kryzys w związku a zmęczenie

301. Data: 2004-06-15 12:00:57

Temat: Re: kryzys w związku a zmęczenie
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> wrote in message
news:camo5p$l9t$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Nie marnuję wiary na coś, do czego nikt nie jest w stanie mnie przekonać
> logicznymi i prawdziwymi argumentami, ba - nie próbuje ;P

twoja logika szwankuje- podalam logiczne
i prawdziwe argumenty- pracowalam po 8 godzin,
dostawalam 350 zl- tyle tylko, ze ty nie wierzysz.
nie wiem wiec jakie prawdiziwe argumenty do ciebie dotra?
takie ktore ci beda sie bardziej podobac???

> Jakoś znam sporo młodych (już teraz relawtywnie młodych, hehe) lekarzy. Nikt
> nigdy nie pracował po 8 godzin - etaty/pensum były mniejsze, coś jak u
> nauczycieli. Nadgodziny -a, to co innego.

i tu sie zamykaja twoje horyzonty.

iwon(k)a

302. Data: 2004-06-15 12:04:49

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem wiec jakie prawdiziwe argumenty do ciebie dotra?
> takie ktore ci beda sie bardziej podobac???

Powiedzmy, ze do mnie dotarły argumenty większosciowe. Uogólniłam sobie
Twoim przykładem wnioski z własnego podwóreczka i wyszło mi, że lekarze w
przychodniach to obiboki.

Nikt

> i tu sie zamykaja twoje horyzonty.

Całe szczęscie, że Twoje są szeroko otwarte, a wiatr hula, hula...

Margola

303. Data: 2004-06-15 12:07:08

Od: "aok" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "z pamietnika mlodej lekarki....." ;)))))
w pierwszej chwili chciałem rozpocząć "Będąc młodą lekarką..."

304. Data: 2004-06-15 12:12:12

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzmy, ze do mnie dotarły argumenty większosciowe. Uogólniłam sobie
> Twoim przykładem wnioski z własnego podwóreczka i wyszło mi, że lekarze w
> przychodniach to obiboki.

no i na tym poprzestanmy, o czym juz pisalam wczesniej,
a na co ty sie oburzylas. teraz widzisz, ze ciebie nie
ma sensu przekonywac.

> Całe szczęscie, że Twoje są szeroko otwarte, a wiatr hula, hula...

zdecydowanie wole swierze powietrze niz zgusniale stare.

iwon(k)a

305. Data: 2004-06-15 12:12:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"aok" <a...@o...pl> wrote in message news:camopn$b1s$1@nemesis.news.tpi.pl...

> w pierwszej chwili chciałem rozpocząć "Będąc młodą lekarką..."

:))))

iwon(k)a

306. Data: 2004-06-15 12:46:31

Temat: Re: OT Zasilki
Od: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a t...@t...zmyłka> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 15 Jun 2004 11:54:32 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka
<G...@S...pro.onet.pl> pisze:

>A co zrobią politycy, jak połowa górników zacznie głodówkę, a druga
>połowa zdemoluje Warszawę?

Zawód polityka nie jest zawodem specjalnej troski. Jak sie nie umie -
trzeba poniesc konsekwencje. To nie wina górnikow, ze tych
konsekwencji sie nie wyciaga.

> Prawda jest taka, że co ekipa rządząca, to
>miała lepsze lub gorsze pomysły na górnictwo, ale praktycznie wszystkie,
>co do jednego, były oprotestowywane przez związki górnicze, a to, co
>udało się wprowadzić, zostało okupione wielkimi ustępstwami, jak np.
>astronomiczne odprawy i osłony,

To był JEDYNY skuteczny sposób na to, by Ci ludzie odeszli z zawodu,
nie czuli sie upoorzeni i mieli jakas swoja szanse. Ja wiem, ze tu,
na liscie mozna napisac: trzeba zamknac kopalnie. I sprawa jest niby
rozwiazana. Tyle, że to oznacza skazanie kilkuset tysięcy ludzi na
nędzę i głod (dosłownie). A ludzie głodni i upokorzeni w sile setek
tysięcy są już groźni. Są w stanie przewrócić państwo i zrobić rzeczy,
które pamiętają nasi dziadkowie bądź rodzice, ale nie my. I nawet
wysyłając wojsko, by strzelało ostrą aminicją do owych górników
może nie zatrzymać takiej ruchawki. Co się może dziać dalej, tylko
wyobraźnia podpowiada. Więc nie ma innego sposobu na pokojowe
rozwiązania problemu górnictwa niż odprawy. Czy Ci się to podoba,
czy też jest przeczne z jakąś ideologią.

