(OT) krzyżykowy dołek

1. Data: 2003-09-18 08:29:57

Temat: (OT) krzyżykowy dołek
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj rano mieliśmy bardzo powazną awarie sieci w bloku,łacznie z pozarem
czesci kabli....W zwiazku z tym padło wszystko i musialam miec
przeinstalowywany system,utraciłam wszystkie wzory ,ktorych nie mialam
zapisanych na plytkach buuuu....no cóż trzeba bedzie od nowa
chomikowac...ale ja nie o tym....
Wiem,ze to bardzo OT ale w koncu jestesmy tylko kobietkami i marnymi puchami
i jakby rodzinka netowa wiec prosze Was,tak kompletnie OT podzielcie sie
Waszymi sposobami na doła psychicznego ,na poprawe humorku i tak w
ogole......na to zeby swiat wydawał sie piekniejszy...wiem ,wiem-haft-to
jest TO ale czasami......dusza potrzebuje odrobinke czegos innego?

Pusia zakawowana i zadołowana na maksa

1. Data: 2003-09-18 08:51:55

Temat: Re: (OT) krzyżykowy dołek
Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ogole......na to zeby swiat wydawał sie piekniejszy...wiem ,wiem-haft-to
> jest TO ale czasami......dusza potrzebuje odrobinke czegos innego?

moj sposob na dolek to wielka, ogromna gorzka czekolada, jajokoniak do
kompletu po wizycie u kosmetycznki i/lub fryzjera

skrzacik

1. Data: 2003-09-18 09:01:14

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu ! wypozycz sobie jakis babski filmik, herbatka, kocyk, przygaszone
swiatla. innym moim sposobem jest dobra ksiazka, przewaznie z tych, ktore
juz kilka razy czytalam :-))))

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-09-18 09:01:44

Od: "bella" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moj sposob na dolek to wielka, ogromna gorzka czekolada, jajokoniak do
> kompletu po wizycie u kosmetycznki i/lub fryzjera

zdecydowanie polecam kosmetyczke /fryzjera lub zakupy.
Krzyzyki ci podeslemy .. nie przejmuj sie
a cos jeszcze sie stalo?
w koncu pozar to powazna sprawa..

na razie idz na spacer
pozdrawiam
belunia

1. Data: 2003-09-18 09:08:03

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu,

glowa do gory, wzorki uzupelnimy jak najszybciej, jak skrzykniemy sie tu do
kupy - dasz tylko znac, czego brakuje, i po klopocie. A teraz, tak jak
dziewczyny radza, przede wszystkim relaks - moze dobre kino? Spacer na
pewno, pogoda dzis w W-wie piekna, wiec w zielonym Bialymstoku na pewno tez
bardzo ladnie! Tak calkiem na marginesie, mam czasem jeszcze inny sposob na
dolka, choc pewnie malo konwencjonalny: przypominam sobie, ze przeciez tak
ogolnie jest mi niezle w zyciu, bo sa ludzie, ktorzy przezywaja gorsze
dramaty - no i to czesto pomaga... Bo wtedy moj problem szybko maleje i
odzyskuje pogode ducha..

Czego i Tobie zycze, ale nie watpie, ze dzieciaczki w przedszkolu nie
pozwola Ci dlugo sie martwic :o)
Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie,
Connie

1. Data: 2003-09-18 09:08:28

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

czekolada i lody z ajerkoniakiem. Jakie wzorki potrzebujesz?

1. Data: 2003-09-18 09:13:28

Od: "Monika Sowa" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu,
wypad gdzieś z przyjaciółmi np. do lasu na grzyby ;-)
Głowa do góry,
Monia

***********************
Monika (Orsynia)
GG 695017
Łomianki

1. Data: 2003-09-18 09:31:14

Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogole......na to zeby swiat wydawał sie piekniejszy...wiem ,wiem-haft-to
> jest TO ale czasami......dusza potrzebuje odrobinke czegos innego?

Pusiu Kochana :)

Mnie zwykle pomaga porządne wypłakanie się... Wprawdzie następnego dnia
wyglądam jak belfegor, ale co tam, dusza oczyszczona :)
I raczej staram się sama siebie z dołka wyciągać. Z doświadczenia wiem,
że jak sobie nie pomogę sama, to nikt inny mi nie pomoże tym bardziej.
Więc kawka z psiapsiółką raczej odpada w moim wypadku. Oczywiście
ramiona TZ nie do pogardzenia :))), ale i tak sama sobie muszę poradzić
i dobrze mi z tym. A poza tym:
- wypad do miasta, łażenie po sklepach, w przerwie pyszna kawa w
"Pożegnaniu z Afryką" (w Białymstoku też jest chyba),
- kocyk, fotel, kawka lub herbatka z miodem i cytrynką + po raz setny
Jeżycjada (część dowolna)+ stary dobry jazz, lub jakiś ciepły film na
video (np Czekolada),
- zakupy kosmetyczne! :) albo takież zabiegi (w zależności od zasobności
portfela w domu - to ja - lub w salonie) czyli prysznic/kąpiel, maseczka
itd
- a generalnie rzecz biorąc - trzeba się troszkę wtedy dopieścić.
Odrobinka zdrowego egoizmu nie zaszkodzi :)

Pusiu, trzymaj się cieplutko, głowa do góry!
Pozdrówka z Poznania
Bebe1

--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

1. Data: 2003-09-18 10:24:28

Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

poza tym,
> butelka rozowego Carlo Rossi, baklazany zapiekane z farszem warzywnym z
> sosem jogurtowo-szypiorkowym, a na deser lody z szarlotka na cieplo:)))

oj yenulko, widzę że mamy ten sam gust :) Uwielbiam różowego Carlo
Rossi!
A czy mogę prosić o przepis (sorki za OT) na te bakłażany i sosik? Też
uwielbiam :)
Pozdrówka dla wszystkich :)

Bebe1, Poznań

1. Data: 2003-09-18 10:28:49

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" napisał w wiadomości news:bkbqdo$a9r$1@news.onet.pl...
> [...]
> ogole......na to zeby swiat wydawał sie piekniejszy...wiem ,wiem-haft-to
> jest TO ale czasami......dusza potrzebuje odrobinke czegos innego?

Pusi
ja pewnie nic poza tym co mowily dziewczyny nowego nie wymysle - ale
najlepszym sposobem na dolka to moim zdaniem "dopieszczenie siebie" - czyli
zrobienie tego, co nam zawsze najlepsza frajde sprawia, pomyslenie przez
chwile egoistycznie co DLA MNIE bedzie dobre:)) dla mnie to na ten przyklad
fryzjer, po ktorym zawsze sie czuje lzejsza ladniejsza piekniejsza:))) i od
razu jak patrze w lustro to swiat jest juz troche piekniejszy:)))) poza tym,
butelka rozowego Carlo Rossi, baklazany zapiekane z farszem warzywnym z
sosem jogurtowo-szypiorkowym, a na deser lody z szarlotka na cieplo:))) i
doborowe towarzystwo do spedzenia wspolnego wieczorku:)))
To kiedy przyjezdzasz do Warszawy?;)
A wzory odbudujemy... mow co poszlo w eter a my bedziemy grzebac, szukac,
dopytywac u innych i potem Tobie slac i slac i slac i slac az sie opedzic
nie bedziesz mogla:)))
trzymaj sie cieplo
pozdrowienia z slonecznej w-wy dla zielonego jak zabka:) Bialegostoku:)
yenn warszawska

Patchwork - Wrocław
linki
konik