Re: [OT] oszuści na Allegro; było: kto chce shiseido?

Data: 2004-05-11 22:42:02
Temat: Re: [OT] oszuści na Allegro; było: kto chce shiseido?
Od: "Jezabel" <j...@p...e-wro.pl>

"Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisała:

> prawdę powiedziawszy, już dobre pół roku temu usilnie starałam się coś
> z tym zrobić. komponowałam listy do opiekunki grupy w Allegro,
> wypytywałam sprzedawców, klikałam legala... i chała. jeden sprzedawca
> przysłał mi niemiłego maila, opiekunka grupy pogratulowała mi wiedzy i
> zawziętości, usunęła dwie aukcje i tyle. według niej, jedyna metoda
> weryfikacji oryginalności towaru to przejechanie się do sprzedawcy z
> rzeczoznawcą. fakt nieistnienia towaru na stronie firmowej albo ceny
> będącej 1/100 ceny realnej (vide torebki LV) nie jest dla Allegro
> wystarczającą przesłanką.

> [...]

Zatem już pozamiatane - aż taka samarytanka ze mnie nie jest, żebym się z
rzeczowznawcami po handlarzach ciągała ;o)
Ale tak czy siak, szkoda mi tych niedoinformowanych osiołków, które "4w1" i
różowe pudernice "Diora" nabywają, zamiast kupić sobie coś L'Oreala czy
Bourjois. "Widziały gały, co brały" - a ja sobie poweryfikuję czasem po
dwóch głebszych ;oD

--
Zdrowia,
Jezabel