Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno.

71. Data: 2002-05-09 08:07:19

Temat: Re: Nic tak nie poprawia nastroju jak dobra galeria porno.
Od: "moooni" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates wrote:

> Nie mam nic przeciwko rozmawianiu tutaj o sprawach erotycznych w
> różnych ich odmianach. Mam jednak nieodosobnione poczucie, że w tym
> wypadku bezimienny młodzieniaszek płci obojga puścił sobie dla jaj
> bąka i większość zatyka nosy a ty chcesz to wąchać. Ja nie widzę
> tutaj żadnej dyskusji i wobec tego pisanie o braku moich argumentów
> jest bezsensowne i nie logiczne.
A kto powiedzial, ze to troll? Na każdego nowego tak reagujecie? Moze chcial
dolączyć się do grupy w niekonwencjonalny sposób? Pierwszy post w stylu:
"jestem Zenek z Karwosiekow, mam fajna zone i ogladam pornole" przeszedlby
bez echa zapewne. Chcial czlowiek blysnąć, a TWA go zgasilo ;-( Przepraszam
bardzo, ale ja tutaj widze TWA - od nowych zyciorysow wymagacie? Sami z soba
chcecie dyskutowac? Nie mozna tak po prostu wejsc na grupe, rzucic
kontrowersyjnym haslem i nie zostać nazwanym trollem? Jak sie okazuje nie
mozna. Moze mam dzisiaj zly humor, ale tak to odbieram. Jesli sie myle -
prosze o wytlumaczenie.

> Jak cię ten temat w taki sposób postawiony nęci, to przenieście się
> razem na pss
> NIE MODEROWANĄ.
Tam już byłam, nie podoba mi się ;-(

> Poniosło mnie trochę więc teraz ponownie przepraszam za ton
> wypowiedzi. Darek D.
"I poniosło, poniosło, poniosło
W sali uda o uda trze fokstrot
W koło chleją, całują się, wrzeszczą
Nieprzytomnie, głupawo, złowieszczo...."
Tak mi się skojarzyło, sorry ;-) Lubię Bajora ;-)

--
m...@p...prv.pl
gg:70198 icq:46479443

72. Data: 2002-05-09 08:08:53

Temat: Re: OT do Imie Nazwisko bylo: Odp: Nic tak nie poprawia nastroju jak (...)
Od: <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a widzisz...własnie w tym zdaniu według mnie wykazałas sie brakiem
> toleracji....dla Murzynów....a mnie akurat to boli.......nie traktuje sie tak
> ludzi. To wszystko.

i jeszcze jedno: udało Ci sie mnie złapać na tzw" mysleniu stereotypami" -
blondynka = brak intelektu;) punkt dla Ciebie, ale Ty robisz dokładnie to samo:-
(( tylko ze ocierasz sie o rasizm, czego ja nie cierpie, nawet w żartach;-)

Wiec jesli prosisz o tolerancje sama jej przestrzegaj.

pozdrawiam
Ula

73. Data: 2002-05-09 08:21:11

Temat: Re: Do Sandry, bylo: OT do Imie Nazwisko
Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja Ci zadam inne pytanie: Czy musisz traktowac wszystkich jak SWOJE
> zwierzeta ze SWOJEGO cyrku ? Nozka w gore, nozka w bok, wierszyk dla
babci,
> piosenka dla dziadka, usmiech nr 3 dla sasiadki. Nie przyszlo Ci do glowy,
> ze nie wszyscy maja ochote na TWOJA tresure. To sie tyczy m.in. Twoich
> wymagan, co do podpisow. Jedynie Slusznej Formy Pisania Postow. Masz chyba
> problem....

Jezeli Tobie to przeszkadza to TY masz problem ;-)
Ale nie dam wciągnąc w slowne przepychanki :-))))) (za bardzo mi sie Twoj
nick podoba :-) ).

To nie jest moj cyrk, to nie sa moje zwierzątka (swoje zwierzątka trzymam w
domku i tresuję po cichu, na swiat wypuszcza mjak juz moge pokazac efekty
;-)))) ). Rozbawilas mnie :-)))). To nie sa moje wymagania, tylko netykieta.

