kryzys w związku a zmęczenie

291. Data: 2004-06-15 11:25:23

Temat: Re: OT Zasilki
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aok" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:camltt$ni$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Małe pytanko, a co to ma do rzeczy,
To ma do rzeczy, że górnicy nie są winni upadku górnictwa w Polsce, bo nie
oni decydowali i jego nadmiernej rozbudowie, nie oni zarządzali istniejącymi
przedsiębiorstwami, nie oni ustalali politykę rynkową, nie oni kradli
pieniądze zamiast przeznaczać je na modernizacje i rozwój kopalni - tylko
"elity" rządzące i zarządy kopalni ( w sumie to jedna klika).
Kopalnie nie padają dla tego, ze górnicy są głupi i chcą zarabiać pieniądze.
Każdy chce zarabiać i dostawać sumy adekwatne do włożonego trudu i
ponoszonego ryzyka.

> a sposób w jaki
> postrzega ich społeczeństwo w Końcu PR to taka dziedzina w której nigdy
nie
> chodzi o prawdziwy wizerunek, a o iluzję takowego

Nie uogólniaj - społeczeństwo to ogół, a jak widzisz masz z kim
dyskutować - więc ogół tak nie myśli.
Właśnie te uogólnienia mnie drażnią najbardziej.
Nie znam nikogo, kto z ręka na sercu obiecałby, że dla dobra narodu żuci
pracę i będzie patrzył na płaczące z głodu dzieci, byle reszty kochanego
społeczeństwa nie obciążać podatkami.

Sowa

292. Data: 2004-06-15 11:39:33

Od: "aok" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

<ciachnę>

górnicy w wielu krajach to były święte krowy, ale np. w Wielkiej Brytani 3
lata tłukli się z konną policją a teraz zastanawiają się czego myśmy się tak
przed tą likwidacją bronili. Druga sprawa wyobraź sobie, że nie bardzo mnie
rusza ból górników i ich rodzin bo likwidując np. PGR nikt nie patrzył na
ich wynik i czy byli pracownicy będa mieli pracę a dzieci co do garnka
włożyć, skoro jedne grupy zawodowe się tak traktuje to czemu faworyzować
inne. Niestety w III RP są dwa czynniki poza rynkowe decydujące o kiepskiej
kondycji firmy - kiepskie prawo i związki zawodowe.

293. Data: 2004-06-15 11:44:07

Temat: Re: kryzys w związku a zmęczenie
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> wrote in message

> Pozwolę sobie nie uwierzyć. Chyba że to było 8 godzin tygodniowo - w
> przychodni.
>
> Nie znam lekarza, który pracowałby w przychodni 8 godzin dziennie, a lekarzy
> znam trochę, nie z wizyt w tejże, a towarzysko.

mozesz sobie nie wierzyc. akurat ciebie nie mam zamiaru
przekonywac.

iwon(k)a

294. Data: 2004-06-15 11:47:01

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> wrote in message

> mozesz sobie nie wierzyc. akurat ciebie nie mam zamiaru
> przekonywac.

Aha. Akurat mnie. Dobrze, ze to na mnie trafiło, a nie na resztę
grupowiczów, których oczywiscie skłonna jesteś przekonać?
Twoje dziecinne "nie bo nie" dość są zabawne. Ty się ze mną baw, a ty idź
sobie, jesteś bzidka be, nie lubię cię. Królowa podwórka ;)

Margola

295. Data: 2004-06-15 11:51:13

Od: "aok" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> napisał w
wiadomości news:cam563$kbi$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
lekarzy
> znam trochę, nie z wizyt w tejże, a towarzysko.

hmm, jęzeli robiła to jako młoda lekarka, bez wypracowanego układu z poza
lokalnych układów środowiska medycznego to siedząc 8 H i tak elegancki start
miała, tak, że proponuję uwierzyć

296. Data: 2004-06-15 11:54:32

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jun 2004 13:15:28 +0200 I had a dream that Sowa <m...@b...pl>
wrote:
> Jasne - parzcież tylko Grzegorz Janoszka pieje nam tu mądrości wszelakie
> (szkoda że z palca wyssane, ale nadchodzi przecież sezon ogórkowy).

