[OT] lampa bez pradu

11. Data: 2003-07-11 10:05:29

Temat: Re: [OT] lampa bez pradu
Od: "bobee" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sabinka" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
news:bei2q5.3vvgmsv.1@sa.re...
> Chodzi o lampy na baterie sloneczne. Macie moze z nimi doswiadczenie?
> Czy swieca one na tyle ze warto cos takiego kupic?

http://www.uruk-hai.it.pl/~bobee/ogrod/oczko/ogrod_1
1.jpg
http://www.uruk-hai.it.pl/~bobee/ogrod/oczko/ogrod_1
5.jpg

swieca jak widac :-))) na allegro mozan jue kupic po 30 zl, mi sie podobaja.

pozdr.

12. Data: 2003-07-11 11:29:40

Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agent 0700" <k...@w...pl> wrote in message

> I tu się mylisz kolego, bo np. przegrzanie ogniwa powoduje gwałtowny i
> nieodwracalny spadek sprawności.
> W ogniwach kiepskiej jakości sprawność spada z czasem. W dobrej jakości
> datuje się 25 lat bez pogorszenia sprawności.
> I masz ogniwo np. 3 Waty, które po lecie daje Ci już tylko 1 Wat.
> Pozdróffka

Wiesz, jak by Ci to powiedziec, torche to smierdzi ... skoro ogniow
sloneczne jak sama nazwa wskazuje ma prac owac na sloncu , to zeby sie nie
psulo mam je zacieniac ?

Toz to jakas chora sciema ! :-)

13. Data: 2003-07-11 12:13:46

Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Toz to jakas chora sciema ! :-)

Nie, to nie jest sciema. Take sie faktycznie dzieje. Nie wiem czy slyszales
o takim czyms: Kakulatory zasilane ogniwami slonecznymi nie powinny byc
uzywane przy oswietleniu slonecznym - to je niszczy !!! Powinny byc uzywane
w warunkach sztucznego oswietlenia. Oczywiscie technika "goni" do przodu,
moze przy tamtych ogniwach jest juz inaczej.

Rafal

14. Data: 2003-07-11 13:58:49

Od: "Jacek Duma" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w warunkach sztucznego oswietlenia. Oczywiscie technika "goni" do przodu,
> moze przy tamtych ogniwach jest juz inaczej.

Mysle ze goni. Zobacz w pieninach jak bedziesz na schronisko pod 3 koronami.
Maja ladne ogniwa sloneczne na strone poludniowa na calym dachu.

:-)

Wydaje mi sie ze juz z tym problemem sie uporali.

JD

15. Data: 2003-07-12 00:59:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bobee" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Hej, bobee wpadnij na priv i skreśl o postępach w ogrodzie.

Pozdrawia boletus

Sadzawka z cegly klinkierowej - jak to zrobic?
problem z trawnikiem
Problem z tujami, czy wolno przycinac ?
jodła kaukaska
JUKA