OT westchnienie

1. Data: 2003-04-22 12:44:04

Temat: OT westchnienie
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasem tak strasznie zaluje, ze ta grupa nie jest moderowana.

Pozdrawiam
ISIA, ktora ma dosyc :-/

1. Data: 2003-04-22 12:48:49

Temat: Re: OT westchnienie
Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> Czasem tak strasznie zaluje, ze ta grupa nie jest moderowana.
Sadzisz, ze to wplyneloby na Twoja urode? Robimy glosowanie!!! Ja pisze
sie na moderatora!

1. Data: 2003-04-22 12:53:48

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> Czasem tak strasznie zaluje, ze ta grupa nie jest moderowana.

No dobrze - wszystkich przepraszam. Postaram sie dorosnac. Bo to o mnie
chodzilo, prawda, psze Pani?

1. Data: 2003-04-22 12:58:04

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 22 Apr 2003 14:44:04 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <i...@m...com.pl> i powiedziała:

> Czasem tak strasznie zaluje, ze ta grupa nie jest moderowana.

a...@o...pl. Z cytatami. Albo kf. Nie dyskutować.

Zuzanka pomocna

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-04-22 13:00:05

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> Czasem tak strasznie zaluje, ze ta grupa nie jest moderowana.
>
> Pozdrawiam
> ISIA, ktora ma dosyc :-/

Nie tylko Ty tego żałujesz... Im dłużej grupa istnieje tym mniej chętnie się
ją czyta :-/

Pozdrawiam Vicky S. i "ON"
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2003-04-22 13:26:35

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

> a...@o...pl. Z cytatami. Albo kf. Nie dyskutować.

Aż do abuse słać nieszczęście użalające się, że "jej" wątek
się rozwinął nie w w tę stronę? W dodatku nie mam pojęcia, jaki
to był ten jej. Ale pełny kf - dobry kf :-)

Krycha zapełniająca

1. Data: 2003-04-22 15:00:52

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA <i...@m...com.pl> wrote:

> Czasem tak strasznie zaluje, ze ta grupa nie jest moderowana.

Isiu, podejrzewam, że zostając moderatorką po dwóch dniach miałabyś po
stokroć bardziej dość niż teraz;)

A tak nie przejmować się, dobrze się bawić, ew. plonkować w wypadku
wyczerpania cierpliwości:)

--
buziaczki od mips

1. Data: 2003-04-22 15:08:04

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl

napisał w wiadomości
2...

> Isiu, podejrzewam, że zostając moderatorką po dwóch dniach miałabyś po
> stokroć bardziej dość niż teraz;)
>
> A tak nie przejmować się, dobrze się bawić, ew. plonkować w wypadku
> wyczerpania cierpliwości:)

No prosze - jeden rozsadny glos. Dziekuje.
Strofuja mnie wszedzie, ze nie na temat. Widzicie chyba, ze to nie moja
wina?
Ach, to Ty bedziesz mi odcinac sdi!? Niedobra!

1. Data: 2003-04-22 15:10:47

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Isiu, podejrzewam, że zostając moderatorką po dwóch dniach miałabyś po
> stokroć bardziej dość niż teraz;)
I tak czytam wszystko, bo ta grupa ma wyjatkowy talent do
natychmiastowego zmieniania zawartosci watku bez zmiany tematu i
umieszczania super ciekawych rzeczy bez ostrzezenia ;-)
Dlatego tu nigdy nie ignoruje watkow, a bedac moderatorka przynajmniej
mialabym wplyw na dalsze losy zatwardzialych grzesznikow, ktorzy nie
rozumieja po dobroci.

> A tak nie przejmować się, dobrze się bawić, ew. plonkować w wypadku
> wyczerpania cierpliwości:)
Wlasnie moj problem polega na tym, ze w wypadku wyczerania cierpliwosci
moge sie najwyzej powywnetrzac na grupie, bo w mozilli plonkownica
zepsuta (kaliber 9 mm).

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-22 20:15:30

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
natychmiastowego zmieniania zawartosci watku bez zmiany tematu i
umieszczania super ciekawych rzeczy bez ostrzezenia ;-)

ISIU nie tylko ta grupa ma tak :-))) Jeśli nie czytasz pl.rec.kuchnia to
wiedz, że najsmaczniejsze przepisy np. na karkówkę znajdziesz w wątku o
winach ;-) Bardzo często zbacza się z tematu, a zapomina o zmianie "tytułu
wiadomości"
IMO to się zdarza na każdej grupie :-)))

Pozdrawiam serdecznie, Vicky S. i "ON"
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

jaki krem pod oczy?