Amber, daj spokoj:-))))))...... lepiej powiedz jaką macie pogode w okolicach
Wroclawia.

(jezeli moje intencje sa niejasne, to mozesz to odczytac jako leciutko
pobłażliwą dużą sympatię, _bez_ wywyższania sie)

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

74. Data: 2002-05-09 08:25:56

Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik moooni <m...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abdanp$5gb$...@k...task.gda.pl...

> [...]
> mozna. Moze mam dzisiaj zly humor, ale tak to odbieram. Jesli sie myle -
Moooni, tak, MASZ zly humor, wlaczam GG, pogadasz? :-)))))
Moniko, jak myslisz dlaczego tu i na psd jest tak malo trolli i spamu?
A nowe osoby ciagle dochodza :-) (i niech dochodzą ciągle :-) )....

> Tam już byłam, nie podoba mi się ;-(
czyli jednak odrobina "moderowania" dobrze robi? :-)))) ;-P
Moniś, przypomnij sobie, ze nikt w ostatniej dyskusji o flirtach i zwiazkach
nikogo nie wyzywal od trolli :-)))

> Tak mi się skojarzyło, sorry ;-) Lubię Bajora ;-)
rany, ja tez!!!!!!!

75. Data: 2002-05-09 08:33:33

Od: "moooni" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anyia => Madzik wrote:

> Moooni, tak, MASZ zly humor, wlaczam GG, pogadasz? :-)))))
Ja mam caly czas wlaczone, to Ty nie reagujesz na moje ataki - widać nie
chcesz ze mną rozmawiać ;-(

> Moniko, jak myslisz dlaczego tu i na psd jest tak malo trolli i spamu?
bo TWA nie dopuszcza nikogo do glosu?

> A nowe osoby ciagle dochodza :-) (i niech dochodzą ciągle :-) )....
i niech dochodzą, dochodzą, dochodzą....... ;-)

> czyli jednak odrobina "moderowania" dobrze robi? :-)))) ;-P
Nie o to chodzi: nie lubie jak ktos decyduje za mnie i tylko z racji innych
poglądów nie dopuszcza mnie do głosu.

> Moniś, przypomnij sobie, ze nikt w ostatniej dyskusji o flirtach i
> zwiazkach nikogo nie wyzywal od trolli :-)))
Nie czytalam tej dyskusji do konca, bo zdrażniła mnie na samym początku.

Padam, padam, padam, ta muzyka upaja jak gin
Padam, padam, padam, za muzyką tą idziesz jak w dym..."

--
m...@p...prv.pl
gg:70198 icq:46479443

76. Data: 2002-05-09 08:40:54

Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik moooni <m...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abdc8u$9u7$...@k...task.gda.pl...
> Ja mam caly czas wlaczone, to Ty nie reagujesz na moje ataki - widać nie
> chcesz ze mną rozmawiać ;-(
zalatwimy to prywatnie.

> bo TWA nie dopuszcza nikogo do glosu?
patrz linijka nizej ;-)
> i niech dochodzą, dochodzą, dochodzą....... ;-)
a jak juz dojda, to niech to dobrze wspominaja i szybko powtorza :-))))))

> Nie czytalam tej dyskusji do konca, bo zdrażniła mnie na samym początku.
to musisz mi uwierzyc na slowo :-)))))))) MSPANC, P.

77. Data: 2002-05-09 08:48:52

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moooni" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

