pielegnacja intima

1. Data: 2003-01-22 14:28:37

Temat: pielegnacja intima
Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Chcialam sie zapytac jakie produkty sa najlepsze do takiej pielegnacji
Tylko prosze nie mowcie zebym sama sprawdzila czy moze powinnam to wiedziec
albo ze to juz bylo albo ze jestem niezaradna

1. Data: 2003-01-22 14:32:27

Temat: Re: pielegnacja intima
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ptysiu " wrote:

> Chcialam sie zapytac jakie produkty sa najlepsze do takiej pielegnacji
> Tylko prosze nie mowcie zebym sama sprawdzila czy moze powinnam to
> wiedziec albo ze to juz bylo albo ze jestem niezaradna

proponuje skorzuystac z archiwum grupy - było to przerabiane dziesiatki
razem

ps. prosze, nie mow, ze tak odpowiadam, bo jestes z Warszawy :P

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-01-22 14:34:50

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ptysiu" <p...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
wiedziec
> albo ze to juz bylo albo ze jestem niezaradna

Jezusie:)
To pytaniem gdyby nie te biadolenia byloby calkiem do rzeczy.

Chilli Intima - to moj faworyt. W aptekach mozna go kupic.
Tudziez AA, tez bardzo przyzwoita jakosc. Jakos nie mam zaufania do Bielendy
itp.

Kaska

1. Data: 2003-01-22 14:41:18

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ptysiu" <p...@a...net> wrote in message
> [...]
wiedziec
> albo ze to juz bylo albo ze jestem niezaradna

Ja polecam AA "swiezy kwiat", plyny do higieny intymnej Bielendy. Jeden
ginekolog powiedzial mi, ze bardzo dobrze sprawdzaja sie... zwyczajne
mydelka _dla niemowlat_ nieperfumowane, bez dodatkow nie wiadomo jakich.
Bobas, Kajtek itp. Probowalam i potwierdzam - sprawdzaja sie swietnie,
kosztuja okolo 1,5 zl, nie powoduja podraznien, wprost przeciwnie. Czysty
zysk.
Mam prosbe, wroc kilka watkow wstecz do watku "do kropelki" i przeczytaj,
prosze, moj post do Ciebie.

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-22 14:51:11

Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> proponuje skorzuystac z archiwum grupy - było to przerabiane dziesiatki
> razem
>
> ps. prosze, nie mow, ze tak odpowiadam, bo jestes z Warszawy :P

odp................... sie ode mnie i nie odpowiadaj jesli ci to nie
odpowiada
a w tytule jest wyraznie napisane o czym to jest wiec jesli juz bylo to nie
zagladaj w takie posty

1. Data: 2003-01-22 14:56:51

Od: "ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> razem
>
> ps. prosze, nie mow, ze tak odpowiadam, bo jestes z Warszawy :P

a widzisz nie mylilam sie bo tylko ty jedna zwrocilas uwage ze jestem z
warszawy cos w tym musi byc

1. Data: 2003-01-22 14:57:17

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiedziec
> albo ze to juz bylo albo ze jestem niezaradna

ktos na grupie bardzo zachwalal (sorry ale nie pamietam autora)
zacytuje posta:
..."Lactacyd Femina firmy SmithKleine Beecham.
Uwielbiam go i z radoscią porzuciłam moją wiele lat używaną Ziaję
właśnie dla niego:)..."

tu mozna go zobaczyc a kupic w aptece, u mnie (Gdansk)ok. 15-16 zl
http://www.biust.pl/pasaz/01_osob_intymna.php3

Jola L-L

1. Data: 2003-01-22 14:58:13

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ptysiu " wrote:

> odp................... sie ode mnie i nie odpowiadaj jesli ci to nie
> odpowiada

A to niby dlaczego?

> a w tytule jest wyraznie napisane o czym to jest wiec jesli juz bylo
> to nie zagladaj w takie posty

wiec udzielam Ci wskazówki, gdzi emozesz znależć odpowiedź,
wypada podziekowac panienko :)

1. Data: 2003-01-22 14:58:51

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ptysiu " wrote:

> a widzisz nie mylilam sie bo tylko ty jedna zwrocilas uwage ze jestem
> z warszawy cos w tym musi byc

Niketórzy nie zauważa, nawet jak ironia ich w tyłek ugryzie.

1. Data: 2003-01-22 15:00:18

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ptysiu wrote:

> Chcialam sie zapytac jakie produkty sa najlepsze do takiej pielegnacji

plyny do pielegnacji imtymnej ;))

> Tylko prosze nie mowcie zebym sama sprawdzila

nie mówie ... tylko pisze ;)

> czy moze powinnam to wiedziec

nie mówie tylko... ;)

> albo ze to juz bylo

nie mówie tylko... ;)

> albo ze jestem niezaradna

nie mówie tylko... ;)
pzdr
agi ( zeby nie bylo, ze sie czepiam- ja tez z Warszawy hihihi )

Gdzie sklep MACKAYS?
podsumowanie
coś do demakijażu
Wlosy jak diamenty???