freepatterns.com czy ktos zna?

1. Data: 2005-02-02 21:01:20

Temat: freepatterns.com czy ktos zna?
Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie,

powiedzcie, czy jest sens sie tam rejestrowac, czy ktos juz tam wlazil i czy
to bezpieczne? No i czy jest cos ciekawego...

Joe

1. Data: 2005-02-02 23:02:01

Temat: Re: freepatterns.com czy ktos zna?
Od: "Ula Płosarek" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joe <j...@k...pl> napisał(a):

> jak w temacie,
>
> powiedzcie, czy jest sens sie tam rejestrowac, czy ktos juz tam wlazil i czy
> to bezpieczne? No i czy jest cos ciekawego...

Wlasnie weszlam na te strone, bo cos kojarzylam, ale nie do konca... No i
okazalo sie, ze ja sie tam rejestrowalam :)
Nie wiem, co Cie interesuje, ja tam weszlam ze wzgledu na patchworki i
znalazlam kopalnie pomyslow. Teraz tam wchodze po kilku tygodniach przerwy i
mam wrazenie, ze jest sporo rzeczy, ktorych wczesniej nie widzialam - czyli
pewnie dbaja o te strone i dodaja regularnie.
Nie dostaje zadnego nadmiernego spamu, oprocz tego, na co sie sama zgodzilam -
ale to akurat jest fajne [newslettery] i, hmm, edukacyjne :))

Uka P.

1. Data: 2005-02-03 07:31:30

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zgodzilam -
> ale to akurat jest fajne [newslettery] i, hmm, edukacyjne :))

Ja się trochę rozczarowałam, myślałam że będzie więcej ciekawszych rzeczy.
Ale nie żałuję, ze się zarejestrowałam, dostaję od czasu do czasu
newslettery które zamówiłam, żadnego spamu, więc Ty bez obawy możesz się
zarejestrować, a nuż odnajdziesz jakąś kopalnię pomysłów.

Kasia

1. Data: 2005-02-03 08:51:56

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:ctrf4o$eic$1@sklad.atcom.net.pl,
ktoś podpisujący się Joe chciał powiedzieć, że:
> powiedzcie, czy jest sens sie tam rejestrowac, czy ktos juz tam
> wlazil i czy to bezpieczne? No i czy jest cos ciekawego...

Zależy czego szukasz - ale raczej tak. Strona dość często aktualizowana,
brak spamu - można choćby dla zajrzenia :)

--
Aneczka

1. Data: 2005-02-03 11:29:41

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Probowalam sie dzisiaj zarejestrowac, ale niby pisze, ze rejestracje
usala sie, ale nic poza tym... zadnego potwierdzenia, zednaj mozliwosci
zalogowania :(

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2005-02-03 11:38:53

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

U mnie to samo :o(

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
*****************
ciekawy link
http://tinylink.com/?yFbJStMZoH
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Archiwum z wyszukiwarka tematow
http://glinki.com/?l=g0wzwz

Uzytkownik "JotHa" <j...@a...net> napisal w wiadomosci

1. Data: 2005-02-03 12:02:26

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja się zalogowałam i przysłali mi login (mój adres mailowy) i hasło - jakieś
literki i cyferki. Bez problemu.
Aga

1. Data: 2005-02-03 12:37:44

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A mnie nic nie przyslali:o((((((

1. Data: 2005-02-03 20:36:16

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika z Rybnika napisał:
> A mnie nic nie przyslali:o((((((
To tak, jak i mnie :(
Nie lubia juz nas ? ;(((((

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2005-02-03 22:54:42

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:ctu233$9p6$1@news.onet.pl,
ktoś podpisujący się JotHa chciał powiedzieć, że:
> To tak, jak i mnie :(
> Nie lubia juz nas ? ;(((((

Sprawdźcie, czy Wam antyspam nie wycinają... Mnie tak interia cięła...

--
Aneczka

[OT] do zielonogórzanek
FAQ- porządki i prośba
[papier] papier wycinankowy teczowy - Łódź
Jablonex, Grazka - Łódź
OT Program pocztowy