Załamuje mnie...

81. Data: 2007-11-27 22:01:53

Temat: Re: OTO DOWÓD, SKY'U!
Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea<e...@p...fm>
news:fii458$buv$1@atlantis.news.tpi.pl

> A masz licencję?

Poeticę.

Don

82. Data: 2007-11-27 22:07:32

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Troche, chociaz troche zastanow sie, zanim cos napiszesz...

No tak, właściwie nie powinnam wdawać się w dyskusję z Ikselką, bo, jak
to mawiają mądrzy ludzie, prostak sprowadzi cię do swojego poziomu, a
potem pokona doświadczeniem albo zawoła kolegów.

Czy masz jeszcze jakieś mądre rady?

Ewa

83. Data: 2007-11-27 22:12:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> Poeticę.

W takim razie NTG.

Ewa

84. Data: 2007-11-27 22:17:04

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> może to dziwne, ale ja nie żyję na tyle grupami dyskusyjnymi,
> żeby za każdym razem sprawdzać, czy czasem ktoś się pod
> kogoś akurat nie podszył.

Ja też nie żyję. Wystarczy mi rzut oka, nawet nie "pod podszewkę".
Albo intuicja.

--
Pozdrawiam - Aicha

85. Data: 2007-11-27 22:19:13

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha<b...@t...pl>

> Ja też nie żyję. Wystarczy mi rzut oka, nawet nie "pod podszewkę".
> Albo intuicja.

Albo takie inne słowo na "int".

Don

86. Data: 2007-11-27 22:44:14

Temat: Re: Załamuje mnie...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl

> Jestem widać z innej frakcji.

Miesiączkujących

87. Data: 2007-11-27 22:55:51

Temat: Re: Załamuję się...[sama]
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro Ty możesz w swoim, to sobie sam odpowiedz.

Wstydź się -wykręt ci nie przystoi -a może jednak? ;)
Więc jak? Wstrzymujesz, wychodzisz, ćwiczysz zcichapęki
czy bierzesz na odgazowanie? Przecież jakoś musisz
sobie z tym radzić?! ;P

> Znowu Fra. Co Ty masz do Fra?

Przecież ona ci ostatnio wtóruje
więc w roli echa -jak znalazł ;P

> To musi byc coś równie mocnego, jak do
> mnie ;-P

Uważaj bo się przyznam!
I wyjdzie że sprawa was
przerosła... ;P

88. Data: 2007-11-27 22:56:55

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" napisał:

> Albo takie inne słowo na "int".

Internet? :DDD
Ale przyznaję, przy Slavim się czasem gubię. Skoro Iksela - bywa - go
nie rozumi :)

--
Pozdrawiam - Aicha

89. Data: 2007-11-27 22:57:13

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez komentarza. Zlałeś się z nim w jedno.

Na współczucie nie mam co liczyć?
Nareszcie! ;P

90. Data: 2007-11-27 22:59:11

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mądrej głowie dość _dwie_ słowie :-).

Mądra głowa wie w dwa słowa?
[może tak bardziej współcześnie?]

Twardo stapac po glebie....
Miesiączki a Miesiączek [pełnia Księżyca]
W temacie fałszywych wspomnień
Judith Rich Harris "Geny czy wychowanie?"
bzdury na grupie