Czyszczenie jelita grubego

121. Data: 2007-07-24 11:23:19

Temat: Re: [OT] ...i znowu Jeff... ;(
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie IP odnośnie 213.180.130.201 to http://niusy.onet.pl....

To tylko przekierowanie, a wywołanie pochodziło z :

70.52.54.71

co daje nam na http://www.ip-adress.com/

IP address: 70.52.54.71 (Copy)
IP country: Canada
IP address state: Quebec
IP address city: Montreal

(Zwracam honor :) ).

P.S. Jeff kiedyś chwalił się że ma maturę spoza terenu Polski....

http://tiny.pl/5mdk

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

122. Data: 2007-07-24 11:31:56

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna T. napisala:

(...)

Nerwy zaczynaja nawalac i probujesz chlapac nieudolnie blotem?

A to podawane IP, to ma byc na co dowod? Na twoja prawdomownosc?:)))

Podaj lepiej tutaj dowody twojego wyleczenia z tych wszystkich chorob ktorych
rzekomo doswiadczylas dzieki cudownej diecie, a ktora wraz z innym opty
oszustami zalecacie ludziom chorym.

Czytalas, co na wasz temat zamiescil w sieci kolejny naiwny, ktory zrozumial jak
niebezpieczna sekta jestescie?

Petla sie kochana wokol was zaciska:))

123. Data: 2007-07-24 11:41:26

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie IP odnośnie 213.180.130.201 to http://niusy.onet.pl....

Miało być :
Faktycznie IP odnośnie 213.180.130.201 to newsgate.onet.pl
Pardon...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

124. Data: 2007-07-24 15:57:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jeff i rynsztokowe bluzgi... No comment. Krysi naprawdę odwaliło...
> Rozumie Jurek Mierzyński ale nie Jeff.
> Kupy się to wszystko nie trzyma ....

Widzę, że jesteś zupełnie zielony w temacie takiego zjawiska jak Jeff :)
Po prostu - NIC o niej nie wiesz... czas poznać 8)

Żeby móc ją rozpoznać mimo zmienianych nicków, trzeba poznać cechy jej
typowych tekstów. Wczesniej podałam linka do całej serii jej popisów
na grupach. Rozumiem, że chcesz by podać Ci je na tacy:

=== WSPÓLNE CECHY TEKSTÓW Annyklay i Jeff ===
Wątek z typową galanterią Annyklay, złośliwym przekręcaniem nicków
adwersarzy, typową projekcją, chęcią dyktatu (broni innym kontaktować się
na priva, jednocześnie sama doprasza się od innych takiego kontaktu...?.),
awanturnictwem i prowokacjami zmuszającymi dyskutantów do tłumaczenia się,
że "nie są wielbłądami", (te same zwroty: "w obleśny sposób", "próbuje
przekazać", "e-mail", "wyjątkowe...", (Uwaga!) -> "dorady" - określenie
nieistniejące w j.polskim autorstwa _TYLKO_ Annyklay i Jeff:
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=116616
08&v=2&s=0 Annaklay
Uwaga: W google nagłówki adresowe Jeff dostępne po kliknięciu: "Więcej
opcji"
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/7345
772a1284bb41? Jeff

ten sam zwrot: "gagatek", "chuligańskie wybryki" "wyczyny", ostrzeganie,
groźby, straszenie prokuratorem, donosem,
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=112866
88&a=11364082 annaklay
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/2800
59874926fb0f?&hl=pl
- Jeff

http://ap1.gu.ma/ zmiany nicka - cały wątek to seria popisów Annyklay
http://tiny.pl/g9zx Annaklay na grupie opty

jako Marcin (jiujitsu):
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/83
0a408dd38e2dc4?dm...

projekcje, klamstwa, błędy: "szarlataneria, nieodpowiedzialnych lekarzy,
znalesc, u prokuratora, wyczyny":
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=144086
78&a=14449836 annaklay
- moja odpowiedź (niesłusznie twierdziła, że ów Adam był 4 lata na DO),
nie doczytała, że był - cytuję Adama: "6 tygodni -> 4 lata temu...":
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=143983
11&a=14562589

bluzgi w cytatach:
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/e4f7
9e604147cf46?&hl=pl
http://glinki.com/?l=2vited

błędy językowe: "tluman" (zamiast: tuman) http://hg7.gu.ma/ Annaklay
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/f448
a7333e582651?&hl=pl
"otlumaniony" (zamiast: otumaniony) - Jeff

seria wyzwisk i błędy w pisowni - Jeff
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/d6
37674b693b35c6?&h...
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/46
e74fe2800e7267?&h
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/fd
02bb4e6c9412ff?&h
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/db
c17fc125a668cd?&h
błędy ort. "odszczeli":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/f8
22010cc0a9b5cd?&h
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/9a
7835956bdcf084?

jako "Marcin (jiujitsu)"
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/fc
b13a2e491e321a
http://glinki.com/?l=4rhqkf
http://glinki.com/?l=7f4ary

