[OT] ortografia !

1. Data: 2003-03-23 18:15:53

Temat: [OT] ortografia !
Od: "H@n!a" <h...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej kolezanki.
Przegladajac posty czesto zastanawiam sie jak to jest z ta etykieta? Jesli
ktos pisze "wizarzystka" moze warto zwrocic mu uwage - moze zapamieta i
bedzie to wowczas z korzyscia dla tej osoby i dla nas - wszystkich tych,
ktorych denerwuja takie glupie bledy.

Co wy na to?

H@n!a

1. Data: 2003-03-23 18:26:43

Temat: Re: [OT] ortografia !
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"H@n!a" <h...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
> ktos pisze "wizarzystka" moze warto zwrocic mu uwage - moze zapamieta i
> bedzie to wowczas z korzyscia dla tej osoby i dla nas - wszystkich tych,

Cześć,
Imo lepiej napisać do delikwenta(tki) na priv, dopiero gdy to nie
poskutkuje - zwrócić uwagę na grupie. Takie publiczne wytykanie błędów może
i jest skuteczne, ale też skutecznie zaśmieca grupę, powodując
natychmiastową odezwę dwóch obozów - "dyslektyków" (którzy tak gwoli
ścisłości powinni się określać jako dysortograficy :-) i tych, którzy błędów
nienawidzą i gotowi są za poprawną polszczyznę walczyć do upadłego. A post z
błędem rośnie i rośnie... i zapycha łącza... a o odpowiedzi na pytanie
zawarte w nim jakoś nikt już nie pamięta.
Pozdrawiam,
Ula

1. Data: 2003-03-23 19:14:48

Od: "H@n!a" <h...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz racje z tym zasmiecaniem. Ale z drugiej strony piszac an priv`a mozna
sie narazic troche. Ktos moze to odebrac jako lekka przesade i swoista
przesadna "misyjnosc" :) albo zabawe w Miodka.
W calym tym balaganie chodzi tez o to, zeby nie popasc w przesade. To w
koncu nie alt.polszczyzna :D

Pozdrawiam
H@n!a

1. Data: 2003-03-23 20:19:30

Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przesadna "misyjnosc" :) albo zabawe w Miodka.
> W calym tym balaganie chodzi tez o to, zeby nie popasc w przesade. To w

No cóż, nie jest chyba tak źle :-) Po prostu odpowiadasz na posta tak, jak
na grupie, ale wysyłasz to tylko do jednej osoby przepraszając, że na prv,
ale to OT. Nie trzeba od razu robić wykładu z polskiego :-) Chyba taka osoba
odbierze to lepiej, niż gdybyś wysłała to na grupę... Tak mi się
przynajmniej wydaje.
No i oczywiście nie ma sensu wysyłać komuś maila tylko dlatego, że zrobił
jedną czy dwie literówki...

> Pozdrawiam
> H@n!a

Pozdr.
Ula

Gdzie do kosmetyczki w Poznaniu?
Kosmetyki z Amwaya?
Jak poprawic wyglad bardzo suchych i zniszczonych wlosow
Golarki -za i przeciw ?
wizarzysta