Re: [długie]masz kłopoty z podejmowaniem decyzji?

21. Data: 2002-09-11 08:39:03

Temat: Re: OT było Re: [długie]masz kłopoty z podejmowaniem decyzji?
Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stan surowy prawie zamknięty - chałupa pod dachem, czekamy na
> okna. Swoją drogą taka budowa to niezły test dla związku - z
> jednej strony realizacja Wielkiego Wspólnego Marzenia, z
> drugiej - cały ten kołowrót nieźle daje w kość. Na początku
> śmialiśmy się po przestrogach znajomych, że przynajmniej nie
> będziemy się musieli rozwodzić ;), potem stwierdziliśmy, że
> jeśli to nas nie złamie, to już nas nic nie ruszy :)

> [...]

Witam

Witam w klubie budujących i realizujących "wspólne wielkie marzenie" Haniu
ja jestem na podobnym etapie budowy i przyznaje Ci racje , to WIELKI test
dla związku.Ale przyznaj sama, jak miło jak ta chałupka "rosnie" z dnia na
dzień i to wspólne siedzenie z TŻ po wyczerpującym tygodniu na jakieś cegle
przed domkiem, ehhhhhh wszystkie problemy znikają jak sie tak wspólnie
patrzy na to ;-)))

Pozdrawiam Jolka

22. Data: 2002-09-11 08:50:45

Od: g...@e...pl (Grzegorz Nowaczyk) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cegle
> przed domkiem, ehhhhhh wszystkie problemy znikają jak sie tak wspólnie
u mnie okna juz sa - ale klopoty jakie byly takie sa
zenka chce odejsc a o naszym SZCZESLIWYM GNIAZDKU nie chce slyszec!
to dopiero jest motywacja do ciagniecia dalej :-(

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

23. Data: 2002-09-11 09:29:19

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jolka" <j...@w...com.pl> napisał w
wiadomości news:almvch$p7u$1@news.tpi.pl...
> [...] to WIELKI test
> dla związku.

Ano. I lepszy od psychoanalizy - jak się tak jakaś grubsza afera
zwali człowiekowi na głowę, a potem się to na spokojnie
przemyśli, to człowiek sobie czasem musi powiedzieć "Hanka, ty
świnio" ;) Albo - jeśli już przy tym jesteśmy - "Hanka, ty
szczęściaro, ale masz mądrego chłopa" :)))

> [...]
jakieś cegle
> przed domkiem, ehhhhhh wszystkie problemy znikają jak sie tak

My sobie możemy posiedzieć po gospodarsku, na przyzbie :) - mamy
już schody wejściowe. A w takim kołowrocie to ważne, żeby
pamiętać o tym i czasem trochę na siłę znaleźć chwilę na
siedzenie i zachwycanie się.

Pozdrawiam
Hanka wykończona, ale szczęśliwa :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

24. Data: 2002-09-11 09:47:30

Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Nowaczyk" <g...@e...pl> napisał w
wiadomości news:001601c2596f$833d26a0$4e01a8c0@AD.EUROPOLMEBLE.
PL...

> [...]
> zenka chce odejsc a o naszym SZCZESLIWYM GNIAZDKU nie chce slyszec!
> to dopiero jest motywacja do ciagniecia dalej :-(

Grzesiu , przykro ale chyba nie z powodu budowy tego gniazdka chce odejść?

25. Data: 2002-09-11 09:51:15

Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:aln1qp$1221$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> już schody wejściowe. A w takim kołowrocie to ważne, żeby
> pamiętać o tym i czasem trochę na siłę znaleźć chwilę na

Ja mogę siedzieć na tarasie od strony ogrodu lub wejściowym, bo chałupka
przykryta ale schodów niet, będą za rok ( nie mamy pomysłu jakie). A wiecie,
w niedziele pojechalismy tam całą rodzinką My i nsze dzieci i siedzielismy
cały dzień, nawet grila zrobiliśmy. Młodsza córka (Ania 9 lat) nie chciała
wracać do bloku. Ale było fajnie!!!!!!! ;-)))) oglądanie pokoi i juz
meblowanie, a jeszcze okien nawet nie ma ;-)))

Pozdrawiam Jolka

26. Data: 2002-09-11 11:25:32

Od: g...@e...pl (Grzegorz Nowaczyk) szukaj wiadomości tego autora

> Grzesiu , przykro ale chyba nie z powodu budowy tego gniazdka chce odejść?
tak ogolni sie wszystko popapralo - sytuacje opisywalem w ub. miesiacu.
Troche pozytywniej nastawil mnie Jacek opisujac swe przezycia - ale ja
pomalu wysiadam...

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

27. Data: 2002-09-11 11:59:43

Od: "jolka" <j...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Nowaczyk" <g...@e...pl> napisał w
wiadomości news:005701c25985$71023e10$4e01a8c0@AD.EUROPOLMEBLE.
PL...
> tak ogolni sie wszystko popapralo - sytuacje opisywalem w ub. miesiacu.
> Troche pozytywniej nastawil mnie Jacek opisujac swe przezycia - ale ja
> [...]

szukałam i nie znalazłam ;-((( tego watku . ale widze że na grupie budowa
się udzielasz, tez ja czytam

Pozdrawiam Jolka

28. Data: 2002-09-11 14:20:42

Od: g...@e...pl (Grzegorz Nowaczyk) szukaj wiadomości tego autora

> szukałam i nie znalazłam ;-((( tego watku . ale widze że na grupie budowa
> się udzielasz, tez ja czytam
>
> Pozdrawiam Jolka
juz mnie tam dawno nie bylo (poczatkowo z konta g...@p...onet.pl dopiero
pozniej firmowe) - to chyba cos z ta motywacja do dzialan. Co do watku to
odszukam i podesle na priv -ok?

--

Re: Rocznica ślubu
Re: Rocznica ślubu