Ehm, pokaż mi, co ja w tym wątku napisałem, a co jest wyssane z palca.
Zresztą już kilka razy o to prosiłem...
Oczywiście nie pokażesz, bo to mają do siebie trolle, że szczekać
umieją, a jak przyjdzie co do czego, to zmieniają temat :)

> - to dlaczego już od kilku lat kopalnie w Czechach i na
> Bo mają lepszych polityków . _Polityków_ a nie lepszych górników.
> Niestety Twoje wypowiedzi tutaj jak raz przylegają do tego co prezentują
> nasi politycy - wszyscy głupi, tylko oni mądrzy - no i mamy efekty tego.

A co zrobią politycy, jak połowa górników zacznie głodówkę, a druga
połowa zdemoluje Warszawę? Prawda jest taka, że co ekipa rządząca, to
miała lepsze lub gorsze pomysły na górnictwo, ale praktycznie wszystkie,
co do jednego, były oprotestowywane przez związki górnicze, a to, co
udało się wprowadzić, zostało okupione wielkimi ustępstwami, jak np.
astronomiczne odprawy i osłony, których nie doświadczają w takej
wysokości żadne inne grupy zawodowe.

Pewnie u nas losy górnictwa potoczą się tak jak w Wielkiej Brytanii,
tylko że niestety jeszcze minie wiele lat, nim górnicy zmądrzeją
i zrozumieją, że jak nie odpuszczą, to stracą pracę i już.

297. Data: 2004-06-15 11:55:05

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm, jęzeli robiła to jako młoda lekarka, bez wypracowanego układu z poza
> lokalnych układów środowiska medycznego to siedząc 8 H i tak elegancki
start
> miała, tak, że proponuję uwierzyć

Nie marnuję wiary na coś, do czego nikt nie jest w stanie mnie przekonać
logicznymi i prawdziwymi argumentami, ba - nie próbuje ;P

Jakoś znam sporo młodych (już teraz relawtywnie młodych, hehe) lekarzy. Nikt
nigdy nie pracował po 8 godzin - etaty/pensum były mniejsze, coś jak u
nauczycieli. Nadgodziny -a, to co innego.

Margola

298. Data: 2004-06-15 11:57:05

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <cammb6$nki$1@news.onet.pl>, m...@b...pl says...
> To ma do rzeczy, że górnicy nie są winni upadku górnictwa w Polsce, bo nie

górznicy sš niestety częœciowo winni.
1. Przez takie a nie inne wybory przy urnach
2. Przez takie a nie inne wybory zwišzkowe
3. Przez takie a nie inne naciski - czyli wymuszanie swoimi działaniami
pewnych decyzji.

Oczywiscie nie oznacza to ze tylko oni sa winni i ze sa winni
wszystkiego.

> Każdy chce zarabiać i dostawać sumy adekwatne do włożonego trudu i
> ponoszonego ryzyka.

Ale nie kazdy np. wychodzi na ulice z grozbami - sprobojcie mnie zwolnic
to zobaczycie jaki rozp... zrobie.

Podsumowujac. Gornik z powodu tego ze jest gornikiem nie jest ani glupi
ani nie jest winien takiej a nie innej sytuacji gornictwa. Ale przez to
jak sie zachowuje w roznych sytuacjach moze sie przyczyniac do
kiepskiego stanu galezi, na ktorej jeszcze siedzi. Jak kazdy inny
czlowiek.

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

299. Data: 2004-06-15 11:57:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha. Akurat mnie. Dobrze, ze to na mnie trafiło, a nie na resztę
> grupowiczów, których oczywiscie skłonna jesteś przekonać?

tylko ty wyrazilas swoja "wiedze" na temat funkcjonowania
przychodni.

> Twoje dziecinne "nie bo nie" dość są zabawne. Ty się ze mną baw, a ty idź
> sobie, jesteś bzidka be, nie lubię cię. Królowa podwórka ;)

nie wiem o jakiej piaskownicy mowisz dziewczynko;)
ale o jakielkowiek mowisz, to chyba musisz pobawic sie
tam sama.

iwon(k)a

300. Data: 2004-06-15 11:58:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"aok" <a...@o...pl> wrote in message news:camnrp$7qo$1@nemesis.news.tpi.pl...
> hmm, jęzeli robiła to jako młoda lekarka, bez wypracowanego układu z poza
> lokalnych układów środowiska medycznego to siedząc 8 H i tak elegancki start
> miała, tak, że proponuję uwierzyć

"z pamietnika mlodej lekarki....." ;)))))

iwon(k)a

Mam problem z dzieckiem!Pilne!
pomoc psychologiczna Łódź
RFD pl.rec.ciuchy