>Pewnie u nas losy górnictwa potoczą się tak jak w Wielkiej Brytanii,
>tylko że niestety jeszcze minie wiele lat, nim górnicy zmądrzeją
>i zrozumieją, że jak nie odpuszczą, to stracą pracę i już.

Większość gorników dawno zmądrzała. Tyle, że że pieniędzy na
odprawy już nei ma.

pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

--
Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

307. Data: 2004-06-15 14:52:43

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Jun 2004 14:46:31 +0200 I had a dream that Andrzej Garapich <> wrote:
> To był JEDYNY skuteczny sposób na to, by Ci ludzie odeszli z zawodu,
> nie czuli sie upoorzeni i mieli jakas swoja szanse.

Naprawdę? A dlaczego zlikwidowano tysiące PGR i tym ludziom nie dano
nic! Rolnicy nie czuli się upokorzeni? Mieli jakieś szanse?

> [...]
> tysięcy są już groźni. Są w stanie przewrócić państwo i zrobić rzeczy,
> które pamiętają nasi dziadkowie bądź rodzice, ale nie my. I nawet

W PGR pracowało więcej ludzi, niż było we wszystkich kopalniach.

> [...]
> rozwiązania problemu górnictwa niż odprawy. Czy Ci się to podoba,
> czy też jest przeczne z jakąś ideologią.

Aha - czyli PGR można zamknąć i nie dać ludziom ani złotówki, a "jedyna
szansa na pokojowe rozwiązanie problemu górnictwa" to astronomiczne
odprawy?
Całe szczęście, że rolnicy mieli na tyle oleju we łbie (albo tak nie
wierzyli w szanse powodzenia), że nie zrobili rewolucji.

> Większość gorników dawno zmądrzała. Tyle, że że pieniędzy na
> odprawy już nei ma.

Większość obecnych górników (nie tych byłych) to najtwardszy beton
komuny w Polsce. A byli górnicy w większości (około 2/3) natychmiast
przejedli i przepili swoje odprawy, jakiekolwiek duże by nie były.

308. Data: 2004-06-15 14:57:04

Od: "Czarownica" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, ROTFL.
> To sa tylko dwie alernatywy: albo znajomi, alebo w ciemno ?

Oj dla jednych smiech dla innych nie ....
Ja innej nie widzę ....poza tym Dunia nie kazdy jest stworzony do tego zeby
wyjeżdzac za granice.Niektórzy potrzebuja do zycia znajomych, rodziny....itd a
wyjazd za granica wiązałby sie z tym ze byłabym sama.Zresztą trudno to
wytłumaczyć, po prostu w ciemno sie obawiam jechać.Jakoś nie ufam posrednikom o
pracę ....po doswiadczeniach np moich znajomych kt z czegos takiego
skorzystali.Poza tym ja niechce mieszkac za granicą! Byłam kiedyś niepodobało
mi sie i tyle z róznych wzgledów.

> Dlaczego akurat w Polsce ?

Bo w końcu trafiłam na lekarza do kt mam zaufanie ... ale i tak nigdy nie ma
gwarancji ze kiedys nie bede musiala pójść na operacje czy cus w razie gdyby
cos nagle wystąpilo.Dla mnie jeden z agumentów na nie przed wyjazdem za
granice.Poza tym jestem w trakcie rozpoczętego leczenia u tego lekarza itd

pozdrówka
Czarownica

309. Data: 2004-06-15 14:57:04

Od: "Czarownica" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

310. Data: 2004-06-15 15:54:37

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

idiom z adresu <i...@w...pl> w wiadomości
<camigs$j3b$1@nemesis.news.tpi.pl> wymodził(a):

> Kiedy to było? W czasach maszyny parowej ??

Nie, w czasach kamienia łupanego:-/.

> Obecnie, dziecinko, gónicy nie wyjeżdżają spod ziemi na przerwę
> śniadaniową i nie siadają na gołej ziemi.

Dziecinki i inne protekcjonalne zwroty zachowaj sobie dla znajomych, nie
życzę sobie takich sformuowań.

>Zatem - powiem wprost -
> pierniczysz głupoty.

Uff, dobrze, że nie pierd**isz.

> A moi znajomi górnicy (dołowi) mawiają, że jak na szychcie się nie
> zdrzemną, to szychta nie jest zaliczona...

To może o 'takich' górnikach bez przerwy pisze Grzegosz J.

> Monika (z Jastrzębia Zdr, które żyło i nadal żyje z górnictwa)

Pisałam o Wałbrzychu w czasach, kiedy _działały_ tam kopalnie, a nie o
Jastrzębiu Zdroju, więc nie pisz, że 'pierniczę głupoty', tylko dlatego, że
w miejscu, z którego pochodzisz działo się inaczej.

--
Paulinka

Mam problem z dzieckiem!Pilne!
pomoc psychologiczna Łódź