> A kto powiedzial, ze to troll?
Głos wewnętrzny czasami również omylny
> Na każdego nowego tak reagujecie?
Bynajmniej.Poczytaj wcześniejsze posty, to zauważysz, że ci nowi, którzy
zgłaszali się z tematem (np.problemem) w sposób konwencjonalny otrzymywali
bardzo konkretne odpowiedzi i rady i niejednokrotnie później za nie
dziękowali
bo im w życiu pomogły
> Moze chcial dolączyć się do grupy w niekonwencjonalny sposób?
A tu trafił akurat na co niektórych konserwatystów.
>Pierwszy post w stylu:
> "jestem Zenek z Karwosiekow, mam fajna zone i ogladam pornole" przeszedlby
> bez echa zapewne.
Trudno powiedzieć, na pewno w każdym razie byłby bardziej wiarygodnym niż
troll.
Chcial czlowiek blysnąć, a TWA go zgasilo ;-( Przepraszam
> bardzo, ale ja tutaj widze TWA - od nowych zyciorysow wymagacie?
Bynajmniej, choć czasami ich fragment pomaga ukierunkować dyskusję
>Sami z soba chcecie dyskutowac?
Jak się nie ma, co się lubi, to.......... :-)))))
> [...]
> mozna. Moze mam dzisiaj zly humor, ale tak to odbieram. Jesli sie myle -
Ja miałem wczoraj zły humor a dziś jest OK, czego i tobie życzę.

> Tam już byłam, nie podoba mi się ;-(
Też tam kiedyś się przyglądałem i podzielam twoje odczucia dodając
jeszcze, że mimo, że tematyka nęcąca, to grupa wg mnie zieje nudą.
Tutaj za to dyskusje pełną parą ale to inna specyfika tej grupy.

> "I poniosło, poniosło, poniosło
> W sali uda o uda trze fokstrot
> W koło chleją, całują się, wrzeszczą
> Nieprzytomnie, głupawo, złowieszczo...."
> Tak mi się skojarzyło, sorry ;-) Lubię Bajora ;-)
Świetnie dobrana piosenka - OKLASKI :-))))
Darek D.

78. Data: 2002-05-09 08:51:42

Temat: Re: OT do Sokratesa
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:abdaak$i6b$2@news.tpi.pl...
> Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:abcu2b$hs6$...@n...tpi.pl...

> jasne, Tatusiu.
> I znowu pomyliłeś priva z ogólnym :-)))) Wszystko dlatego ze za wczesnie
> wstajesz
Hahahahahahahaha, być może?
Przepraszam pozostałych za prywatę w tym miejscu ale tutaj ona najlepiej
pasowała
PNMSP Darek D.

79. Data: 2002-05-09 09:08:08

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "moooni" <m...@k...pl> napisał

> Moooni ... jak ja Ci dziękuję za ten post :-)))
>
> Już myślałam (czytając te wszystkie wcześniejsze politycznie poprawne
> pościki), że jestem najbardziej zboczoną kobietą na ziemi .... bo ja
bardzo
> lubię oglądać pornosy ;-)

Hej,
A jak ktoś nie lubi porno i nie poprawia mu to nastroju, to nie oznacza
tylko, ze jest "politycznie poprawny"...to po prostu znaczy, że "filmiki" i
"galerie" mu nie odpowiadają i właśnie nie poprawiają nastroju.
Na przykład mi (sprawdzałam ;-).

Ola

P.S. Co jest złego w politycznej poprawności?

80. Data: 2002-05-09 09:09:15

Od: "moooni" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates wrote:

> Jak się nie ma, co się lubi, to.......... :-)))))
...to się podgląda sąsiada. Ja wlasnie podglądam :)

> Ja miałem wczoraj zły humor a dziś jest OK, czego i tobie życzę.
Przejdzie, z czasem. Byle nie na kogoś bliskiego...

> Też tam kiedyś się przyglądałem i podzielam twoje odczucia dodając
> jeszcze, że mimo, że tematyka nęcąca, to grupa wg mnie zieje nudą.
> Tutaj za to dyskusje pełną parą ale to inna specyfika tej grupy.
Dlatego też tak wiele _nowych_ osób _tutaj_ przychodzi ;-)

> Świetnie dobrana piosenka - OKLASKI :-))))
To moze teraz:
"Chodź, mam jeszcze parę stów
Pójdziemy przepić je
Niedrogie bistro znam..." :-)

--
m...@p...prv.pl
gg:70198 icq:46479443

[OT] Nic tak nie poprawia nastroju
Warto któregoś dnia...
[OT] do Qwaxa
ojczym, który nie ma własnych dzieci
skad sie to bierze ze feminizm znaczy rozbicie rodziny