Re: [OT] wybór miejsca na zieloną szkołe

1. Data: 2006-09-16 08:44:37

Temat: Re: [OT] wybór miejsca na zieloną szkołe
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
news:eegcpv$1g95$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:3880.000001eb.4509d590@newsgate.onet.pl>

> A ja mam pytanie innego typu - czy Zielona Szkoła to jakaś reguła
> obowiązująca we wszystkich szkołach czy też dobrowolny wybór?

Raczej ładna nazwa dla dłuższych wycieczek :-)

> Jeśli to pierwsze, to w której klasie wyjeżdża się po raz pierwszy do ZS?

Nie ma reguły. Jak się nauczycielka (i rodzice) odważy, to można wyjechać w
pierwszej klasie. Jak wychowawczyni się nie chce, to przez całą szkołę
dzieci mogą nie wyjść dalej niż do pobliskiego parku (nie wymyślam).

> Jeśli to drugie, to co należy zrobić, żeby taką ZS zorganizować?

Się zorganizować :-)

Agnieszka

2. Data: 2006-09-16 15:17:00

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Sep 2006 10:44:37 +0200, Agnieszka napisał(a):

> Raczej ładna nazwa dla dłuższych wycieczek :-)

Wycieczek na dwa, a nawet trzy tygodnie, gdy się jedzie z książkami i
zeszytami??
--
Elżbieta

3. Data: 2006-09-16 15:29:13

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wycieczek na dwa, a nawet trzy tygodnie, gdy się jedzie z książkami i
> zeszytami??

U nas "obowiązuje" taka nazwa już przy wycieczkach pięciodniowych, a to ma
jednak więcej wspólnego z wycieczką niż nauką przez 3 tygodnie. A poza tym
tam było asekuranckie "raczej" ;-)

Agnieszka

Wyprzedaz poscieli dzieciecej Carreblanc
Zaproszenie na forum www.cukrzyk.pl
bajki w Dzienniku Zachodnim
Biblioteka - korzystanie I klasa
e- karta, głównie do osób z Warszawy i Poznania ( i nie tylko)