Biblioteka - korzystanie I klasa

1. Data: 2006-09-14 15:32:07

Temat: Biblioteka - korzystanie I klasa
Od: PASIK <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Totalnie rozwaliło mnie...wczoraj powędrowałam do zgryźliwej
bibliotekarki aby zapisać syna do szkolnej bibliteki a ona mi na to że
dopiero mogę chłopaka zapisać od stycznia.

Podobno literki wszystkie poznają do tego czasu...a co niby robiły w
zerówce??
Przecież wszystkie dzieciaki lepiej lub gorzej czytać potrafią.
Następne pół roku jestem skazana na dojeźdżanie do odległej biblioteki
miejskiej gdzie mój syn jest zapisany od dwóch lat.

Czy to jakaś szkolna norma czy mogę się buntować?

--
pozdr.Pasik & Pinek 7l &Zojka
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/2;31;8/st/200

2. Data: 2006-09-14 15:46:32

Temat: Re: Biblioteka - korzystanie I klasa
Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:1uozyyn0r0d4f.18u2x70spds9l.dlg@40tude.net>
PASIK <p...@g...pl> pisze:

> [...]
> miejskiej gdzie mój syn jest zapisany od dwóch lat.
> Czy to jakaś szkolna norma czy mogę się buntować?

U nas było to samo - zapisy od II półrocza, ale bibliotekarka sama
zaproponowała legalne ominięcie przepisów i zapisanie do tejże biblioteki
... mnie :) Czyli dziecko wypożyczało książki na moją kartę. Potem ją
zlikwidowano i założono Martynie własną. Spytaj się, czy jest to możliwe i u
Was. Jeśli nie, to zgłoś propozycję zmian u dyrekcji, bo moim zdaniem takie
przepisy (zapewne wewnętrzne) to po prostu paranoja. Zamiast zachęcać
dzieciaki do wypożyczania książek, robi się im "pod górkę".

--
Nixe

3. Data: 2006-09-14 15:53:58

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PASIK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy to jakaś szkolna norma czy mogę się buntować?

Z powodzeniem możesz się buntować, Weronika była zapisana z marszu, razem z
całą klasą, po tym jak na początku roku wychowawczni zrobiła im coś w
rodzaju poglądowej lekcji bibliotecznej. Od tego czasu regularnie korzysta,
w pierwszej klasie znosiła lektury, wypożyczała samodzielnie i tylko
musiałam przypomnieć, żeby odniosła na czas.

Orka
Gdańsk

4. Data: 2006-09-14 17:25:54

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Sep 2006 17:32:07 +0200, PASIK napisał(a):

> Czy to jakaś szkolna norma czy mogę się buntować?

U nas pierwszak może przyjść nawet 1 września. Tylko my mamy w budynku
filię biblioteki miejskiej, więc im zależy na zapisanych osobach, bo z tego
są etaty.
--
Elżbieta

5. Data: 2006-09-14 17:27:34

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Sep 2006 17:32:07 +0200, PASIK napisał(a):

> Czy to jakaś szkolna norma czy mogę się buntować?

Moje pierwszaki zdążyły już w tamtym roku wygrać konkurs czytelniczy. Ja to
sama gonię ich do biblioteki, spróbowali by mi dzieci nie zapisać ;)
--
Elżbieta

6. Data: 2006-09-14 17:32:52

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PASIK napisał(a):

> Czy to jakaś szkolna norma czy mogę się buntować?

Norma to to nie jest, raczej wygodnictwo bibliotekarki. U Marcina w
szkole nikogo nie dziwił zerówkowicz w bibliotece. Ale czy możesz się
buntować, to nie wiem - lepiej na zebraniu zapytać wychowawczynię, jak
to jest z tym zachęcaniem dzieci do czytania.

Justyna
GG 6756000

7. Data: 2006-09-15 07:30:42

Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PASIK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy to jakaś szkolna norma czy mogę się buntować?

U nas klasy I i II dostają do swoich sal wielkie pudło z książkami i
wypozycza im je nauczycielka. Same do biblioteki chodzą od III klasy.
Aga B.

8. Data: 2006-09-15 18:36:35

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Sep 2006 09:30:42 +0200, Aga B. napisał(a):

> U nas klasy I i II dostają do swoich sal wielkie pudło z książkami i
> wypozycza im je nauczycielka.

Kiedy??
--
Elżbieta

9. Data: 2006-09-16 15:39:27

Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kiedy??

W czasie lekcji. Były ustalone dwa dni w tygodniu, kiedy dzieci mogły
wymieniać książki i było to robione na początku pierwszej lekcji.
Aga B.

e- karta, głównie do osób z Warszawy i Poznania ( i nie tylko)
Oceny za zadania domowe w starszych klasach
szkola-korzystanie z wc
Pisanie wypracowań (klasa II podstawówki)
Odrabianie lekcji i poprawianie błędów