Re: [OT] prośba o pomoc - ankieta uroda/moda

From: Beth Winter <b...@e...net>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: [OT] prośba o pomoc - ankieta uroda/moda
Date: Tue, 21 Feb 2006 13:29:07 +0100

wilma wrote:

> Witajcie miłe grupowiczki.
> Chciałabym abyście mi pomogły o ile będziecie miały chęć.
> Nakreślę teraz o co chodzi:
> Przymierzam się do otwarcia sklepu z odzieżą młodzieżową.
>
> Pytanie do Was:
>
> Jak wolicie przeglądać towar na wieszakach, na jakiej wysokości,
> czy lepiej jak jest powieszony na rurze i widać tylko rękawy bądź brzegi
> spodni, spódnic,
> czy lepiej jak po wejściu do sklepu widać całość np. bluzki.
> Wieszaki typu karuzela na środku sklepu, czy lepiej wieszaki przy ścianach
> ??

Ja lubie wieszaki-rury wolnostojace, zeby mozna bylo podejsc z obu
stron, i z rura na wysokosci mniej wiecej ramienia - zeby nie bylo
trzeba zadzierac glowy ani garbic sie, zeby obejrzec bluzke. Karuzele
nie sa zle, ale zdarzaja sie przy nich "starcia" jak jest wiecej osob w
sklepie ;) Bluzki luzem moga wisiec na scianach. MSZ najwazniejsze jest,
zeby wieszaki nie byly nackane, tylko zeby w przejsciach mogly sie minac
dwie kobiety objuczone wczesniejszymi zakupami. No i duzo haczykow +
stoleczki w przymierzalniach, a najlepiej takie lustra na zawiasach,
zeby mozna sie bylo obejrzec z tylu. Ewentualnie mozna zrobic taka
aranzacje (2 lustra naprzeciw siebie pod lekkim katem) tuz przed
przymierzalniami.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman