dzienniku, to
natychmiast pomyslalam o Tobie i innych Wroclawiankach.
Moze troche na wyrost, ale wygladalo to naprawde groznie...
Przepraszam za OT.

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-03-31 09:06:25

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a...@p...onet.pl napisał:

> [...]
> natychmiast pomyslalam o Tobie i innych Wroclawiankach.
> Moze troche na wyrost, ale wygladalo to naprawde groznie...

No ten incydent zdarzyl sie blisko mojego miejsca zamieszkania ale w
bezpiecznej odleglosci.
Jednak mialam okazje 'spotkac' sie z tymi ludzmi. Mojego meza wczoraj
pogryzl pies :((((( pojechalismy na pogotowie i w tym samym czasie
zwozili tam tych chlopakow, powybijane zeby, polamane rece, nogi -
makabra. Na pogotowiu byla ich chyba setka i drugie tyle policji.
Makabra!!! Jeszcze na pogotowiu dochodzilo do utarczek, w prawdzie
slownych ale uszy wiedly. Lekarz byl przerazony. Okroponosc!!

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

Ciasto marchewkowe - czemu nie wyrasta ?
Nie mam pomyslu na obiad :(
Ktokolwiek widział lub wie...?
strąg
wielkanoc