[OT] do zielonogórzanek

1. Data: 2005-02-02 20:47:20

Temat: [OT] do zielonogórzanek
Od: "Aneta" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak czytam i czytam o spotkaniach dziewcząt np z Wrocławia, Gdańska itp. I
tak troszkę pozazdrościłam {w dobrym tego słowa znaczeniu] Więc może my
Lubuszankki byśmy się tak umówiły na takie spotkanko? Co Wy na to Dziewczęta
"wszelkiej maści" [znaczy szydełkowe, krzyżykowe, drutowe itp ;-)] z
Zielonej Góry i okolic?

Pozdrawiam

Aneta z Zielonej

1. Data: 2005-02-02 21:19:25

Temat: Re: [OT] do zielonogórzanek
Od: "Anna B." <b...@p...wytnijtoto.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta napisał(a):
> [...]
> Lubuszankki byśmy się tak umówiły na takie spotkanko? Co Wy na to Dziewczęta
> "wszelkiej maści" [znaczy szydełkowe, krzyżykowe, drutowe itp ;-)] z

Aneto, a gdzieś Ty była do tej pory? :)))
To znasz?
http://republika.pl/beazuku/
A swoją drogą, to dawno się nie widziałyśmy. :D

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Z. Lubuska)

1. Data: 2005-02-02 21:54:43

Temat: Odp: [OT] do zielonogórzanek
Od: "Aneta" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczęta

> Aneto, a gdzieś Ty była do tej pory? :)))

No cóż "trochę spałam" ;-) a tak wogóle to byłam rozdarta między Gubinem a
naszą "Zielonką". Teraz mam troszkę więcej czasu więc się wzięłam wkońcu za
szydełkowanie. Aczkolwiek dużych zbiorów ie mam. :-) A forum znalazlam
dopiero gdzieś tak pod koniec pażdziernika ub.r.

> To znasz?
> http://republika.pl/beazuku/

Właśnie dzięki Tobie poznałam :-)

> A swoją drogą, to dawno się nie widziałyśmy. :D

To może niebawem? Chętnie poznam kogoś kto będzie dzielił ze mną pasję
robótkowania.

Pozdrawiam

Aneta

1. Data: 2005-02-02 22:03:19

Temat: Re: Odp: [OT] do zielonogórzanek
Od: "Anna B." <b...@p...wytnijtoto.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta napisał(a):

(...)

> Właśnie dzięki Tobie poznałam :-)

> To może niebawem? Chętnie poznam kogoś kto będzie dzielił ze mną pasję
> robótkowania.
>
> Pozdrawiam
>
> Aneta

Aneto, teraz są ferie i chyba się dziewczyny rozjechały, bo coś ich tu
nie widać. Trzeba troszkę odczekać.
W każdym razie cieszę się, że tu jesteś. :)))

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Z. Lubuska)

1. Data: 2005-02-02 22:18:52

Od: "Ania" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pozdrawiam Zieloną Górę i okolice. Spotkanko to wspaniały pomysł, ale chyba
jednak po feriach...
Chętnie przyjdę, szkoda tylko że narazie nie mam się czym pochwalić,
ostatnio trochę dłubałam ale tylko kartki świąteczne i wszystko przekazałam
na rzecz szkoły, do której chodzi moje dziecko.
Pozdrawiam Cię Aniu i Aneto!
moja stronka www.hafty.strony.pl

1. Data: 2005-02-03 15:17:29

Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@T...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dziewczęta
> "wszelkiej maści" [znaczy szydełkowe, krzyżykowe, drutowe itp ;-)] z

ja jestem jak najbardziej za :)
tylko, że narazie nie mam się czym pochwalić bo wszystkie serwetki
porozdawałam a zima jest zawsze drutowa
Renata - ZG>

1. Data: 2005-02-03 17:57:37

Od: "Anna B." <b...@p...wytnijtoto.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

renata z Zielonej Góry napisał(a):
> ja jestem jak najbardziej za :)
> tylko, że narazie nie mam się czym pochwalić bo wszystkie serwetki
> porozdawałam a zima jest zawsze drutowa
> Renata - ZG>

Ja też, Renato, mam niewiele, bo większość "poszła między ludzi", ale
zawsze coś się tam znajdzie. :) Miło jednak będzie się znowu spotkać
choć na godzinkę.

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Z. Lubuska)

1. Data: 2005-02-03 19:43:36

Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna B." <b...@p...wytnijtoto.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ja też, Renato, mam niewiele, bo większość "poszła między ludzi", ale
> zawsze coś się tam znajdzie. :) Miło jednak będzie się znowu spotkać choć
> [...]

własnie, choć na godzinkę :)
Aniu a nie chcesz nowej Anny ( 2/2005)
kupiłam w ciemno bo miały być sweterki komunijne ale okazało się, że polskie
wydanie jest inne od niemieckiego. Niom i mam gazetke z haftami, a jak wiesz
nie umiem trzymac igły w dłoni :)
Nici tez wezmę, jutro zabieram się za uporządkowanie tej torby.
pozdrawiam
Ksanty ZG

1. Data: 2005-02-03 21:25:09

Od: "Anna B." <b...@p...wytnijtoto.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

jak wiesz
> nie umiem trzymac igły w dłoni :)
> Nici tez wezmę, jutro zabieram się za uporządkowanie tej torby.

Ha! Annę kupiłam tak jak Ty, bez zaglądania do środka. :( Ale każdą
gazetkę, jakiej nie mam, chętnie przejmę. Przejżę też swoje gazetki "z
drutami", gdzieś tam były jakieś narzutki komunijne.
Co do narzędzi, to chcialabym tak umieć druty w dłoniach, jak Ty.
Kochana jesteś, że pamiętasz o tych niciach. :)))

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Z. Lubuska)

1. Data: 2005-02-03 21:29:59

Od: "Anna B." <b...@p...wytnijtoto.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> ostatnio trochę dłubałam ale tylko kartki świąteczne i wszystko przekazałam
> na rzecz szkoły, do której chodzi moje dziecko.
> Pozdrawiam Cię Aniu i Aneto!
> moja stronka www.hafty.strony.pl

:(((
I nie zdążyłaś ich nawet sfotografować? Czy tylko nie wrzuciłaś do galerii?
:)))
No to chwytaj za igiełkę, to jeszcze zdążysz coś wyczarować do spotkania.
A jak tam frywolitki?

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Z. Lubuska)

FAQ- porządki i prośba
[papier] papier wycinankowy teczowy - Łódź
Jablonex, Grazka - Łódź
OT Program pocztowy
[szydelko] fajne bluzki i szale