[OT] dobra wiadomosc dla rzeszowianek

1. Data: 2005-10-12 10:41:13

Temat: [OT] dobra wiadomosc dla rzeszowianek
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dopiero od niedawna pojawiaja sie u nas sklepy typu Douglas i Reserved. No i
niedlugo otwieraja Sephore i Deichmanna.

Wg www.sephoiera.pl
C.C. Plaza Rzeszów - otwarcie wkrótce
Rzeszów
ul. Rejtana 65
Pon-Sob 10.00-21.00
Niedz 10.00-19.00

Zazula

1. Data: 2005-10-14 12:40:04

Temat: Re: [OT] dobra wiadomosc dla rzeszowianek
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> Dopiero od niedawna pojawiaja sie u nas sklepy typu Douglas i Reserved.

E, to "u nas w Olsztynie" Reserved już jest, ale Douglasa nie ma :(.

No i
> niedlugo otwieraja Sephore i Deichmanna.

Deichmann tez jest, ale znów porządnej Sephory nie ma. Ale za to otwierają
Multiplex*, gdzie będzie oczywiście duuuużo sklepów i będzie H&M, o którym
tu wiele czytałam.

Niestety, życie na "prowincji", jak to niektórzy mówią o miastach, nawet
wojewódzkich, poniżej 400.000 mieszkańców, jest ciężkie. Jestśmy 100 lat za
"stolycą"

Majka

* nie wiem po co nam ten Multiplex, kto będzie chodził do pięciu sal
kinowych, czy ile oni tam otwierają. Do tych kin co są też prawie nikt nie
chodzi :).

1. Data: 2005-10-14 12:45:15

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:

> Deichmann tez jest, ale znów porządnej Sephory nie ma. Ale za to otwierają
> Multiplex*, gdzie będzie oczywiście duuuużo sklepów i będzie H&M, o którym
> tu wiele czytałam.

akurat z h&m to IMHO nie ma co sie tak cieszyc...

-- kasica

1. Data: 2005-10-14 12:49:49

Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> akurat z h&m to IMHO nie ma co sie tak cieszyc...

co kto lubi ;)
Ostatnio sobie tam kupiłam spodnie i jestem wniebowzięta, bo to są takie
spodnie, których nigdzie indziej nie było. I na pewno tam będe wracać z
nadzieją, że znow coś wypatrzę.

Pozdrawiam, Yaga

--
"Tanz - mein Leben - tanz
Tanz mit mir

1. Data: 2005-10-14 12:58:33

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> akurat z h&m to IMHO nie ma co sie tak cieszyc...

Slyszalam ze polski odpowiednik nie jest zachwycajacy. Ale te holenderskie
tez juz nie maja takich wyprzedazy jak kiedys, za to dzial akcesoriow typu
kolczyki w tym roku byl ladny.

Zazula

1. Data: 2005-10-14 13:03:19

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:
> [...]

> * nie wiem po co nam ten Multiplex, kto będzie chodził do pięciu sal
> kinowych, czy ile oni tam otwierają. Do tych kin co są też prawie

Teraz Rzeszow ma coraz wiecej hipermarketow i sklepow
wielkopowierzchniowych. Mamy Leclercka, Tesco, Nomi, MM, Jysk. Teraz
otworzyli Castorame a i tak mamy lokalny Mroz - Chemal. Mamy multikino.
Otwieraja Rzeszow Plaza [tam bedzie Deichmann i Sephora]. Do tego Galeria
Graffica, Galeria Rzeszow, Galeria Targowa i Galeria Lazur ale wyczytalam ze
jakas brytyjska firma uwaza ze nie ma u nas galerii z prawdziwego zdarzenia
i chca wybudowac taka ala Dominikanska [jesli nie przekrecilam nazwy]. Mamy
jeszcze centra handlowe Europa II i Ameryka. I co z tego jak ja z rozmiarem
42 i duzym biustem przy 162 cm wzrostu nie mam tam czego szukac.

Zazula

1. Data: 2005-10-14 13:14:57

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> akurat z h&m to IMHO nie ma co sie tak cieszyc...

E, nie skreślałabym ich tak pochopnie. Mój pierwszy kontakt z tym sklepem był
kompletnym rozczarowaniem, a ostatnio kupiłam tam sobie świetny kostium,
bluzkę, tkany wzorzysty szal. Nie jest to jakieś wielkie nie-wiadomo-co, ale
ładne i niezbyt drogie.

--
JoP

1. Data: 2005-10-14 13:20:24

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> [...]
> bluzkę, tkany wzorzysty szal. Nie jest to jakieś wielkie nie-wiadomo-co, ale

alez ja ich nie skreslam, tez sobie kiedys cos kupilam, ale
tez i wielkiego entuzjazmu nie wzbudzaja ;) duzo smutniej by mi
bylo bez dajmy na to mexxa, niz bez h&m.

-- kasica

1. Data: 2005-10-14 13:32:58

Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa":

> akurat z h&m to IMHO nie ma co sie tak cieszyc...

otoz, sluchaj, jest. kupilam sobie u nich wczoraj bluzke, ktorej
jedynym defektem jest fakt, ze w ich oswietleniu wyglada
na rudopomaranczowa, a w reszcie oswietlen - na czerwona
strazacko. _ale_: po raz pierwszy od miesiaca poczulam sie
w czyms jak kobieta a nie kombajn bizon.

przy okazji: jak sobie lezalam, to ogladalam na TVN Style
taki program "Miasto kobiet". czy ktoras z Was to oglada?
czy ktoras z Was domysla sie, wg jakiego klucza (yntelygencja,
urok&czar jednostki, profesjonalizm?) wzieli do tego programu
Mlynarska? musze to wiedziec!

J.

1. Data: 2005-10-14 13:38:50

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-10-14 15:32:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Justyna Bargielska* skreślił te oto słowa:

> [...]
> czy ktoras z Was domysla sie, wg jakiego klucza (yntelygencja,
> urok&czar jednostki, profesjonalizm?) wzieli do tego programu

Na pewno chcesz poznać wersje oficjalną? ;>

81&a=28793281

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

[SPAM]esentieles de chanel
AA Oceanic dla mezczyzn
Calzedeonia- zakup rajstop. Warto??
a co by się stało, gdybym...(włosy)