Re: [OT?] antykoncepcja a celulit

From: Kruszyzna <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: [OT?] antykoncepcja a celulit
Date: Wed, 27 Jun 2007 21:07:35 +0200

sq4ty wrote:
> Dokładnie :).
> Kiedyś chyba Kruszs wspominała o teorii zaprzeczania i ja ją właśnie stosuję
> :). Nie odwracam się tyłem do lustra, nie widzę cellulitu, to znaczy że go
> nie ma :).

Rany, to naprawdę moje słowa? Poczułam się zbudowana własnym rozsądkiem :-P
A tak sobie ostatnio myślałam (czyżbym miała zostać myśliwym?) i doszłam
do wniosku, że najgorsza rzecz, jaką kobieta może zrobić, to serwować
swojemu facetowi potrawy w stylu: Misiu, ale ja gruba jestem...
Chciałabym mieć większe cycki... Boże, jaki ja mam zad! O jaka wstrętna
galareta.
Naprawdę, gdyby cellulit był dla niego problemem, toby się z Tobą nie
zadawał. Widziały gały co brały :)

Krusz.
--
Kruszyna