[OT] studia psych.

1. Data: 2004-01-21 18:09:09

Temat: [OT] studia psych.
Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Skonczylem jedna uczelnie, i stwierdzam poniewczasie, ze nie bylo to to...
Innymi slowy: chcialbym studiowac psychologie (ew. kierunek pokrewny).
Powstaje teraz pytanie: czy w okolicach Krakow-Katowice są dobre uczelnie,
ktore pozwalaja rozpoczac zaoczne, extrernistyczne, 2-5 letnie
studium/studia? A jeśli tak - jakie?

Byłbym wdzieczny za jakies konkretne informacje.

1. Data: 2004-01-21 18:49:09

Temat: Re: [OT] studia psych.
Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomfas wrote:

> [...]
> Powstaje teraz pytanie: czy w okolicach Krakow-Katowice są dobre uczelnie,
> ktore pozwalaja rozpoczac zaoczne, extrernistyczne, 2-5 letnie

Zaoczna psychologia jest jedynie w Warszawie na Wyższej Szkole
Psychologii Społecznej.

Kraków i Katowice mają wieczorowo (oprócz dziennych oczywiście)

Studia psychologiczne trwają 5 lat. Ostatnio jakiś wyjątek w podanej
powyżej warszwaskiej uczelnii - 3 lata, ale przy założeniu, że skończyło
się już jakieś pokrewne studia (choć raczej nie w zgodzie to z ustawą
która wchodzi, wchodzi, a wejść nie może)

A pokrewnie dużo większy wybór :) Zależy na jakim pokrewieństwie Ci
zależy ;)

--
Pozdrawiam, Magdalena S.

"Aby zdobywać wielkość, człowiek musi tworzyć, a nie odtwarzać"
Antoine de Saint - Exupery

1. Data: 2004-01-21 19:31:43

Od: "Tomfas" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> która wchodzi, wchodzi, a wejść nie może)
>
> A pokrewnie dużo większy wybór :) Zależy na jakim pokrewieństwie Ci

Pokrewienstwie scisłym - ale może być coś bardziej "ukierunkowanego" np.
psychologia biznesu, bądź reklamy. Byle poważnie to było traktowane przez
uczelnie (a nie jak kolejne źródło kasy - dla naiwnych zapalencow). W zadnym
wypadku socjologia :-).

pozdrawiam
T.

1. Data: 2004-01-21 19:54:10

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomfas wrote:

> [...]
> uczelnie (a nie jak kolejne źródło kasy - dla naiwnych zapalencow). W zadnym

to może studia podyplomowe na którymś z wydziałów psychologii. Na UŚ w
Katowicach chyba nie ma podyplomówki z zakresu reklamy czy biznesu, ale
może na Ujocie coś takiego by mieli. Oferty studiów podyplomowych co
roku się aktualizują, także mógłbyś się rozejrzeć.

Czas trwania takich studiów to rok, dwa. Często przyjmują nie tylko
psychologów, ale każdą osobę, która ukończyła studia wyższe. Zajęcia są
w trybie zaocznym przeważnie.

Takie studia nie uprawniają do wykonywania zawodu pscyhologa, są formą
dokształcenia w interesującym Cię kierunku.

1. Data: 2004-01-22 17:41:52

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Tomfas<- bumf49$5s9$...@n...onet.pl naszkrobal/a:
> Witam,
>
> Skonczylem jedna uczelnie, i stwierdzam poniewczasie, ze nie bylo to
> to... Innymi slowy: chcialbym studiowac psychologie (ew. kierunek
> pokrewny).

Przeczytałem Twoje teksty i proponuję kierunek pokrewny: resocjalizację
;)

oTTo

--
"...a na dodatek po południu spodziewam się ekipy odczytującej zużycia
ciepła domowego ;)" [Mamusia;)]

[OT] dla studentow resocjaliacji szeroko pojetej
forum lub grupy dyskusyjne na temat samobójstw- potrzebna pomoc
EGZAMINY-kilka uwag...Jak zdawać...techniki zdawania...
kto korzystal z www.foley.com.pl / instytut swiadomego zycia / ISI?
Było : Zdumiewające...