"nietykieta", klasyczna projekcja własnych cech:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/c3
70e51811894e6d?&h
jako "J.":
http://gum.gu.ma/ (X-User: jef_f)
jako "Gugu":
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/1a17
bb5740ec2294?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/22fd
766d49cb8fa8?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/7e23
58a1d8d69ad2?&hl=pl
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/9786
65e6a5609634?&hl=pl
jako "Duzy Toster":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/bc
826a146e607867
jako "m&w":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/21
80a283a97ec81f
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/74
9e5091d0bdb6b4
jako "satyryk" (antysemitka?):
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/24
2dafe950f8a02d
jako "m.w.":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/bd
900089a2b8c22c
jako "orzel i reszka na korzysc orla" i jako znawca pisania donosów:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/50
63dd66fa354b0a?&h
jako "M." -wszędzie widzi ubeków:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/1e
c057e0d1944337?&h
wulgayzmy:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/d3
410aa6ee1307fc?&h
i celna opinia o "M.":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/51
1b4b87343eed80?&h
jako "Jef_f":
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/2ce4
76009e2e19e5?&hl=pl
jako "Mambo":
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/ff
183808fda0de73?&h

http://1cp.gu.ma/ - nietykieta (błędnie używana nazwa) - Jeff
http://groups.google.pl/group/pl.misc.dieta/msg/1a68
fd5871bcc4de?hl=pl&
nietykieta - Annaklay

DOWÓD nie do podważenia:
==========================
1. Niechcący wyłożyła się wysyłając jeden post z adresu "jiujitsu",
czyli jiujitsu = annaklay: http://glinki.com/?l=cr5sgv
2. Nagłówki Jeff http://glinki.com/?l=vtjgrz Patrz X-Remote-IP:
---------
From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Re:_Pro=B6ba_do_Farciarza...?=
Date: Tue, 19 Jul 2005 01:22:05 +0000 (UTC)

Nagłówki Marcina http://glinki.com/?l=7f4ary :
From: "Marcin" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 19 Jul 2005 00:52:14 +0000 (UTC)

A skoro jiujitsu = Annaklay: http://glinki.com/?l=cr5sgv , a adres:
Jeff i jiujitsu (patrz wyżej: X-Remote-IP), to Jeff = Annaklay.

Możesz też sam sprawdzić jak w google z adresu jiujitsu wyskakuje Annaklay:
Masz tu profil jiujitsu: http://glinki.com/?l=ygv0it sam sobie rozwiń
pasek grup, w których jiujitsu dyskutuje, a tam zobaczysz jedną wiadomość
na grupie pl.soc.wegetarianizm wysłaną przez jiujitsu, kliknij ją,
a wyskoczy... Annaklay z typowym tekstem do Leszka S. :)
W dodatku napisała swoją ulubioną formułkę: "Ach.... zapomnialam jeszcze
cos dodac,...", którą udowadnia, że jest autorką wszystkich wcześniejszych
postów tego wątku :)

I taka to jest Annaklay - Jeff... :D
Oczywiście dalej będzie jakby nigdy nic udawać faceta, bo oszustwo
i projekcje są silniejsze od niej... :[

błędy ort. "znaleść", "odnaleść", wyzwiska, i ciekawostka - Jeff
w obronie Annyklay http://glinki.com/?l=2vited ... :)

Krystyna
--
"A towarzyszami i to wlasnie ortodoksyjnego stalinizmu to wy pozostaliscie
w waszych glebokich i bardzo ciemnych warstwach psychiki,

125. Data: 2007-08-05 01:10:17

Temat: Re: Czyszczenie jelita grubego
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

DEM wrote:

> to skandal, że tego nie odkryła żadna prymitywna medycyna ludowa, żadni
> afrykańscy szamani ;)

Rzymianie. To coś z bogami miało wspólnego, jak pamiętam. Albo ze smrodem,
na jedno wychodzi.

--
www.vegie.pl

126. Data: 2007-08-15 14:17:56

Od: " JaMyszka" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lip, 19:41, "Krystyna*Opty*" wrote:
> [...]
> Ja na grupach usenetu piszę już od 2001 r. nie zmieniając swojej
> tożsamości. Od 9-ciu lat nie zmieniłam ani swojego zdania, ani
> tożsamości, ani nie jestem anonimowa. Można nawet zobaczyć jak wyglądam,
> [...]

Wiem, że to drobiazg, ale mnie wychodzi inny rachunek...
Czy wyjaśnisz tę Twoją nadwyżkę, czy też ma ona być podstawą pierwszego wpisu
w dziale " Pomyłki optymalnych" na znanej Ci już stronie?
Pierwszy, bo nie wracałam do wątków już przejrzanych, a w których spotkałam te
Wasze pomyłki.
PS
Przypominam, że zadeklarowałaś się pomóc:)

--
Pozdrawiam :)
JM

127. Data: 2007-08-15 19:04:44

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " JaMyszka" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> spotkałam te Wasze pomyłki.

> PS
> Przypominam, że zadeklarowałaś się pomóc:)

Hehe... ;) Masz rację, wyraziłam się nieściśle... ;) Zatem jeszcze raz:

Na DO od 9-ciu lat i do dzisiaj nie zmieniłam swojego zdania.
Na grupach dyskysyjnych piszę już od 2001 r. i od początku nie zmieniłam
ani swojej tozsamości, ani nie jestem anonimowa.

Krystyna
--
Czesto lepiej zamilczec, bo jeszcze bardziej mozna dac sie poznac:-) Jeff

ubezpiecznie grupowe pzu
Usuwanie zęba w upał
[wiedza] Seronegatywne zapalenie stawów
"Gips" Scotchcast 3M (kolorowy, syntetyczny)?
Termin medyczny